درسهایی از نیویورک گذشته منجر به این نتیجه گیری: ما می توانید انجام دهید بهتر است در این بیماری همه گیر

جیم مک کلور منتشر شده 11:12 AM EDT مارس 13 سال 2020(یادداشت سردبیر: این اقتباس از یک مجازی ارائه شده توسط جیم

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

(یادداشت سردبیر: این اقتباس از یک مجازی ارائه شده توسط جیم مک کلور به نیویورک دوار در آوریل 22.)

در 1890s و اطراف دهه حصبه یک بیماری بود می ترسید.

افزایش جمعیت و کارخانه ها بودند نشت مواد منابع آب در شهرستان نیویورک و جاهای دیگر در منطقه است. گرم زمستان بدان معنی است که یخ برش از استخر استفاده می شود بعد از تابستان به سرما غذا در تامین کوتاه مدت و آلوده برای شرب است.

در اواخر این دهه کشف آب فیلتر باعث نیویورک شرکت آب و فاضلاب. برای ساخت یک کارخانه تصفیه در Grantley هیل در حال حاضر مخزن پارک. کلرزنی آینده خواهد آمد در تصفیه آب.

P. H. Glatfelter بهار بیشه کاغذ آسیاب شهرت بود یک سرمایه گذار در نیویورک Manufacturing Co., اوایل ساز از تجهیزات تبرید. او تا به حال احساس تاثیر حصبه دست اول.

"حصبه بود و کشته شدن سه تن از فرزندان او و شواهد جدید بود و ارتباط این بیماری به یخ برداشت از برکه و" جفری Rodengen نوشت: در یک کتاب در مورد نیویورک ساخت.

حساب های متفاوت در تعداد Glatfelter کودکان مبتلا به تب حصبه. اما در 1890s P. H. Glatfelter مجموعه ای را برای مقابله با یکی از علل این بیماری و گسترده مسمومیت غذایی: کمبود سردخانه از مواد غذایی است.

و هنگامی که P. H. Glatfelter مجموعه ای را به انجام کاری آن را انجام داده است. ما به بازگشت به داستان خود را بعد.

York شهرستان: در وسط از همه چیز

همانطور که من نوشته ام قبل از ساکنان از شهرستان نیویورک اولین روز نشان داده اند تابآوری در میان سختی.

بسیاری از شهرستان لحظات دشوار را انجام بهداشت عمومی قطعات:

اردوگاه تب در کمپ: در انقلاب آمریکا این شهرستان میزبان یک زندانی جنگی در اردوگاه. یک بیماری همه گیر از اردوگاه تب احتمالا تیفوس را در اردوگاه های امنیتی آن را به عنوان نامیده می شد در سال 1781.

کمک در بحران: این شهرستان میزبان آموزش نظامی در اردوگاه در fairgrounds, غرب از شاه و ملکه خیابان و یک بیمارستان نظامی در پن پارک در جنگ داخلی. ساکنان منطقه تن به تن در ارائه این اتحادیه ارتش پست ها با مواد غذایی, تجهیزات پزشکی باند و پرستاران. حدود 200 زخمی درگذشت در بیمارستان و 14,000 تحت درمان قرار گرفتند.

از دست دادن زندگی متناوب: این شهرستان از دست داده و حدود 200 مرد و یک زن در جنگ جهانی اول و سپس بر روی پاشنه خود و صدها نفر دیگر در اسپانیایی آنفولانزای همه گیر است که به دنبال. در شهر نیویورک آنفولانزا اعتقاد به کشته شدن 300 با 6,500 آلوده. در یک تصویر لحظهای از آنفولانزا و تاثیر آن در جامعه 20 نفر از فقط چند محله های نیویورک درگذشت و در عرض چند هفته.

افسردگی, بیماری فلج اطفال, جنگ: یک اپیدمی فلج اطفال فقط قبل از پرل هاربر و امریکا را از ورود به جنگ جهانی دوم کشته شدن نه نفر مبتلا بیش از 90 و فلج 48 عمدتا جوانان است. سپس 570 شهرستان مردان و پایان جنگ جهانی دوم و بسیاری از خانه آمد زخمی شدند. هر دو این اپیدمی فلج اطفال و پس از جنگ یک زمان بسیار زیاد استرس در خانواده ها و جامعه بهداشت عمومی: رکود بزرگ.

Back-to-back بحران: مسابقه شورش در اواخر دهه 1960 بود 26th, شدید ترین در میان 500 متحده شهری شورش. سپس در سال 1972 جاری شدن سیل از طوفان گرمسیری اگنس کشته شدن حداقل پنج نفر و آواره و مختل خانواده. در بلایای طبیعی از این نوع و در نتیجه بیکاری ضرر و زیان درآمد و مسکن اختلال ممکن است در نظر گرفته شود "دوم فاجعه است."

یادگیری درس از سختی

در این COVID-19 بحران یک زمان است که پیوستن به لیست بالا از به چالش کشیدن لحظه های ما می توانید به دست آوردن قدرت از سخت فیبر آلهای پدران و اجداد ما.

چگونه آنها نبرد از طریق جنگ و شایعه جنگ و کشنده عمومی بهداشت و درمان حوادث ؟

در اینجا شش درس های ما می توانند یاد بگیرند که از سختی:

محل سکونت: شهرستان نشسته روی میسون-دیکسون خط که در آن جنوبی در دیدار شمالی; این مرز در شهرستان مرزی دولت است. ما در کیستون دولت بین شرق و غرب, و ما midmost از mid-Atlantic states.

درس: ما به سادگی می خواهید به تجربه بد لحظات به دلیل موقعیت جغرافیایی: ما در این میانه از همه چیز. ما نمی توانیم بیش از آماده شدن در کار ما و خانواده ها و شخصا.

تاخیر, تاخیر, تاخیر: مدت کوتاهی پس از پس از جنگ آنفلوآنزای اسپانیایی گیر این شهرستان مورد نیاز مجهز واحد جداسازی برای بیماری های عفونی در بیمارستان نیویورک. این نیاز شد حاد در سال 1941 شیوع بیماری فلج اطفال در زمانی که کودکان به حال به حمل و نقل به یک هریسبورگ بیمارستان. در نهایت در سال 1949 یک واحد جداسازی افتتاح شد. دهه های طولانی holdup آمد زیرا رهبری جامعه نمی تواند رسیدن به یک اجماع.

درس: همانطور که با بقیه امریکا, ما باید به گذشته تفاوت های سیاسی در زمان بحران به خصوص به صورت محلی. ما نیاز به توسعه قوی محلی روابط در زمان صلح و بنابراین ما می توانیم با تکیه بر هر یک از دیگر در زمان سختی.

نوستالژی رفته amok: زمانی که ما به عقب نگاه در جنگ جهانی دوم به طور خاص ما به دست آوردن یک حس اغراق آمیز است که آمریکایی ها 100 درصد و در پشت جنگ و پشتیبانی آن را به طور کامل. حقیقت این است که در نیویورک شهرستان به عنوان جاهای دیگر ساکنان شرکت در بازار سیاه, فحشا, تست شده بالا در بیماری های مقاربتی و کار لبه های سهمیه بندی قوانین. همانطور که برای سیاست آن زمان به پرل هاربر حمله به ما را به جنگ. این احساساتی از گذشته می تواند ما نا امید امروز زمانی که ما مردم بدون facemasks و یا جمع آوری در گروه های بزرگ.

درس: ما باید انتظارات بالا برای همسایگان ما در حالی که می دانستم که حتی در سخت ترین لحظات از جنگ جهانی دوم برخی از اشتباهات و شکستن قوانین. داشتن گفت که ما باید انجام دهید بهتر است در این COVID-19 بحران است.

عبور از گارد قدیمی: در جنگ جهانی دوم, صدای صاحبان شهرستان کارخانه های بزرگ برگزار می شود نوسان. تا همین اواخر بشردوستانه اعضای بزرگترین نسل می تواند شروع و یا توقف پروژه های بزرگ اما این افراد ثروتمند در حال عبور دور. وجود دارد دیگر متمرکز ثروت به ادامه این جامعه ،

درس: با یک مطلب غیر متمرکز ساختار جامعه که با صدای بلند countywide صدا در زمان بحران یا صلح ؟ ما نیاز به رهبران که می تواند هم از بی شمار صداها و ایجاد یک اجماع. بخش بزرگی از پاسخ استوار با county کمیسیون که به نمایندگی از همه در این شهرستان است. آن را روشن و غیر متمرکز ساختار جامعه می شود کثیف و ناکارآمد است اما برخی از مزایای بیش از بالا به پایین ساختار قدرت. می آید که عمدتا به دلیل بیشتر مردم دعوت می شود برای ورود به میدان های عمومی.

پاره کردن سیلوهای: ما باید یک سری از communitywide عمومی بررسی برای پیدا کردن چه کار کرده و چه کار دارد در این بیماری همه گیر. ما بسیاری از انتخاب و منصوب مقامات بیمارستان ها و خدمات اجتماعی سازمان انجام خواهد شد, بررسی گروه های خود را هنگامی که COVID-19 عبور می کند.

درس: چگونه این بازیکنان به اشتراک گذاری این یافته ها با یکدیگر ؟ چگونه می تواند ما را در شکستن سیلوهای بنابراین هر کس می تواند درگیر در یک جامعه برنامه ریزی ؟ عضو باشگاه روتاری هوشمندانه پرسید: اگر York دوار می تواند چنین convener یا کاتالیزور برای یک مکالمه است. بله و ما باید مبتنی بر گسترده همکاران برای پیوستن به دوار رهبران در پله رو به جلو است. در واقع ما نباید منتظر این بحران به تصویب حمل جمعی ما نتايج را به مربع های عمومی. چگونه در مورد اواسط COVID-19 چک ،

خوب از بد: COVID-19 با تمام درد خود مجبور است تغییر دهید. در واقع ما در حال حاضر دیده می شود نوآوری: این شهرستان در تولید اطلاعات بیشتر در اسپانیایی برای جامعه لاتین. استفاده مشترک از ماشین در زمان بیماری های همه گیر است که در زیر نور افکن. در کسب و کار نیویورک-بر اساس انجام Group LLC, ساز, رقص و ژیمناستیک پوشاک به دست آورده تصویب به طراحی ماسک صورت بیمار روپوش و لباس برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. Caputo برادر لبنیاتی در بهار بیشه در حال رشد است ملی مخاطبان خود را برای مجازی موزارلا کشش دوره. در غیر انتفاعی جهان تاریخی گروه ها و سازمان های غیر انتفاعی دیگر در حال ساخت بهره وری و مشتری دستاوردهای خود را در سیستم عامل های دیجیتال.

درس: چه نتیجه ای می توان از این بحران به بهبود خودمان و جوامع در همان راه P. H. Glatfelter به دست آورد چنین بینش از درد حصبه خود را به ارمغان آورد ،

Glatfelter گسترش در تلاش نیوز

ملی شرایط اقتصادی در 1890s فشرده Glatfelter به صورت نقدی به عنوان او به دنبال راه حل های تبرید. اما او رفت جلوتر و گسترش نیویورک تولید این کارخانه در خیابان روزولت و غرب فیلادلفیا در نیویورک.

و سپس او مجموعه های خارج برای پیدا کردن بهترین تبرید مهندس امکان پذیر است. او استخدام یک از Waynesboro را فریکک شرکت ، مردی که نام خانوادگی تبدیل شده است به خوبی شناخته شده در نیویورک, شهرستان: توماس شیپلی.

شیپلی پیشگام این شرکت از طریق که در زمان بحران. برادر, William S. در زمان بیش از این شرکت پس از مرگ او و در جنگ جهانی دوم "W. S." شد معمار اصلی جنبش ملی به نام نیویورک طرح است.

پس از جنگ شرکت رفت و از طریق حداقل دو صاحبان و تغییر نام. امروز آن را به عنوان شناخته شده Johnson Controls, و آن را یک رهبر بین المللی در سرمایشی و گرمایشی زمینه است.

این شرکت که تحت Glatfelter رهبری در اندازه گیری خود را در میان یک بحران بهداشت عمومی و آمد قوی تر است.

منابع: Jeffrey L. Rodengen را "افسانه York بین المللی"; YDR فایل; جیم مک کلور شهر نیویورک مربع وبلاگ; Peter B. لوی می گوید: "قیام" از لبنان گورستان; York آب Co.'s, تاریخ, دوستان لبنان گورستان.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن