درس های آموخته شده از سال اول کالج

هفته گذشته UC برکلی به این نتیجه رسیدند آن بهار سال 2020 ترم و با که من رسما به اتمام من سال اول. آن چیزی بود

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

هفته گذشته UC برکلی به این نتیجه رسیدند آن بهار سال 2020 ترم و با که من رسما به اتمام من سال اول. آن چیزی بود مثل من انتظار می رود — آن را در راه بهتر است! وجود دارد هرگز یک لحظه کسل کننده و در طول سال یاد گرفتم خیلی در مورد خودم و تمام فرهنگ در دانشگاه برکلی است.

یکی از اولیه اکتشافات من تازه کشف شده توانایی برای ایجاد خود سازنده برنامه. در دبیرستان زنگ ها کنترل می شود وقتی که مدرسه شروع شد و به پایان رسید و تمام فعالیت های دیگر برنامه ریزی شده بود که در اطراف. من عادت به بیدار شدن از خواب در ساعت 6 صبح تا زمانی که من می توانم به یاد داشته باشید. من فکر کردم من می تواند همچنان به همان روال در دانشگاه, اما پسر من اشتباه بود. خدا را شکر من نمی ثبت نام در هر ساعت 8 صبح کلاس اول من ترم! من پیدا کردم بسیار سریع است که من بسیار ترجیح مطالعه در طول روز به عنوان مخالف در اواخر شب در حالی که یکی از دوستان من کشف کرد که او بازدید او اوج بهره وری نیمه شب گذشته! استفاده از ترم اول در دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود را در شرایط خواب خود را برنامه ریزی و بهره وری.

یکی دیگر از قابل توجه وحی پیدا شد که اکثر کلاس های بنیادی در دانشگاه برکلی در حال webcasted. این به این معنی است که حتی اگر شما اتفاق می افتد به دست یک سخنرانی, شما نمی خواهد از دست. در حالی که این بسیار مفید است در صورتی که شما مریض و یا اورژانس را عادت از پرش کلاس! آن را معمولا با رفتن به یک کلاس یک روز دلیل این که شما در خواب بود اما قبل از شما آن را بدانید شما سه سخنرانی در پشت و نه به حال زمان به تماشای رسانه ای. آن را از من و نه جست و خیز کلاس مگر اینکه شما واقعا باید به.

حتی قبل از تنظیم پا در پردیس من شنیده ام زیادی در مورد دانشگاه برکلی علمی شهرت. داستان ها و الگوهای رفتاری مورد درجه کاهش قیمت و دانشگاهیان دقیق تحت پوشش دیوارهای Facebook گروه هایی مانند UCBMFET و شنید. اما اجازه ندهید که این شما را بترساند! من متوجه شدم که در حالی که دانشگاهیان می تواند چالش برانگیز در یک مدرسه بزرگ مانند UC برکلی نیز وجود دارد بسیاری از منابع به انتقال به دانشگاه و دانشگاهیان و آسان تر است که بسیاری از دانش آموزان اغلب درک نمی کنند. برای من کالج نوشتن کلاس گرفتن نظر دوم از معلمان در یادگیری دانش آموز مرکز یا SLC شد بسیار مفید است. SLC نیز فراهم می کند رها-در تدریس خصوصی و مشاوره جلسات به صورت مقدماتی ریاضی دوره دروس علوم اقتصاد ، برای ریاضی من البته من استاد همیشه نزدیک حتی در خارج از کلاس از طریق دفتر ساعت برای روشن شدن مفاهیم. و حتی در CS 61A چالش برانگیز ترین کلاس من تا کنون گرفته ام در زندگی من وجود منابع متعدد در خارج از ساعات اداری و مشق شب/پروژه احزاب که هر دو ساخته شده است زندگی من بسیار ساده تر! برای مثال CS مربیان برنامه ای است که در آن چهار یا پنج نفر هستند اختصاص یک مربی به راهنمای آنها را از طریق مشکلات تمرین در هر هفته. بزرگترین غذای آماده در اینجا این است که شما نباید لحظه ای تردید به دنبال کمک در کلاس شما در حال مبارزه در. وجود دارد دیگر دانش آموزان در همان قایق به شما و منابع آن وجود داشته باشد به طوری که شما می توانید به خوبی انجام آکادمیک!

اما من فکر می کنم بزرگترین درس من آموخته ام در طول دو ترم در دانشگاه UC برکلی است برای قرار دادن خودم در خارج وجود دارد. که یک مدرسه دولتی هیچ راز آن است که ما یکی از بزرگترین جمعیت دانشجویی برای تعداد محدودی از کارکنان آموزش و یا فرصت. UC برکلی به شما می آموزد به یک نگرش شخص فعال و زرنگ است که با شما خواهد ماند حتی پس از شما فارغ التحصیل! اگر شما واقعا می خواهید چیزی است که شما باید به جلو و از همه متوقف می شود و آن را برای خودتان. برای مثال در یک کوچکتر خصوصی دانشگاه مقدماتی ریاضی کلاس ممکن است 50 نفر از دانش آموزان که در آن اساتید می دانم که هر کس نام پس از چند هفته. در UC برکلی با بیش از 300 دانش آموزان در ریاضی 1A به عنوان مثال مگر اینکه شما را به تلاش شخصی برای رفتن به دفتر ساعت و به اساتید خود را, آنها به احتمال زیاد نمی خواهد می دانم که شما شخصا. به طور مشابه در دیگر دانشگاه های عمده یا کالج مشاوران ممکن است رسیدن به طور مستقیم به دانش آموز برای برنامه ریزی یک جلسه در حالی که در دانشگاه برکلی شما تحت هیچ اجبار مگر اینکه شما خودتان در برنامه قرار ملاقات. اگر یک چیز وجود دارد شما را به صفحه اصلی از این مقاله این است که هیچ کس در حال رفتن به سوی چیزهایی که شما بر روی یک صفحه گرامافون. بنابراین بیرون رفتن وجود دارد و می توانید آن را انجام!

بنابراین وجود شما آن را دارند! این به هیچ وجه جامع حساب و من هنوز هم به طور مداوم در یادگیری و رشد از زمان من در دانشگاه برکلی است. من نمی توانم صبر کنید برای من سال دوم و تمام فراز و فرود آن را به ارمغان بیاورد!

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن