اجازه دهید آن را له

من امیدوار بودم برای نوآوری هیجان انگیز مدل ترکیبی با خیال راحت به بازگشایی مدارس, ترکیب خارج از کلاس های درس

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

من امیدوار بودم برای نوآوری هیجان انگیز مدل ترکیبی با خیال راحت به بازگشایی مدارس, ترکیب خارج از کلاس های درس با آموزش از راه دور. در حالی که من شده اند در هیئت مدیره با فرماندار Newsom به کار گرفته شده اپیدمی من له در مورد حکم خود خواستار کودکان ما را به ادامه با 100 درصد از راه دور یادگیری این سقوط تا سانتا باربارا کانتی است خاموش COVID-19 مانیتورینگ لیست.

اما این واقعیت است بنابراین اجازه دهید عمل می کنند و آن را له!

یک شهرستان است پرچم برای افزایش انتقال بيماري معیارهای اگر:

(1) مورد رای (در هر 100 ، 000) >100
یا
2) مورد رای (در هر 100 ، 000) >25 و تست مثبت > 8%

متاسفانه نگرانی برای افراد مسن و کسانی که با شرایط موجود نبوده است به اندازه کافی برای تشویق جامعه ما به پیاده سازی شیوه های ایمنی به خصوص اجتناب از فعالیت های اجتماعی در داخل خانه و در اعداد بزرگتر از توصیه می شود. این رایج ترین روش برای انتقال ویروسی در جامعه ما است.

اگر ما می خواهیم به احساس امنیت و آرزو برای فرزندان ما برای بهره مندی از انگیزه و انرژی و تعداد ساعت آموزش ارائه شده توسط فرد آموزش به ما امر مستلزم به انجام این کار به دنبال پروتکل های ایمنی که ما آگاه شده است و فاصله اجتماعی. ما بی نهایت خوش شانس برای زندگی در یک شهر زیبا با کافی فضاهای باز با خیال راحت خودمان را سرگرم. وجود دارد هیچ بهانه ای برای انجام در غیر این صورت. فرزندان ما سزاوار بهتر است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن