'اجازه ' آموزش': UC برکلی دانشکده مورد بحث پل نژادی تقسیم میان COVID-19

مربیان باید "reimagine" نقش خود را در تعامل به پل های سیاسی و نژادی تقسیم بیش از COVID-19 پردیس دانشکده گفت: د

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

مربیان باید "reimagine" نقش خود را در تعامل به پل های سیاسی و نژادی تقسیم بیش از COVID-19 پردیس دانشکده گفت: در یک پنل آنلاین جمعه.

این رویداد که بخشی از پردیس جاری سری به نام "برکلی مکالمات: COVID-19" شامل دیدگاه از سه دانشگاه اعضای هیات علمی. UC برکلی جامعه شناسی دانشیار Cristina مرا در مورد نتایج حاصل از یک مطالعه او به تازگی منتشر شده است که در بر داشت که پاسخ دهندگان از رنگ کمتر احتمال زیاد قادر به کار با خیال راحت از خانه و بیشتر احتمال دارد که به گزارش این بیماری نهفته بود توانایی خود را برای پوشش نیازهای اساسی نسبت به سفید پاسخ دهندگان.

جمهوری خواهان بودند "به طور قابل توجهی" به احتمال زیاد کمتر از لیبرال ها به فکر می کنم که coronavirus به شمار خطر برای بهداشت شخصی خود را با توجه به مطالعه است. لیبرال ترین سفید رای دهندگان ابراز نگرانی کمتری در مورد این بیماری همه گیر از برخی از محافظه کار ترین و Latinx پاسخ دهندگان بود.

"ما در حال صحبت کردن در مورد COVID این اثرات در پس انداز و 401(k)s" مورا گفت: در طول این رویداد. "ما در حال صحبت کردن در مورد مواد غذایی و اجاره."

دانشگاه بهداشت عمومی دانشيار Mahasin مجاهد گفت که او فکر می کند که تماس های اخیر برای بازگشایی جامعه را در نظر نمی افزایش خطرات بهداشتی برای افراد است.

با توجه به Mujahid, دولت گرجستان اعلام کرد قصد دارد برای پایان دادن به پناهگاه در محل سفارشات در مدت کوتاهی پس از آن شناخته شده است که مردم سیاه و سفید نشان داده شده 83 درصد از coronavirus مربوط به بستری شدن در بیمارستان.

"سیاه پوستان کمتر احتمال زیاد قادر به در-پناهگاه در وهله اول" مجاهد گفت: در طول این رویداد. "ما نه تنها این کارگران ضروری,' اما ما نیز یک بار مصرف است."

مجاهد افزود که اخیر Black Lives Matter تظاهرات خواستار تظاهرات ضد نژاد پرستی در چارچوب تجزیه و تحلیل سلامت است. در نظر او روایت در مورد COVID-19 منتقل شده از یک سوال از مسئولیت شخصی و شرایط بهداشتی اساسی به "راه هایی که در آن نژادپرستی در حال پخش است" در پاسخ دولت.

اعضا همچنین در مورد نحوه پرکردن سیاسی تقسیم بیش از coronavirus نیاز به گوش دادن. در علاوه بر این به نظرات در سیاست استاد حقوق و آفریقایی مطالعات جان پاول معتقد است که افراد باید به گوش دیگران زندگی می کردند و تجربه احساسات و ترس ها و خواسته ها و صدمات.

"ما باید به اذعان این واقعیت است که مردم و کارشناسان را برای زندگی خود را در چگونه برای تصمیم گیری به صورت روزانه و که ما یک مقدار زیادی برای یادگیری" مجاهد گفت: در این رویداد است. "این مهم است که ما گوش دادن به همه طرف."

مورا گفت: او معتقد است که کار مردم در دانشگاه نباید "نشستن در برج عاج" و که آنها باید در پیدا کردن راه هایی برای تعامل با مردم است.

او افزود که "reimagining" نقش دانشگاهیان نیاز به تغییر اهداف خود از "کتابها و مقالات" به وب سایت جامعه جلسات و دانش و ایده های خود آورده است.

"ما یک موسسه آموزشی" پاول گفت: در این رویداد است. "بیایید آموزش."

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن