بیایید تغییر نام Barrows سالن برای انجام Wilkinson

به عنوان بخشی از ناکارآمدی این کشور را میراث نژادپرستی در این سال UC برکلی تغییر نام کمیته تایید denaming از B

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

به عنوان بخشی از ناکارآمدی این کشور را میراث نژادپرستی در این سال UC برکلی تغییر نام کمیته تایید denaming از Boalt سالن به قانون ساختمان. این ناشی از یک روزنامه نگار اشاره کرد که جان Boalt شد آشکارا نژادپرستانه نسبت به مردم و مردم با میراث.

زمان های پیشنهادی برای تغییر نام ساختمان در UC برکلی به دنبال جمله LeConte سالن Kroeber سالن و Barrows سالن. تمام شد به نام بعد نژادپرستانه مردان به عنوان شرح داده شده در تغییر نام کمیته وب سایت. عمومی است که در حال حاضر در حال دعوت به اظهار نظر در این طرح است.

وقتی که من خواندن اطلاعات در مورد دیوید پرسکات Barrows, من نوشت در حمایت از تغییر نام Barrows سالن.

من پیشنهاد می کنم که نام جدید باید افتخار Margy ویلکینسون (1943-2020) که موفق به دریافت لیسانس از دانشگاه برکلی در سال 1966. ویلکینسون بود وقف دانشگاه عضو جامعه مشغول به کار در دانشگاه برکلی برای 40 سال رهبری یک اعتصاب برای پرداخت برابری برای کارگران خدمات و اقدام به عنوان یک مادر به کال باند. علاوه بر این او بود که کوشا و فعال برای حقوق کارگران سازماندهی محلی فصل از آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری, کارکنان, کمک به ایجاد ائتلاف از کارکنان دانشگاه — اتحادیه روحانیت کارگران با 19,000 اعضای ایالت — و اقدام به عنوان رئیس آن مذاکره.

نیروی محرکه در جنبش کارگری در UC سیستم برای بیش از 40 سال Wilkinson نشان داد در آزادی بیان جنبش و به نفع Black Panthers و آنجلا دیویس و بخشی از بسیاری دیگر از مترقی باعث می شود. میز شام او را یک جامعه محل ملاقات برای بسیاری از سازمان.

ویلکینسون یک رهبر در KPFA رادیو شد و مدیر اجرایی Pacifica بنیاد ملی گروه نظارت بر KPFA و دیگر مستقل شنونده حمایت مترقی ایستگاه های رادیویی. یک رهبر در KPFA گفت: Wilkinson شناخته شده بود برای مرور متمرد سازمان با گوش دادن به همه حتی مردم او مخالفت با, و خوبی بود دوست داشتم.

برای ازدواج 50 سال به یک راننده ها فعال بین المللی در Longshore و انبار اتحادیه ویلکینسون یک ستون از برکلی فعالیت. او از بنیانگذاران دوستان Adeline و مجدانه مبارزه gentrification در جنوب برکلی محله.

چند و یا هیچ ساختمان در دانشگاه ما به نام برای زنان است. در این سال ما در حال جشن سالگرد 150 از دانشگاه برکلی و به طور خاص ارج نهادن بسیاری از زنان کمک کرد که آن را برجسته مدرسه در آن است امروز. ما نگاه به افتخار کسانی که پیشگام برای عدالت اجتماعی سازمان یافته برای کارگران و مبارزه علیه نژاد پرستی.

به عنوان مثل ، ویلکینسون یک فرد کامل برای ساختمان جدید نام.

نانسی لیمو عضو UC فدراسیون معلمان آمریکا و مدرس در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق, جایی که او آموخته است خشونت قانون از سال 1988.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن