Lianne شمارش است, اعتماد به نفس, رایگان در پر جنب و جوش خود با عنوان آلبوم

درجه: 4.5/5.0 در حالی که برای در حال حاضر Lianne شمارش شده است فقط خجالتی واقعا بزرگ آلبوم. لندن-بر اساس هنرمن

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

در حالی که برای در حال حاضر Lianne شمارش شده است فقط خجالتی واقعا بزرگ آلبوم. لندن-بر اساس هنرمند گذشته دو نسخه 2012 این است که عشق خود را بزرگ به اندازه کافی است ؟ و 2015 را خون, نمایش استثنایی او توانایی های آوازی اما سقوط طعمه به تجاری گرایش. مهارت های خود را به عنوان یک چالاک گیتاریست و قادر ترانه سرا بودند تا حد زیادی تحت الشعاع قرار توسط overpolished تولید و ارتقای رادیو دوستی است که احساس ارزان و مجبور. جیوه جایزه نامزد و mentee از اواخر شاهزاده بزرگ, لا Havas' حرفه ای است که اغلب نادیده گرفته شده است او موسیقی امیدوار کننده اما نه فردی به اندازه کافی برای به دست آوردن او را در سراسر جهان به رسمیت شناختن به عنوان یک نسل استعداد.

او جدیدترین آلبوم, اما به درستی با عنوان Lianne شمارشیک متحد بیانیه ای که می یابد خود را در گرفتن کنترل کامل خلاق. تا حد زیادی از خود تولید می شود, همراه با برخی از او مکرر همکاران رکورد طول می کشد, جسورانه, خلاق جهش به سوی ایجاد خود را صدا وضوح ترکیب عناصر از پاپ, neo-soul و R&B ژانرهای در حالی که نمایش یک حس قوی از فردیت. Lianne شمارش است ترکیبی پویا از کلاس اول شیار و آهنگسازی که صمیمی است و در دسترس منشعب صحت و گرما در حالی که حفاری آن محل دور و دور به عنوان لا Havas " بهترین آلبوم تا به امروز است.

Lianne شمارش کامل از تحول مدیریت به صدا فوری و شخصی اغلب احساس بیشتر شبیه به یک آلبوم زنده از استودیو ضبط. افتتاح مسیر "تلخ و شیرین" است پر اب و تاب و قدرتمند در کلاسیک Lianne شمارش مد او خواننده فرمانده در گروه کر به عنوان او کمربند "تلخ و شیرین باران تابستان/ من دوباره متولد" احاطه شده توسط یک تپش ضرب و شتم و ترد کلید های پیانو. آهنگ لگد آلبوم خاموش با صدای بلند سیگنالینگ آمدن دریا تغییر دهید. رکورد پر شده است با ختنه نشده, قطعه گفتگو از روند ضبط, ساخت شنوندگان احساس به عنوان اگر آنها شاهد استودیو سحر و جادو. در فلامنکو آغشته به "هفت بار" شما می توانید شنیدن لا Havas رضايت با آهنگ swaggered انرژی; فقط قبل از اینکه این آهنگ آیات begin او می افزاید: "آره که خوب intro."

آهنگ ها در سراسر آلبوم وزوز با انرژی است که شل تر از هر یک از لا Havas' کار قبلی با درگیر شدن مقدمات تولید و توانمند سازی صدای او را به جای خفه کننده آن است. "نمی توانید مبارزه با" امکانات تولید از Mura Masa. آهنگ نفوذی با bristling گیتار و گیج کوبه ای نشسته فقط زیر La Havas' فرمانده خواننده و آسمانی هارمونی است. مانند آهنگ موضوع آن شیار غیر قابل مقاومت است. در انتهای دیگر این طیف عاطفی, "Please don't Make Me Cry," شرکت نوشته شده توسط نیک حکیم و Aqualung است دستگیری R&B با haunting خواننده پشتوانه است که پر از آهنگ با احساس گناه و غم و اندوه است.

در مرکز این آلبوم است لا Havas' پوشش Radiohead را "عجیب و غریب ماهی." هر چند او شده است اجرای آهنگ زنده برای سال تفسیر خود را می یابد خوش آمدید اینجا محل اوپر به زندگی در خارج از غنچه انتظار "را از ذهن خود (Interlude)" با فورا قابل تشخیص ریتمیک تکان آهنگ طبل. بلافاصله با این حال لا Havas' نسخه طول می کشد به نوبه خود; به جای تلاش برای تکرار تکاپوی انرژی اصلی آهنگ غرق به کندتر شیار است که شکوفه های سراسر آن نزدیک به شش دقیقه زمان اجرا. با وجود این تغییرات زیبایی قلب "عجیب و غریب ماهی" باقی می ماند به عنوان لا Havas زیبایی ارائه همان امیدها و ترس ها و عدم قطعیت های عاشقانه میل.

فقط به عنوان "عجیب و غریب ماهی" بود راس Radiohead را در رنگین کمان, La هوس می یابد خود را درخشان لحظه از درخشش با آلاینده "ترش گل" با آن پراکنده کنده گیتار آمیختن با هم با درخشان کلید و تغییر مداوم تغییرات ریتمیک به عنوان قوی خواننده شکستن رایگان در سراسر مخلوط. در ترانه دوم آیه لا Havas برای تلفن های موبایل به طور کامل خود مطمئن باشید که او اعلام کرد "من انجام می شود حل و فصل برای خیلی کمتر از من می دانستم که من سزاوار است." این آهنگ به غیر قابل پیش بینی و هیجان انگیز آن را به عنوان crescendos شجاع اما پر از انرژی امتناع جاروب در overdramatic. آن را سریع و سست کمال — علامت گذاری به عنوان یک هنرمند به طور کامل در عنصر خود را.

در نهایت رایگان از خارج نفوذ Lianne شمارش' آلبوم جدید می درخشد به عنوان با تاکید بر فردیت و ارزش خود را غیر ممکن است برای طبقه بندی گردیده و به عشق. از افتتاح ثانیه از این آلبوم به آخرین یادداشت شما می توانید حس چقدر رضایت بخش این تازه کشف شده اعتماد به نفس برای تلفن های موبایل. برجسته عهد خلاق هدف Lianne شمارش است سرسبز و پر جنب و جوش و به طور کامل خود را.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن