زندگی در COVID-19 به ارمغان می آورد افزایش اضطراب و افسردگی برای همه

برای بسیاری از زندگی در این بیماری همه گیر که شامل حال جدا از دوستان تعمق عدم اطمینان از آینده و رقص از وعده غ

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

برای بسیاری از زندگی در این بیماری همه گیر که شامل حال جدا از دوستان تعمق عدم اطمینان از آینده و رقص از وعده غذایی به وعده غذایی بدون ساختار دیگر — آوردن افزایش اضطراب و افسردگی است.

بیش از 3.6 میلیون نفر در سراسر جهان قرارداد بسته اند تایید موارد COVID-19. در حالی که این تعداد زیادی بی شماری نهفته احساس تردید و استرس ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس ایجاد یک تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روحی و روانی نیز هست.

"ما همه زندگی قشنگ ناگهان در به شدت تغییر جهان" گفت: پردیس روانشناسی پروفسور استفان Hinshaw یک ایمیل به در. "این کمی تعجب است که وجود ندارد و تماس و نزدیکی و حمایت همه ما استفاده می شود به استرس و اضطراب و غم و اندوه را به خوبی ممکن است می آیند عجله در."

COVID-19 اثرات هر کس

با توجه به پردیس دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS مشاور پیج لی, تفاوت بین سلامت جسمی و روانی است که سلامت جسمی است که اغلب به عنوان مشروع تر. اگر کسی دارای یک بازوی شکسته آنها قادر به دریافت درمان و کمک به تکمیل کار خود لی اضافه شده است. به دلیل انگ اطراف سلامت روانی این افراد ممکن است به دنبال کمک به زمانی که آنها در حال مبارزه عاطفی.

"راه هایی وجود دارد در اطراف یک بازوی شکسته" لی گفت. "هنگامی که شما به اضطراب یا افسردگی و تاثیر آن شناختی, عاطفی و جسمی ، چگونه شما در اطراف آن ؟ آن را به معنای واقعی کلمه فقط از انرژی از شما."

مسائل مربوط به سلامت روان مردم تاثیر شناختی و در نتیجه کاهش توانایی تمرکز و انگیزه ماندن به گفته لی. او افزود که بسیاری از مشتریان خود را دارند گفت: مسائل روانی خود را ناتوان کننده هستند به عنوان آنها به خوبی انجام نمی شود اما احساس می کنم آنها فقط "تنبل بودن" و نمی تواند زمان را به تمرکز بر روی سلامت خود را.

با توجه به دانشگاه استاد روانشناسی سونیا اسقف احساس اضطراب و افسردگی را افزایش می دهد "به خانه نزدیک تر" چیزی بازدید. گزارش های اولیه از ووهان چین نشان می دهد که کارگران بیمارستان که تجربه بسیاری از بیماران مرگ و میر را افزایش اضطراب و استرس پس از سانحه سطوح.

"یک نتیجه در اوایل روز است که (COVID-19) ممکن است احساس غیر واقعی است. مردم واقعا باور نمی خطرات به عنوان بالا به عنوان چه بود که گفت:" اسقف گفت. "همانطور که ما شروع به دیدن بیشتر داستان افراد بیمار شدن و یا در حال مرگ در رسانه ها, شاید ما به مردم خودمان آن را تغییر دهید و ما شاهد خواهید بود بیشتر واکنش غم و اندوه یا افسردگی است."

با توجه به UHS سخنگوی تامی کیت اضافی باعث استرس و احساس عدم اطمینان به عنوان انسان استفاده می شود به داشتن یک روال و توانایی برای آماده شدن برای آینده است. او افزود که اطلاعات منفی بیش از حد در رسانه ها و عدم برنامه نیز تشدید استرس در افرادی که به طور مداوم نگه داشتن با اعداد از عفونت است.

این استرس در حالی که طبیعی ممکن است سالم با توجه به اسقف. استرس اجازه می دهد تا ما را به پاسخ مناسب به خطر باعث, بدن ما به اولویت بندی فعالیت های قلبی و عروقی و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن. آن را ندارد اما به دور از نیازهای دیگر مانند هضم و طولانی مدت غلظت با توجه به اسقف.

"زمانی که ما استرس طولانی مدت است که در واقع یک وضعیت مزمن. که در واقع نه چندان خوب برای سلامت ما از آنجا که بدن ما نمی تواند به عقب برویم به آن پایه" اسقف گفت. "ما نمی توانیم که تنفس آه امداد."

به طور مداوم به تطبیق با یک محیط در حال تغییر می تواند باعث شود مردم را به احساس مانند آنها هیچ کنترل بیش از رویدادها مانند گسترش COVID-19 یا دولت پاسخ, که تمایل به افزایش اضطراب با توجه به لی. او افزود که مردم باید تمرکز بر روی چیزهایی که آنها می توانید مدیریت به عنوان داشتن برخی از صورت ظاهر از کنترل کمک می کند تا کاهش آن احساسات است.

با توجه به لی یک دانشجوی بین المللی در بر داشت پاسخ ملی به COVID-19 بسیار استرس زا در شروع این بیماری همه گیر به عنوان او تا به حال دیده می شود این تاثیر را در کشور خود. او نگران است که ایالات متحده انجام نمی شد به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش این بیماری و می دانستم که او می تواند هر چیزی را انجام دهید آن را تغییر دهید.

"ما نمی باید یک پناهگاه در محل. ما نیست که هر چیزی در رفتن" لی گفت. "اضطراب به عنوان شما می توانید تصور کنید واقعا بالا بود."

دانشجو بودن در طول همه گیر

بزرگترین عامل در حال حاضر باعث استرس و اضطراب در دانش آموزان' زندگی است نگرانی خود را از سلامت و رفاه خود و عزیزان با توجه به ASUC سناتور کارولین لو که تمرکز شامل روان سلامتی. او افزود که در دانشگاه برکلی در حال حاضر بسیار استرس زا محیط زیست برای بسیاری از, اما COVID-19 به تقویت بسیاری از موجود عوامل استرس زا در دانشجويان صورت.

جداسازی به طور نامتناسبی تحت تاثیر بین المللی دانش آموزان با توجه به لی به عنوان بسیاری شده اند قادر به بازگشت به خانه به دلیل ورود محدودیت. دانش آموزان جدا شده از خانواده خود را, و آن را سخت تر برای حمایت از یکدیگر است.

این فاصله فیزیکی را می توان به مدیریت به عنوان انسان اجتماعی هستند از طبیعت اسقف گفت. او اضافه کرد که انسان با استفاده از لمس برای دریافت اکسی توسین است که شناخته شده به عنوان "عشق شیمیایی" و کمک می کند تا برای از بین بردن اضطراب است.

اسقف اضافه شده است که حتی افرادی که احساس می کنند لازم نیست که زمان زیادی را با دیگران در واقع ممکن است کمتر جامعه نسبت به آنها نیاز دارید.

اگر چه دانش آموزان ممکن است مبارزه با کمبود در شخص تعامل Wesley دریاچه ارومیه دانشجوی سال اول دانشگاه و عضو ASUC کمیسیون بهداشت روانی گفت: در یک ایمیل که این به ویژه مهم است زمان برای رسیدن به دوستان و که بسیاری از مردم به صحبت کردن در supportively با وجود اینکه از نظر فیزیکی جدا شده است.

"دانش آموزان گفته اند که آنها رسیده ام به مردم است که آنها تا به حال حتی صحبت کردم برای چند سال و واقع شده است بزرگ" لی گفت. "آنها شده ایم به اتصال مجدد با مردم است که آنها می دانستند از بازگشت به خانه سابق دبیرستان یا کالج ،

دانش آموزان دیگر در حال تلاش برای تعادل مسئولیت های خانوادگی و مدرسه. با توجه به لی برخی از دانش آموزان گفت: پدر و مادر خود را درک نمی کنند که آنها هنوز هم تمام وقت دانشجویان و انتظار دارند آنها را به کمک کردن در کارهای خانه و تماشای خواهر و برادر خود را. او افزود که بسیاری از دانش آموزان هیچ حریم خصوصی در حالی که انجام کار به عنوان آنها ممکن است به اشتراک گذاری یک اتاق و یا مجبور به کار در اتاق نشیمن با تمام اعضای خانواده خود را در اطراف.

پردیس تاریخ و ASUC انتقال دانشجو نماینده منتخب والری جانسون گفت: هر چند او خود فضا در خانه او هنوز در تلاش برای حفظ همان سطح از بهره وری است که او تا به حال در دانشگاه برکلی چرا که او دسترسي ندارد به همان فضاها و منابع در محوطه دانشگاه.

"در حالی که برخی از افراد می تواند ایجاد ساختار و حفظ یک تا حدودی مناسب و معقول زندگی آن را ممکن است برای افراد دیگر" لو گفت: در یک ایمیل. "دانشجو بودن به اندازه کافی سخت است اما دانشجو بودن در میان یک بیماری همه گیر فوق العاده دشوار است."

برای انتقال دانش آموزان به دور از پردیس نهفته است نه تنها خود را دانشگاهی و مشاغل, اما همچنین خود را حرفه ای و آنهایی که به گفته جانسون.

انتقال دانش آموزان فقط باید یک مدت زمان محدود برای ایجاد ارتباط شبکه ای و شرکت در فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه برکلی چرا که آنها پذیرفته شده به عنوان juniors. ساختمان روابط طول می کشد زمان و سخت است فراموش عملا به دلیل "ضعف اجتماعی" از رفتن به اتاق ساعت به شبکه بیش از زوم جانسون اضافه شده است.

"ما لازم نیست که زمان برای ایجاد روابط مانند دانشجویان سال اول" جانسون گفت. "واقعیت این است که حتی هر بخشی از آن است و دیگر در دسترس قرار دادن واقعا انتقال دانش آموزان در بیش از یک نقطه ضعف از ما در حال حاضر می شدند."

با توجه به Lee نیز زمان برای دانش آموزان برای کشف هویت خود را بدون محدودیت. او افزود که بسیاری از آنها کاوش خود را سکسوالیته و اعتقادات مذهبی به دور از خانواده و انتظارات.

ناگهان در خانه دوباره ساخته شده است که برخی از دانش آموزان احساس می کنند در "محدود" محیط زیست آنها در قبل از آنها به سمت چپ با توجه به لی.

"من تا به حال چند دانش آموزانی که گفت: خروج از خانه بود که واقعا یک معامله بزرگ برای آنها را به خاطر آنها شروع به کشف کردن که آنها" لی گفت. "سپس همه ناگهانی آنها رفت و برگشت به خانه و خانواده انتظار می رود آنها را به همان شخص با آنها زمانی که آنها برای اولین بار زندگی در خانه. آنها تا به حال برای مخفی کردن بخش هایی از خود را دارند."

نامتناسب تاثیر COVID-19

بسیاری از دانش آموزانی که از خانواده های کم درآمد در برخورد با ناامنی مالی ناشی از اعضای خانواده خود را از دست دادن شغل و یا قادر به کار برای حقوق. برخی از دانش آموزان حتی با استفاده از خود را کمک های مالی برای کمک به خانواده خود را با توجه به لی.

"این بسیار متفاوت است اگر چند نفر در یک خانه با یک حمام به عنوان اگر شما در حال منزوی در قلعه فرانسوی. در حالی که هنوز بسیاری از دانش آموزان را مجبور به عقب رفته به فرانسوی chateaus وجود دارد تفاوت در چه آسان این محیط ها در رابطه با تحصیل که مردم رفته اند به" اسقف گفت. "این قطعا خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن برای برخی بیش از دیگران است."

COVID-19 نیز تا به حال مخربی بر افرادی که در حال حاضر در معرض ناامنی به عنوان یک نتیجه از مشکلات اقتصادی و یا موجود مسائل مربوط به سلامت روان. لی اضافه شده است که برای این جمعیت فقدان "عوامل محافظ" مانند مالی و امنیت غذایی جامد سیستم پشتیبانی و پایدار در محیط خانه می تواند در بالا بردن احساس انزوا و استرس است.

لی اضافه شده است که افراد مبتلا به افسردگی تمایل به عقب نشینی و منزوی بنابراین اضافه کردن جداسازی فیزیکی بر روی آن ممکن است باعث شود آنها را به عقب نشینی و حتی بیشتر.

حتی اگر UHS تانگ مرکز آغاز شده است ارائه از راه دور خدمات مشاوره لی گفت: این خدمات در دسترس هستند برای تمام دانش آموزان به عنوان برخی ممکن است یک کامپیوتر در خانه و یا یک فضای خصوصی به صحبت.

پس از ظهور COVID-19 وجود دارد نیز افزایش نژادی انگیزه حملات علیه آسیایی ها با توجه به لی. او افزود که ترس مداوم و hypervigilance می تواند تاثیر کسی روانی و عاطفی در سلامت آنها را بیشتر در معرض افسردگی و اضطراب است.

"صحبت از تجربه خود من حتی اگر من می دانم که من هستم ممتاز برای زندگی در منطقه خلیج است که قومی متنوع است و بزرگ آسیایی, جمعیت, من هنوز هم ترس که من می تواند هدف قرار زمانی که من سرمایه گذاری در" لی گفت: در یک ایمیل.

همراه با مواجهه با تعصب و نژادپرستی بسیاری از آسیایی و به حاشیه رانده شده جمعیت به حداقل رساندن آنچه آنها احساس, با توجه به لی. او افزود که بسیاری از مهاجران آسیایی باید به او گفت که چون پدر و مادر خود رنج می برد و در سکوت آنقدر در حالی که آنها در حال رشد بودند تا آنها نمی توانند شکایت در مورد چگونه آنها "فقط" مبارزه با مدرسه.

برخی از گرایش به حداقل رساندن سلامت روان باید با تفاوت های فرهنگی نیز هست. در حالی که آن را منحصر به فرد برای تمام فرهنگ های لی گفت: در خانواده او آموخته بود که برای صحبت در مورد مشکلات خود را. او افزود که برای بسیاری از غیر فرهنگهای غربی وجود دارد بسیاری از ننگ اطراف بهداشت روانی است که می تواند مردم را از درخواست برای کمک.

"اندکی تغییرات در محیط زیست من, که آیا آن را رفتن به کتابخانه برای مطالعه و یا رفتن به ورزشگاه به لحاظ جسمی فرار از مشکلات من برای یک ساعت آن بود که چگونه من کاهش سطح استرس من به یک سطح قابل کنترل" لو گفت: در ایمیل. "با COVID-19 دانش آموزان با موجود سلامت روان نگرانی هایی را برای پیدا کردن فعالیت ها یا روش ها برای مدیریت سلامت روان خود را از نگرانی های تحت این شرایط است که می تواند بسیار دشوار به انجام است."

با توجه به کیت, با اذعان به نگرانی که مردم رو به یک جنبه بسیار مهم در مراقبت از خود به دلیل احساس استرس و اضطراب معتبر هستند. او اضافه کرد که کسانی که مبارزه باید رسیدن و صحبت کردن با دیگران که ممکن است احساس به عنوان هیچ کس رفته از طریق منحصر به فرد با عوامل استرس زا COVID-19 تا قبل از ایجاد.

کیت اضافه شده است که با در نظر گرفتن مراقبت از سلامت جسمی نیاز به آن را آسان تر است برای کاهش استرس از COVID-19.

"احترام به خود: در حالی که این می تواند یک زمان فوق العاده را امتحان کنید جدید, سرگرمی, خواندن, ورزش, و پس دادن آن را نیز 100% خوب اگر شما نیست" گفت: Daniella Ivanir پردیس دانشجوی سال اول و عضو ASUC کمیسیون بهداشت روانی در ایمیل. "اجتناب از قرار دادن فشار غیر ضروری بر روی خود ما در حال رفتن را از طریق به اندازه کافی!"

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن