#LightItBlue می آید به سانتا باربارا

روز شنبه, مارس 14 چند سانتا باربارا ساختمان را تبدیل به چراغ از نور آبی در ویژوال حمایت از COVID-19 مقدم کارگ

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

روز شنبه, مارس 14 چند سانتا باربارا ساختمان را تبدیل به چراغ از نور آبی در ویژوال حمایت از COVID-19 مقدم کارگران است. "#LightItBlue" به عنوان جنبش نام شروع شد و در انگلستان در 26 مارس با نور از نشانه ها و ساختمان های تاریخی در شناخت از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که محوری بر روی مقدم از همه گیر میدان جنگ. کشورهای دیگر به سرعت به دنبال کت و شلوار, نور صدها نفر از ساختمان ها و پل ها و سالن سرگرمی و نشانه نه تنها به افتخار مقدم پزشکی کارکنان و همچنین فروشگاه های مواد غذایی کارکنان و دیگر کارگران ضروری و کسب و کار.

سانتا باربارا را دریافت کنید رنگ آبی در 8 p. m. زمانی که آرلینگتون برج سانتا باربارا موزه تاریخ طبیعی دریا مرکز در استرنز اسکله Lobero تئاتر بیمارستان کلبه سایت ها و ماموریت برج به طور همزمان غرق در یاقوت کبود. "ما در حال افتخار به شرکت در این لحظه مهم از به رسمیت شناختن و قدردانی گفت:" لوقا J. Swetland, SBMNH رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. "دریا مرکز شناور جادویی بالاتر از ما کانال آبی. حمام کردن آن را در آرام نور این است که یک راه فوق العاده برای نشان دادن جامعه ما عشق و حمایت برای کسانی که در حال مراقبت از شکننده ترین در میان ما است."

فوق مکان باقی خواهد ماند آبی از طریق ماه مه با سایت های دیگر به پیوستن به این کمپین در روزهای آینده. برای اطلاعات بیشتر, ببینید makeitblue.ما.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب