فروشنده لینکلن سرعتی در 79 می میرد، هفته ها پس از تست مثبت برای COVID-19

مات Allibone یورکروزانه رکورد منتشر شده 10:22 PM EDT Aug 11, 2020یک فروشنده راه سریع لینکلن طولانی مدت هفته ها

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

یک فروشنده راه سریع لینکلن طولانی مدت هفته ها پس از آزمایش مثبت COVID-19 درگذشت.

بری اسکلی که بیش از ۵۰ سال در مسابقه ٔ محبوب آدامز کانتی فعالیت می کرد، بعد از ظهر سه شنبه در بیمارستان UPMC یورک درگذشت. او ۷۹ ساله بود.

Skelly مثبت برای کوروناویروس در 25 ژوئیه، دو روز پس از ترک لینکلن Speedway در حالی که احساس بیمار قبل از مسابقه آزمایش. خانواده اش گفتند آخرین رویداد اجتماعی که او در قبل از آن بوده است، مسابقه دیگری در همان محل در تاریخ 18 ژوئیه است.

لینکلن اسپیدوِی سه شنبه شب با پیامی از خانواده اش در یک اطلاعیه مطبوعاتی خبر مرگ اسکلی را اعلام کرد. در یک پیام متنی، پسر اسکلی، مایک، از آرزوکنندگان خوب تشکر کرد اما بیشتر اظهار نظر نکرد.

بیشتر: لینکلن فروشنده راه سریع الحرکت بستری پس از تست مثبت COVID-19

بیشتر: 'این واقعی است': سهم زن شهر یورک 'روند ترسناک' COVID-19 بازیابی

لینکلن اسپیدوی در بیانیه ای گفت: «این با قلب های سنگیناست که پیام زیر را به اشتراک می گذاریم: بری اسکلی بعد از ظهر امروز ساعت ۳:۵۷ بعد از ظهر در بیمارستان UPMC یورک در گذشت» خدمات خصوصی برای اعضای خانواده تنها به افتخار زندگی بری برگزار خواهد شد. کل خانواده اسکلی از همه به خاطر تمام افکار و دعاهای فرستاده شده برای بری تشکر می کنن، اونا بیشتر از اون چیزی که می دونی دونی دوتا ازشون قدردانی می شد.

از دست دادن بری در سراسر جامعه مسابقه احساس خواهد شد که او با لبخند و مهر خود را لمس مردم بی شماری. اگر چه مسابقه بخش بزرگی از زندگی بری بود، اما او همچنین پدر و پدربزرگ محبوب یبود و از جست و خیز یک شب در مسیر برای صرف وقت با خانواده اش اکیداً اکیداً ابا نداشت."

Skelly یک فن مسابقه بزرگ بود و شروع به فعالیت یک ایستاده در لینکلن Speedway در سال 1953، با توجه به آزادی مطبوعات. همچنین او به عنوان عکاس برای این ایستاده خدمت کرد.

به گفته خانواده اش، اسکلی شروع به شرکت در مسابقات در مکان های مختلف در مرکز پنسیلوانیا کرد که آهنگ ها در پایان ماه مه بازشد. اون فقط يه جا توي "لينکلن اسپيد وي" کار ميکرد

پس از شرکت در مسابقه ای در لینکلن در ۱۸ ژوئیه، اسکلی در ۲۳ ژوئیه به همان مسیر برای مسابقه ای دیگر بازگشت. او کم آب شد و تلاش کرد تا نفس بکشد در حالی که در ایستاده خود را قبل از مسابقه, و توسط EMTs تمایل داشت. دخترش اونو به اورژانس برد

Dillon Mulroy، نوه Skelly، گفت پدر بزرگ خود را برای COVID-19 آزمایش نشده است که در آن شب، اما پس از مبارزه با درد قفسه سینه و تب روز بعد به بیمارستان بازگشت. او تا روز شنبه آزمایش شد و نتیجه مثبتی دریافت کرد.

در مصاحبه ای در ۲۷ ژوئیه، مولروی گفت پدربزرگش حداکثر میزان اکسیژن ممکن را از طریق ماسک دریافت می کند. او گفت: کارکنان در ایستاده تازگی شروع به خود quarantining پس از پدر بزرگ خود را مثبت تست.

Mulroy گفت که او و خانواده اش خواسته بود پدربزرگ خود را به شرکت در مسابقات به تازگی به دلیل نگرانی که او می تواند بیمار اگر مردم ماسک و یا دور اجتماعی در اطراف او را نمی.

در 27 ژوئیه، لینکلن Speedway پروموتور و صاحب هم مالک جری Parrish گفت: مسابقه اطلاع کارکنان آهنگ و فروشندگان دیگر در مورد آزمون مثبت Skelly زمانی که آنها در مورد آن روز او تست مثبت اطلاع داده شد. پریش گفت: اسکلی "هرگز زیر همان سقف" به عنوان هر فروشنده دیگر بود و نمی خواهد با طرفداران در تعامل 23 ژوئیه از او قبل از مسابقه ترک.

او نبايد به مسابقه بره و احساس خودش رو نداشت او احساس کم آبی می کرد، (EMTs) به او تمایل داشت و دخترش برای به بیمارستان او متمایل شد. او در معرض هیچ فروشنده دیگری قرار نگرفت، بنابراین خوب است که او آن شب کار نمی کرد."

با توجه به محدودیت های ایالتی به دلیل همه گیر شدن ویروس های کوروناویروس، تجمعات در فضای باز در پنسیلوانیا به ۲۵۰ نفر یا کمتر محدود می شود. دولت الزام دارد که افراد در «هر فضای سربسته و هر فضای باز که افراد قادر به پیروی از فاصله اجتماعی نهستند» ماسک بپوشند.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب