لینگ Ma 'قطع'

در ابتدا لینگ Ma اولین رمان قطع احساس می کند مانند دو کتاب جداگانه: یک نه به طور کامل اصلی را در آخرالزمان ان

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

در ابتدا لینگ Ma اولین رمان قطع احساس می کند مانند دو کتاب جداگانه: یک نه به طور کامل اصلی را در آخرالزمان انسان زنده و یک مهاجر آمدن از سن داستان. او به عنوان کاهش به جلو و عقب در زمان به رشته مورد یک جوان چینی در آمریکا زندگی و کار در نیویورک در طول دهه اول هزاره جدید احساس می کند به مراتب معتبر تر اگر تا حدودی فاقد روایت نیروی محرکه است.

با این حال نزدیک راوی Candace چن می شود تا به امروز بیشتر فوتی و فوری رمان می شود. در این نسخه خاص از زامبی-ism, قربانیان گریبانگیر توسط یک تب است که باعث می شود آنها را به انجام همان صدای موج وظایف و بیش از بیش تا زمانی که آنها به پایان می رسد. آنها را کاملا "ارواح" پس از آن بیش از یک کمی مبهم چگونه آنها می توانید در ادامه به صورت ماه بدون غذا و یا آب اما هنگامی که یک خواننده غلبه بر این کنایه رمان می شود واقعی صفحه-ترنر.

در کتاب حاضر, Candace که موفق شده است برای جلوگیری از تب باردار است و سفر با یک گروه کوچک از افراد سالم است. مناسب برای یک رمان با یک تیز حس طنز این "مرکز" سفر رهبر ادعا خواهد بود پناه خود را تبدیل به یک مرکز خرید در حومه شهر شیکاگو در یک محل که در آن زامبی ها خود را در خانه احساس. این کتاب نتیجه گیری نیست کاملا رضایت بخش اما مانند امیلی سنت جان مندل را ایستگاه یازدهMa را قطع و در نهایت موفق به خدمت تا, تازه, تصور پایان جهان است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب