ادبیات شروع می شود که یک مکالمه های داستان از صدای بی سابقه در سراسر منطقه

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 5:54 PM EDT Jun 15, 2020در طول تاریخ ادبیات منتشر شده است یک منبع ب

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

در طول تاریخ ادبیات منتشر شده است یک منبع برای دانش, سرگرمی و درک تاریخی.

به عنوان اعتراض به نابرابری نژادی همچنان به تکان کشور باید گسترش خود را ادبی افق چیدن آثار منتشر شده توسط نویسندگان از رنگ.

این متون را تبدیل به یک منبع شناخت. آنها نیز تبدیل به یک کاتالیزور برای مکالمات مهم اطراف نژاد برابری و عدالت است.

یک سازمان محلی از دوستداران کتاب است که به دنبال گسترش آن گفتگو.

در چمبرسبورگ تعطیلات کتاب درایو شروع به جمع آوری قطعات منتشر شده توسط "صدای بی سابقه" - نویسندگان رنگ - به زودی پس از تظاهرات به دست آورد کشش نزدیک به خانه.

"ما کتاب درایو ماموریت این است که ما در حال تلاش برای ادامه به اطلاع مردم" Co-مدیر Kelton Chastulik گفت. "ما می بینیم که دسترسی به اطلاعات مانند یک کاتالیزور برای تغییر اجتماعی و بنابراین من فکر می کنم که ما این را به عنوان افرادی که در حال نشان دادن بهترین مقاصد و انجام چنین کار بزرگ اجازه ادامه این کار را با اطلاع رسانی به مردم و درخواست آنها را برای خواندن و درخواست از آنها برای در نظر گرفتن موقعیت خود.'"

این گروه شروع به جمع آوری کتاب های سه سال پیش در اطراف این فصل تعطیلات غیر انتفاعی تلاش برای ترویج سواد آموزی در سراسر چمبرسبورگ منطقه است. تنها در سال گذشته مجموعه ای بالغ بر بیش از 10000 کتاب است که این گروه قادر به کمک برای توزیع از طریق سازمان های دیگر در سراسر آدامز و فرانکلین شهرستانهای استان است.

در خاموشی شنبه هنگامی که کانال های رسانه های اجتماعی 'رفت و تاریکی" در تلاش برای تقویت, سیاه, صدای, Co-مدیر Kyle Chastulik الهام گرفته شده بود.

"فقط آن سه عبارت 'تقویت سیاه صداهای کاملا الهام بخش من چون در چمبرسبورگ وجود دارد لزوما بسیاری از (متنوع) رهبری سیاسی یا سیاه و سفید, کسب و کار متعلق به" او گفت:. "بسیاری از این کتاب است که ما در حال جمع آوری هستند کتاب هایی که آموزش داده می شوند و یا اختصاص داده شده و یا در مدرسه است."

کایل Kelton و همکاری مدیر مدیسون Mellinger گفت که مدارس در سراسر این منطقه نیاز به افشای کودکان به متنوع تر ادبیات در سراسر آموزش و پرورش است.

"زمانی که من تأمل در دبیرستان من تجربه من فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان نمی باشد coalesced به خواندن کتاب توسط نویسندگان و رنگ توسط نویسندگان هستند که ما به عنوان نوع به تصویر کشیدن آنها را به عنوان از دست صدای" Kelton گفت. "من فکر می کنم من را به چالش دانشکده به فکر کردن در مورد چگونه ما را به تصویر بکشد این صداها واقعا تاثیرگذار راه است."

"چیزی که من در مورد زمانی که کار بر روی این پروژه عدم معلمان از رنگ است که من تا به حال در سراسر دبیرستان" Mellinger اضافه شده است. "در حالی که منطقه مدرسه واقعا نیاز به کار برای پر کردن این شکاف کتاب می توانید با پر کردن این فاصله در میان است."

علاوه بر این از طریق این پروژه موسسان امید به تعامل با خوانندگان پس از آنها تا به حال فرصتی برای خواندن کتاب هایی که آنها را دریافت کرده ام.

"ما قطعا می خواهید به تشویق های اجتماعی که از جنبه های خواندن و بحث در مورد محتوای این کتاب" کایل گفت. "ما مردم را تشویق می کنیم که به دست آوردن هر یک از این کتاب است که ما در حال کمک به ما ارسال یک مجموعه سریع از takeaways از آن مانند سه جمله نقد کتاب به عنوان به چگونه آن را تحت تاثیر زندگی خود, چگونه آن را تغییر چشم انداز خود را. من فکر می کنم با داشتن این نوع از جنبه اجتماعی و با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ترویج آن خواهد بود بسیار مفید است."

"چیزی است که وجود دارد واقعا قدرتمند و ساختمان جامعه در مورد به اشتراک گذاری کتاب از آنجا که شما نه فقط به اشتراک گذاری داستان خود را, شما در حال های خود را در تعامل با داستان" Mellinger اضافه شده است. "به عنوان بیشتر و بیشتر مردم را که شما واقعا ساخت یک جامعه فقط با به اشتراک گذاشتن یک کتاب فیزیکی."

جرقه مکالمات

خواندن متون متنوع فقط گام اول است از تعامل جامعه. مکالمات است که می تواند ناشی از آن می تواند به همان اندازه جذاب است.

نیویورک نویسنده و محلی مورخ جیم مک کلور گفت که از طریق حفر کمی داستان از تجربه فراوان در سراسر منطقه است. های متون تاریخی می تواند یک راه بسیار خوبی برای شرکت در گفتگو در مورد مسائل دشوار سیاه جامعه است که هنوز هم امروز با آن مواجه است.

"سعی کنید برای پیدا کردن داستان در جامعه خود را که گفته شده است که شما فقط می توانید به آنها" مک کلور گفت. "برای مثال یک مقاله روزنامه از گذشته در کتاب تاریخ سیاه و فقط دریافت که مواد قبل از آنها و اجازه دهید آنها را هضم آن را در سرعت خود را. من فکر می کنم که آنچه که اتفاق می افتد وجود دارد در چمبرسبورگ که در آن مردم گرد هم آوردن که مواد یک جای خوب برم که. نیروی کار نیست که آن را به اشتراک گذاری آن و آن را در دسترس است."

مک کلور نیز پیشنهاد ارائه فرمت های مختلف مانند پادکست ها و وب سایت ها و یا حتی Facebook Groups برای دیدار با مردم که در آن آنها را به شرکت در گفتگو در مورد مواد.

"شما می توانید کسی را دعوت به یک مولد Facebook گروه که در آن آنها بحث در مورد مسائل مانند این و به اشتراک گذاری منابع," او گفت:. "دعوت از آنها و اجازه دهید آنها را یاد بگیرند در

خود را به سرعت."

Amanda Beard-سفید, مدیر اجرایی هانوفر تنوع داد گفت که یک شنونده خوب بودن یک بخش ضروری از مولد dialogue مهم نیست که شما در حال صحبت کردن به دوستان از جوامع اقلیت و یا حتی عزیزان که ممکن است در گیر شود در راه خود را.

"اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که یک شنونده; شما باید قادر به نگه داشتن دهان خود را بسته و گوش خود را باز کنید," او گفت:. "گوش دادن به آنچه آنها نیاز دارند. گوش دادن به آنچه آنها نشان می دهد و می خواهید بدانید - آنها به شما خواهد گفت اما شما باید مایل به گوش دادن. داستان های خود آنچه را که تفاوت در بسیاری از موارد به خصوص وقتی که می آید به تغییر کسانی که واقعا سخت دل و گیر کرده است."

دیدگاه های مختلف

Micheal باسکرویل یک نویسنده نیویورک شده است شاهد آشفتگی ناشی از مرگ و میر در جامعه سیاه مانند کسانی که از جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery.

"دانستن است که امریکا در داد و بیداد آن را دلخراش," او گفت:. "من نمی بینم که چگونه هر کسی می تواند پیدا کردن هر چیزی اشتباه است با آنچه در جریان بوده است. منظور من بیا Breonna شد در خانه خود. آن را فقط مشمئز کننده و وقت و زمان دوباره آن را فقط نگه می دارد در می افتد.

به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار نویسنده باسکرویل گفت: او در مواجهه با چالش های در غلبه بر کلیشه.

"من همه چیز در مورد ایجاد یک میراث اما وقتی که می آید به اقلیت های این بند به دلیل آنچه که ما در حال نگاه به عنوان ما در حال نگاه به عنوان اراذل و اوباش ما نگاه به حیوانات که بی سواد اما ما فوق العاده تحصیل کرده ما فوق العاده روشن," او گفت:. "ما فقط باید فرصت داده شود واقعا نشان می دهد آنچه که ما می توانید انجام دهید چرا که ما یکی از با ارزش ترین - اگر نه با ارزش ترین منابع است که امریکا است."

باسکرویل قبلا به چاپ دو کتاب شعر و, به تازگی اولین رمان خود را. او شده است در نظر گرفتن یک استراحت از نوشتن بیش از چند هفته گذشته اما او گفت که او قصد دارد به نوشتن بیشتر در مورد نژاد پرستی و تجربه در آینده است.

"هنگامی که شما به طور مداوم تضعیف یک اقلیت زندگی, که, مشکل," او گفت:. "تا آنجا که من نوشتن را از من گرفته شکستن آخرین ماه و نیم من قطعا باید برخی از ایده تا آستین من از پتانسیل داستان است که من می خواهم به شیرجه رفتن به مربوط به خشونت پلیس و فقط نژادپرستی دوره چون من فکر می کنم آن را مورد نیاز است."

همانطور که بیشتر داستان های به اشتراک گذاشته شده در سراسر نژادی تقسیم و امید باقی مانده برای آینده ای بهتر.

"شما یاد بگیرند که از داستان است که ما اساسا همه همان" ریش سفید گفت. همه ما می خواهند همان چیزی که همه ما می خواهم برای بالا بردن خانواده در یک محیط خوب باید بچه های ما رشد و موفقیت آمیز باشد."

"چیزی در مورد فقط داشتن یک کتاب و قادر به ارتباط برقرار کردن با داستان و قادر به حتی نوشتن در صفحات اگر این چیزی که شما به آن فکر می کنم واقعا قدرتمند" Mellinger گفت. رشد "مادرم همیشه می گفت چیزهایی که شما را تحت تاثیر قرار ترین کتاب شما را خوانده و مردم شما را ملاقات کند. من فکر می کنم با داشتن این کتاب و قادر به به طور مستقیم جسمی با آن ارتباط برقرار و خود آن را واقعا مهم است."

علاقه مند به اهدای کتاب از نویسندگان ، رسیدن به چمبرسبورگ تعطیلات کتاب رانندگی در Facebook.

بیشتر: "من واقعا در توانمند سازی زنان': داور بالا گراد نسخه سوم کتاب اولین رمان

بیشتر: دنبال کتاب مورد نژادپرستی? کارشناسان نشان می دهد این باید به عنوان خوانده شده عنوان برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان

اتمام این مطالعه توصیه:

نویسندگان:

  • تونی موریسون
  • مایا آنجلو
  • آگوست ویلسون
  • جیمز بالدوین
  • Amiri Baraka
  • W. E. B. Du Bois
  • رالف الیسون
  • Langston Hughes

کتاب:

  • "چگونه به ضد نژادپرستانه" توسط Ibram X. Kendi
  • "دیگر وس مور: یکی نام دو سرنوشت" توسط وس مور
  • "ممتاز ضعیف" توسط آنتونی ابراهیم جک
  • "زمانی که اقدام مثبت بود سفید" توسط ایرا Katznelson
  • "چشمان خود را تماشا می کردند تا خدا" توسط زورا نیل Liquid
  • "مسابقه پس از فناوری" توسط Ruha بنیامین
  • "مختصر شگرف زندگی اسکار واو" توسط Junot دیاز
  • "رنگ بنفش" توسط آلیس واکر
  • "سفید دندان" توسط Zadie اسمیت
  • "مردم عزیز سفید" توسط Justin Simien
  • "بین دنیا و من" توسط Ta-Nehisi Coates
  • "Homegoing" توسط Yaa Gyasi
  • "به دام افتاده در عشق با یک عاشق" توسط Micheal باسکرویل

به دنبال بیشتر ؟ اتمام این لیست توسط جیم مک کلور و یا یک مطلب لیست جامع از متون در مورد نژادپرستی در اینجا.

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب