زنده به روز رسانی: Pa. برپایی تظاهرات در نیویورک به راهپیمایی علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 5:08 PM EDT Jun 2, 2020این وبلاگ به روز شد در طول یک شب بیشتر تظاهرات مس

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

این وبلاگ به روز شد در طول یک شب بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز در مرکز شهر نیویورک. دنبال همراه برای به روز رسانی در تظاهرات ادامه دارد و پلیس پاسخ در طول شب.

معترضان را به خیابان های نیویورک برای دومین روز متوالی در روز سه شنبه به عنوان احساسات در ادامه به جوش بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مرد که گریه: "من نمی توانم نفس بکشم" به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای هشت دقیقه است.

و آن همان سه کلمه — که trickled از فلوید لب در مدت کوتاهی قبل از مرگ — شد rallying cry برای ساکنان پنسیلوانیا که در زمان به خیابان ها در اعتراض به دولت از پلیس در آمریکا این هفته و اجرای عدالت برای Floyd.

گروهی از معترضان سه شنبه شب برای اولین بار صعود قاره مربع است. برخی از پوشیدن پوشش بسیاری از نشانه برگزاری و حتی بیشتر از گریه کردن برای صلح است.

روز سه شنبه اعتراض می آید پس از یک رالی که انتظار می رود در پن پارک در زمان بیش از مراحل دادگاه ایستگاه پلیس و مربع در نیویورک در روز دوشنبه.

اعتراض سازماندهی شده بود توسط نوجوانان Arlette مورالس و Tzipporah Goins که الهام گرفته شد برای گرد هم آوردن یک تظاهرات مسالمت آمیز در این شهر در راستای وحدت و شمول بین اجرای قانون و جوانان و جامعه.

و قبل از اعتراض رسمی به عنوان Goins دیدم جمعیت شروع به رشد او اشاره کرد— "این است که بیشتر سفید و متحدان ما دیده ایم. ما چقدر جامعه حمایت کرده است این."

"ما هنوز در مرکز توجه در تمام این" مورالس گفت. "مسئله این است."

زندگی می کنند در حال حاضر در آن زندگی می کند موضوع اعتراض در مرکز شهر نیویورک:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن