کسب و کارهای محلی باید در خدمت جمعیت بی خانمان در میان همه گیر

بهداشت عمومی رهبران و مقامات منتخب باید التماس عمومی با یک پیام در طی این بیماری همه گیر: خانه بمانند. اما برا

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

بهداشت عمومی رهبران و مقامات منتخب باید التماس عمومی با یک پیام در طی این بیماری همه گیر: خانه بمانند. اما برای بسیاری از مردم آسیب پذیر در سراسر کشور آنها حتی نمی تواند انجام دهد که آنها بی خانمان هستند.

در 30 آوریل آالمدا کانتی و شهر برکلی لغو تازگی مورد تایید میلیون دلار قرارداد با La Quinta Inn به ارائه 113 تخت برای این شهر جمعیت بی خانمان. شهر فسخ قرارداد در بخشی از اتهامات است که این هتل به اندازه کافی همکاری و در عین حال دیگر منابع شهرستان برای unhoused ساکنان باقی مانده در دسترس و یا گسترش یافته است. اما در ماه دوم از ایالت پناهگاه در محل سفارشات شهر را شکست به خانه خود را آسیب پذیر ترین ساکنان برگ سلامت خود و سلامت همه ساکنان شهر در خطر جدی است.

دولت شهرستان, اما نمی تواند به تنهایی مسئول برای رفاه بی خانمان جامعه است. کسب و کارهای محلی مانند هتل ها دارای ظرفیت منحصر به فرد در زمان بحران برای خدمت به جامعه خود. در حالی که افراد خصوصی باید تلاش خود را به ماندن در خانه و اجتماعی فاصله, کسب و کار باید برخی از شانه از بار بهداشت عمومی با همکاری با شهرستان به ارائه سرپناه برای کسانی که نمی توانند در غیر این صورت ماندن در خانه.

همه کسب و کار در خدمات مواد غذایی و مهمان نوازی بهره مندی از سرمایه گذاری های عمومی و آنها را یک وظیفه اخلاقی برای شرکت در راه حل. در زمانی که اجتماعی فاصله دستورالعمل باید توقیف بسیاری از کسب و کار بستگی دارد که یک شبه مسافرت و تجارت به طور معمول, هتل های بی سابقه ای خالی. رو ثابت هزینه های آنها را نمی تسویه کردن کسب و کار مانند La Quinta Inn این DoubleTree by Hilton Hotel هتل Shattuck پلازا و کلرمونت باشگاه و آبگرم باید به طور فعال به دنبال قرارداد با شهرستان برای تقویت بهداشت عمومی و نجات خود را ياوه درآمد در این فرآیند است.

مانند هتل ها و رستوران ها می تواند نقش حیاتی در بهبود امنیت غذایی برای unhoused جمعیت. در طول عملیات عادی کسب و کار محلی به طور منظم اهدا مواد غذایی به برکلی بانک های مواد غذایی, اما معمولی منابع غذایی و دیگر نیازهای اساسی باید تبخیر به عنوان کسب و کار و ساکنان اطاعت پناهگاه در محل راهنمایی. در اینجا بیش از حد این شهر می تواند قرارداد با کسب و کارهای محلی به ارائه وعده های غذایی برای بی خانمان ها و کمک به اطمینان حاصل شود که در حال حاضر مواد غذایی ناامن جمعیت است نه بیشتر از چپ به دفع کردن برای خود.

در ماه مارس رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom مجاز 150 میلیون دلار برای محافظت از کالیفرنیا unhoused جمعیت و در عین حال حتی در ترکیب با پروژه Roomkey — دولت تلاش به خانه افراد بی خانمان — دولت منابع کافی نیست در این بحران است. با صدها نفر از هزاران نفر از unhoused ساکنان کالیفرنیا چنین بودجه را اجرا خواهد کرد به سرعت و کسب و کار در حال حاضر آماده به خدمت به جوامع خود در سراسر کشور هستند بهترین موقعیت برای پیاده سازی راه حل های فوری با بودجه دولت است. به عنوان COVID-19 گسترش به طور اجتنابناپذیری در سراسر کشور وجود دارد هیچ وقت برای از دست دادن در حفاظت از کسانی که نمی توانند آب و این بحران به سادگی با ماندن در خانه.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب