دختر محلی ارائه لیموناد با نوع کلمات به جمع آوری کمک مالی برای درمان اسب سواری

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 3:58 PM EDT مارس 19 سال 2020زمانی که 8 ساله هارپر پنهانی دریافت لیم

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

زمانی که 8 ساله هارپر پنهانی دریافت لیموناد ایستاده برای یک هدیه عید پاک, او می خواست برای شروع از حق دور با خدمت طراوت رفتار برای همسایگان خود است.

اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس نه بیش از حد بسیاری از مردم در خارج از خانه در محله خود را به طوری که او و مادرش, Linsey آمد تا با ایده های مختلف.

هارپر آغاز شده لیموناد خدمات تحویل.

بیشتر: مربی رقص محلی به نام "برادوی, بزرگترین فن" در سراسر کشور مسابقه

"ما تصمیم به ایجاد برخی از لیموناد به مردم را خوشحال," او گفت:. "پس از آن ما تصمیم به قرار دادن بر روی کلمات است که می تواند مردم را خوشحال کند."

پنهان پر لیوان لیموناد او ساخته شده خود و زینت فنجان با کلمات تشویق مانند "شما" "اقامت شگفت انگیز" و "به دنبال نگه داشتن است."

اما خدمات تحویل شد فقط اولین مرحله از عملیات خود را.

پس از چند تحویل, کلاس دوم تصمیم به شروع به جمع آوری کمک های مالی برای یکی از مکان های مورد علاقه - فرانکلین کانتی 4-H سواری درمانی مرکز.

او مادر بزرگ, Jan Rydbom شروع به کار داوطلبانه در سازمان های غیر انتفاعی در حالی که هارپر فقط یک کودک است. به عنوان هارپر مسن تر شدیم او آموخته است که به سوار شدن و اغلب کمک کرد تا در این برنامه به عنوان یک کاربر داوطلب.

بیشتر: ROTC دانشکده افسری 3D چاپ بیش از 400 ماسک به صورت محلی بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ

کیم Batton کمک می کند که اجرای این برنامه گفت: او تا به حال اشک در چشمان او زمانی که هارپر اطلاع آنها از $550 او مطرح کرده بود برای کمک به.

"او ما را می شنود بحث تمام وقت چون مادر بزرگ او و من واقعا دوستان خوب و من مطمئن هستم که او شنیده ما صحبت کردن در مورد این COVID-19 چیز" Batton گفت. "ما از دست یک زن و شوهر از ما واقعا بزرگ, جمع آوری اعانه, بنابراین ما در حال اجرا بسیار تنگ در پول است. ما هیچ پول در آینده اما ما هنوز اسب که نیاز به مراقبت گرفته شود. او یک خانم جوان و روشن و او درک می کند و من فکر می کنم که این عالی است."

فرانکلین کانتی 4-H سواری درمانی مرکز کمک کرده تا کودکان و بزرگسالان مبتلا به انواع نیازهای ویژه از طریق خود درمانی, روش سوارکاری با برنامه از سال 1982.

این مرکز دارای حدود 80 منظم دانش آموزان تقریبا 80 داوطلبان و هشت تا 10 اسب است که بخشی از این برنامه است.

"این فقط می تواند ساخت و پرورش بسیاری از روابط مثبت با خود داوطلبان و مربيان" Batton گفت. "آنها به طور معمول بسیار متصل به مربيان خود و آنها را متصل به برخی از داوطلبان و ما باید برخی از داوطلبان که مانده اند با همان دانش آموز برای سال به خاطر دریافت هست و کار کرده تا به خوبی با هم."

بیشتر: Antietam جامعه انسانی می پرسد جامعه برای کمک به حفظ کامل پناهگاه

پول هارپر مطرح شده را پوشش میدهد و حدود دو ماه از غلات به صورت تمام اسب Batton گفت: یک کمک بزرگ برای این مرکز است.

"او بسیار با اعتماد به نفس" Batton گفت. او به خوبی درک و فهم است که برخی از مردم نیاز به کمی کمک بیشتری در این جهان بیش از دیگران و او یک قلب بزرگ است."

آن است و نه فقط مرکز که بود ممنون هارپر خدمات تحویل اما همسایگان و دوستان و خانواده به عنوان به خوبی.

"آنها خیلی خوشحال و خدا را شکر" هارپر گفت. "این واقعا باعث می شود آنها احساس خاص است."

"من فکر می کنم هارپر قطعا شاهد واکنش مردم" مادرش گفت:. "این واقعا سرگرم کننده بود به روح بلند و فقط مردم یادآوری کند که وجود دارد و خوب است که می تواند بیرون آمدن از این است."

این پروژه یک تجربه یادگیری بزرگ برای هارپر به عنوان به خوبی.

"ما ساخته شده آن را به یک پروژه است که تراز وسط قرار دارد با آنچه او می تواند انجام دهد برای مدرسه" Linsey گفت. "من یک شرکت پس از آن بود که به نوعی راه را برای او را به درک چگونه شما باید به فکر می کنم از طریق چیزهایی که در اطراف محصولات و خدمات و در حال اجرا یک مینی غیر انتفاعی."

جفت رسیده در رسانه های اجتماعی و تحویل حدود 100 فنجان لیموناد به دریافت کنندگان در چمبرسبورگ, Greencastle و Shippensburg بیش از یک دوره دو هفته. حتی برخی از هارپر دوستان و همیلتون ارتفاعات معلم ابتدایی و اصلی را در دستور.

"ما تا به حال حداقل سه تا چهار خانه برای رفتن به برای تحویل هر شب و در طول تعطیلات آخر هفته" Linsey گفت.

هارپر و مادر او را متوقف تحویل در حال حاضر, اما او به دنبال به جلو به ارائه تنقلات از او ایستاده به عنوان درجه حرارت افزایش یابد.

"شاید در تابستان زمانی که مردم در حال قدم زدن ما می توانید برخی از لیموناد به طوری که آنها می توانید خنک کردن" هارپر گفت. "اما ما نمی تواند انجام دهد که در حال حاضر به دلیل همه نوع در داخل و مسائل است."

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن