محلی سازمان Keiki دست و پا زدن همچنان به خدمت به جامعه از طرف کودکان با زندگی تهدید بیماری

برای 13 سال گذشته محلی غیر انتفاعی سازمان Keiki دست آورده و همچنان به را جامعه با هم به ارائه عاطفی و مالی حما

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

برای 13 سال گذشته محلی غیر انتفاعی سازمان Keiki دست آورده و همچنان به را جامعه با هم به ارائه عاطفی و مالی حمایت از کودکان مبتلا به زندگی تهدید بیماری و دیگر سازمان های غیر انتفاعی است که حمایت از کودکان در شهرستان سانتا باربارا. به طور معمول Keiki دست و پا زدن میزبان یک رویداد سالانه هر تابستان که می بیند شرکت کنندگان از سنین 7 تا 18 پیوستن به در یک دست و پا زدن هیئت مدیره رله صورتی که امتداد 10 مایل در امتداد سانتا باربارا خط ساحلی است. در سال های گذشته Keiki دست و پا زدن را به خود جلب کرده حدود 150 شرکت کنندگان و صدها نفر از حامیان وحدت به منظور کمک به کسانی که نیاز دارند در جامعه ما است.

این Keiki دست و پا زدن رویداد سازمان یافته و مدیریت شده توسط یک گروه محلی سانتا باربارا نوجوانان است. هر سال Keiki دست و پا زدن Junior مشورتی هیئت مدیره انتخاب یک فرد و یک سازمان غیر انتفاعی ذینفع. امسال برندگان کریس Sellars – ارشد در سانتا باربارا دبیرستان است که مبارزه با بدخيم بزرگ لنفوم سلول – و بهترین روز بنیاد محلی غیر انتفاعی است که کمک می کند تا کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه ساخت اعتماد به نفس و عزت نفس از طریق سرگرم کننده و امن اقیانوس گرا فعالیت است. تحت شرایط عادی این Keiki دست و پا زدن خواهد میزبان سالانه خود را دست و پا زدن هیئت مدیره رله رویداد با 100+ paddlers در 20+ قایق; اما با توجه به Covid-19 Keiki دست و پا زدن Junior مشورتی هیئت مدیره تا به حال برای دریافت خلاق بنابراین جامعه ما می تواند حمایت کریس در حالی که نگه داشتن همه ایمنی داشته باشید. اما یک چیز روشن باقی می ماند که در حال حاضر بیشتر از همیشه کریس و پدرش نیاز به Keiki خانواده حمایت جامعه.

کریس فروشندگان دبیرستان junior در سانتا باربارا دبیرستان, بازی کارت سحر و جادو خود را با دوستان, دار زدن در ساحل, ماهیگیری و کار در خانه حیوان خانگی در Goleta. در طول این زمان او با تمرکز بر گرفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته زیست شناسی دریایی/محیط زیست علم است. در دسامبر 9, Chris تشخیص داده شد با بدخيم بزرگ لنفوم سلول و در دسامبر 11th, کریس تا به حال یک پورت قرار داده در سینه اش دو مغز استخوان آزمایش های نخاعی روی آن ضربه بزنید و بلافاصله شروع 3 روز از نور شیمی درمانی. او به خانه آمد و برای یک هفته و سپس شروع به خود را برای اولین بار از شش دور کامل از شیمی درمانی. برای هر دور از شیمی او در بیمارستان برای 5 تا 6 روز در هر ماه تا 6 ماه و متاسفانه دور اول بود که در طول کریسمس. این جاده شده است و کمی خشن در هر دو کریس و پدر خود شان است که تمام وقت تور/استودیو درامر برای بیش از 25 سال است. شان یک پدر که به دست آورده حضانت از کریس 6 سال پیش. Chris خود را به پایان آخرین دور از شیمی درمانی در آوریل 24th و هر دو او و پدر و فوق العاده هیجان زده به عقب بر گردیم در آب دوباره و کریس نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به کار در خانه حیوان خانگی و شروع به ماهیگیری دوباره.

این Keiki دست و پا زدن محوری است برای حمایت از کریس در امن ترین راه ممکن است. در ژوئن 16th, این Keiki دست و پا زدن راه اندازی جدید و خلاقانه, کمپین برای به دست آوردن حمایت برای خود آفرین این سال است. این Keiki دست و پا رفتن آنلاین برای Keiki غوطه ویدیو چالش که در آن شرکت کنندگان فیلم خود را پریدن (با خیال راحت) به بدن از آب اقیانوس, دریاچه, رودخانه, استخر, وان حمام... اما خلاق شرکت کنندگان این طول می کشد! – و ارسال کریس یک پیام مثبت. هدف این است که برای ارسال این فیلم به رسانه های اجتماعی با هشتگ #keikiplunge2020 و #pma (نگرش ذهنی مثبت!) برای جهان را ببینید. و به همه چیز جالب تر این Keiki دست و پا زدن خواهد بود با دادن جوایز به کسانی که با خلاق ترین, خنده دار و اصلی ، در حالی که هدف از این ویدیو چالش این است که برای افزایش آگاهی و حمایت از کریس به Keiki دست و پا زدن Junior هیئت مشاوران راه اندازی کرده است Keiki جمع آوری کمک های مالی رقابت برای اطمینان از حمایت مالی برای کریس و بهترین روز پایه و اساس است. برای این کار جمع آوری کمک های مالی رقابت بیشتر شما جمع آوری بیشتر به شما دریافت کنید. هدف این است که برای جمع آوری پول برای کریس از طریق جمع آوری کمک های رقیب سطوح با شانس را به نفع خود هدیه, کارت, کالا, surfboards, SUPs و بیشتر. به منظور برنده شدن جوایز ثبت نام رقیب نیاز به جمع آوری پول که در آن تمام درآمد حاصل خواهد شد به Keiki دست و پا زدن دو ذینفع. هر دو جمع آوری کمک های مالی مسابقات را ادامه خواهد داد تا جولای 18th.

برای ثبت نام و/یا کمک به این رویداد بازدید Keiki دست و پا زدن را GroupRev صفحه: (https://thefriendshippaddle.redpodium.com/keiki-paddle-2020) و بازدید از وب سایت خود (http://keikipaddle.org) برای دریافت اطلاعات بیشتر. شما همچنین می توانید پیدا کردن این سازمان در Facebook در https://www.facebook.com/keikipaddle یا Instagram @keikipaddle.sb که در آن شما می توانید پیدا کردن اطلاعات در مورد نحوه شرکت در Keiki غوطه ویدیو چالش است. این Keiki دست و پا زدن است 501(c)(3) سازمان و 100 درصد از وجوه مطرح شده به طور مستقیم می رود به ذینفع.

"من تو را دیدم در کودکان تعهد به چیزی بزرگتر از خود که من به رسمیت شناخته شده قبل از من تو را دیدم آنها را به طور داوطلبانه به گام قرار دادن خود را در به چالش کشیدن وضعیت میل و علاقه را تا منطقه راحتی خود را به بخشی از یک جامعه گفت:" مایک, Randolph, با 3 دختر که به طور منظم شرکت در Keiki دست و پا زدن حوادث و دو که خدمت کرده اند در تاریخ مشورتی هیئت مدیره. این Keiki دست و پا زدن است و پشتیبانی از تعداد زیادی از کودکان و محلی و سازمان های غیر انتفاعی برای 13 سال گذشته آن بوده است که یک سازمان غیر انتفاعی است. لطفا برای نشان دادن حمایت خود را از این ارزش گیرندگان و فرزندان ما تلاش اهدا به Keiki دست و پا زدن!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب