لامپوک در بحران

لطفا به خاطر آوردن با توجه به لامپوک FCI. شوهر من وجود دارد و این نامه من به تازگی دریافت هستند نگران کننده به

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

لطفا به خاطر آوردن با توجه به لامپوک FCI. شوهر من وجود دارد و این نامه من به تازگی دریافت هستند نگران کننده به حداقل می گویند. من در حالت های مختلف و یا من می تواند وجود اعتراض با خانواده های دیگر.

آنها به حالت تعلیق در ملاقات مارس 20 و پس از آن به حالت تعلیق در تماس و ایمیل از 20 آوریل برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس که ثابت کرده است که فراتر از اثر این تسهیلات به خوابگاه و مسکن.

من شده اند با نظارت این مرکز از زمان شروع این بیماری همه گیر و اولین مورد تایید شده بود یک عضو هیات. اداره فدرال زندانها هنوز به آنها اجازه انجام shakedowns با هیچ شخصی تجهیزات حفاظتی به این معنی که هر سفری را لمس می شد توسط کارکنان که ممکن است یا نه ممکن است در معرض ویروس توسط کارکنان. این ویروس شد و در نهایت گسترش به این میزان با توجه به خالص سهل انگاری.

تسهیلات حاضر که به خانواده های هر چیزی. حتی زمانی که آنها رفت و در مستند من تا به حال برای پیدا کردن از طریق یک مقاله چند روز پس از این واقعیت است.

شوهر من بود قادر به ایجاد 11 دقیقه تماس تلفنی این هفته برای اولین بار امشب پس از 15 آوریل است. او گفت که او آزمایش مثبت برای این ویروس به عنوان ممکن است 5. او رنج می برد به مدت سه روز با تب بالا و داده نشده بود هر کاری برای کمک به کاهش آن. من می تواند او را بشنوند سرفه و سیستم تنفسی تیره و تار شد. این مردان در حال آزمایش مثبت و دریافت هر نوع درمان برای کمک به سهولت هر گونه علائم تا زمانی که خود سیستم تنفسی در آستانه تعطیل.

می شود در یک اتاق قفل شده برای چهار هفته اخیر هیچ گوشی بدون ایمیل, هیچ, هنر, هیچ, تلویزیون مجبور به زندگی در لباس ها و ملافه بدون نور خورشید یا هوای تازه با یک دسته از مردان بیمار و عدم اطلاع از زندان به عنوان به آنچه که اتفاق می افتد این امر می تواند به عنوان سوء استفاده در نظام حقوقی. برای برخی از دلیل FBOP پیدا می کند آن را قابل قبول حتی اگر هیچ کدام از این چیزهایی که نشان داده اند برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس.

زندان است و نه به معنای لذت بخش اما این خطر سلامت و زندگی این مردان است. زندان است که به وضوح قادر به مدیریت این بیماری همه گیر. آنها باید پاسخگوی اقدامات خود را (یا عدم) فقط به عنوان این مردان زمان خدمت هستند!

لطفا کمک به ما توجه و آگاهی است. این مرکز این است که در یک بحران!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب