لامپوک زندان COVID-19 مورد موشک وار رفتن به 599

تعداد تایید فعال COVID-19 موارد در میان زندانیان و کارکنان در زندان فدرال پیچیده در لامپوک رشد به یک چشم ظاهر

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

تعداد تایید فعال COVID-19 موارد در میان زندانیان و کارکنان در زندان فدرال پیچیده در لامپوک رشد به یک چشم ظاهر 599 روز پنج شنبه به عنوان تست توده در ملک همچنان به افشای واقعی دامنه شیوع.

در فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير) پایین-امکانات امنیتی و نیم زندان های پیچیده که در آن 100 درصد از زندانیان در حال آزمایش 541 زندانیان و 11 در حال حاضر آلوده. در مجموع 1,162 زندانیان اقامت وجود دارد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در ایالات متحده ندامتگاه لامپوک (USP بردسير) متوسط-امکانات امنیتی با دو اردوگاه که هنوز برای انجام تست توده, 33 زندانیان و کارکنان 14 باز کردن موارد. دو زندانی از USP لامپوک که در خانه های 1,542 مجرم فوت کرده اند.

این مجموعه را 599 موارد در حال حاضر تحت الشعاع تعداد کل عفونت در میان سانتا باربارا کانتی ساکنان آن ایستاده بود در 441 همانطور که از پنج شنبه بعد از ظهر. اداره زندانها (BOP) وزارت فدرال که عمل لامپوک امکانات نیز تنها افشای باز coronavirus موارد در حالی که شمارش توسط سانتا باربارا مقامات بهداشتی از ساکنان شامل هر دو باز و بسته موارد معنی پیچیده مجموع تعداد است و حتی بالاتر از 599. اما به چه میزان است ناشناخته به عنوان BOP مدیران کاهش یافته است به نظر فراتر از داده ها بر روی وب سایت خود را.

زندانیان و خانواده های آنها شکایت کرده اند پس از آغاز شیوع این بیماری در اواخر ماه مارس که لامپوک مقامات زندان هستند انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش ویروس. اجتماعی-فاصله پروتکل آهسته به رول کردن و تجهیزات حفاظت شخصی آمد هفته پس از اولین موارد گزارش شده در بسته بندی سلول ها و خوابگاه. ضد عفونی کننده دست است که هنوز هم به عنوان کالای قاچاق به دلیل محتوای الکل.

این مجموعه باقی مانده است در کامل مستند ― با زندانیان محدود به خود bunks 24 ساعت شبانه روز به جز برای استفاده از حمام و یا رفتن به حمام به عنوان لامپوک مقامات سعی کنید برای جلوگیری از شیوع بیماری در حال حاضر دوم-بدترین در میان BOP را 122 penitentiaries. ترمینال جزیره فدرال تادیبی موسسه در سن پدرو گزارش 633 باز موارد و شش مرگ و میر. در سراسر کشور, 44 زندانیان فوت کرده اند.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب