لامپوک زندان منفجر فعال COVID-19 موارد

این COVID-19 بمب ساعتی تیک تاک داخل لامپوک زندان پیچیده از اواخر مارس منفجر مد دراماتیک این هفته به عنوان مرک

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

این COVID-19 بمب ساعتی تیک تاک داخل لامپوک زندان پیچیده از اواخر مارس منفجر مد دراماتیک این هفته به عنوان مرکز فدرال تایید 912 باز موارد در میان زندانیان و 25 مورد در میان کارکنان. شیوع بیماری باقی می ماند و بزرگترین در هر زندان فدرال در ایالات متحده است. بقیه سانتا باربارا شهرستان گزارش شده 475 مجموع موارد مثبت.

افزایش شدید در تعداد مجتمع اعلام کرد تنها 172 عفونت فعال در مارس 6 — منتسب به توده تست در حال حاضر در حال وقوع در نیمی از اموال فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير). توده تست نشده است سازمان یافته برای نیمی دیگر ایالات متحده ندامتگاه لامپوک (USP بردسير). اگر و هنگامی که USP لامپوک به طور کامل تست شده این رقم به احتمال زیاد سنبله دوباره. تنها دو نفر از زندانیان در این مجموعه به مرگ از ویروس — 66-سال-قدیمی الیور M. Boling و 75 ساله Jimmie لی هوستون — اقامت در USP لامپوک.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ریسک باقی می ماند قابل ملاحظه ای بالا نه تنها برای سلامت و ایمنی 2,704 مرد مجرم بلکه برای سانتا باربارا شهرستان به عنوان یک کل. توانایی منطقه برای دیدار با معیارهای مشخص شده توسط فرماندار Newsom به سهولت مستند محدودیت — رفتن 14 روز بدون یک COVID مربوط به مرگ و گزارش بیش از چهار فعال موارد یک روز شده است مانع مداوم زندان شیوع.

بازی اعداد

نماینده Salud کربجل گفت: در مصاحبه ای که روز شنبه او را حمایت سخت-شارژ تلاش های سناتور ایالت هانا-بث جکسون و Assemblymember Monique لیمون به uncouple آمار جامعه از کسانی که در لامپوک پیچیده است. Santa Barbara County, کربجل اشاره کرد در واقع اعلام کرد کاهش 61 فعال موارد در روز های اخیر. "من معتقدم که فرماندار باید بیان آنچه که اقدامات این زندان را می تواند به برآورده تیم خود را به طوری که آنها در نظر تغییر معیارهای," او گفت:. "هر چه آن دسته از اقدامات من خواهد بود خوشحالم که برای پیگیری با اداره زندانها به آنها انجام می شود. اما او نیاز به بیان مسیر را که اتفاق می افتد."

در ضمن کربجل پیشنهاد, تست جامع باید برای شروع در USP لامپوک بنابراین اداره زندانها (BOP) مقامات و مقامات بهداشتی دولت می تواند درست درک دامنه شیوع. این محدودیت حرکت کارکنان زندان بین مجتمع ها و خانه های خود را همچنان یک نگرانی عمده کربجل گفت. بسیاری از اصلاح افسران زنده در شهرستانها از لامپوک سانتا ماریا و Vandenberg ایجاد کرد که در آن یک تناسب تعداد موارد در شهرستان ها متمرکز شده است. کربجل پیشنهاد نوعی از مسکن موقت برای کارکنان مانند یک هتل می تواند سازمان یافته برای محدود کردن جامعه گسترش یافته است.

کنگره Salud گوئریور

کربجل ابراز ناامیدی که 20 تخت بیمارستان و در بخش مراقبت (HCU) به تازگی ساخته شده و در زندان زمینه که BOP مقامات وعده داده شده را فشار منطقه ای مراکز درمانی است که در واقع نه به درستی مجهز به رسیدگی جدی COVID-19 موارد است. "آنها نمی اضافه کردن هر فن و موارد حاد هنوز به جامعه و بیمارستان" کربجل گفت. "این ادامه خواهد داد به گونه سلامت تحویل سیستم برای عموم است."

کربجل همچنین اشاره کرد که دفتر هرگز نهایی قرارداد خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به کارکنان HCU با پزشکان و پرستاران. در واقع مقامات خارج از BOP که به شدت محدودیت جریان اطلاعات در داخل و خارج از مجتمع حتی نمی توانم بگویم اگر HCU است و در حال اجرا نشده است. "از امروز 8 مارس است و معلوم نیست که آیا در بیمارستان و در بخش مراقبت است که در واقع عملیاتی گفت:" استیو Popkin, مدیر عامل شرکت لامپوک دره مرکز پزشکی.

وجود دارد در حال حاضر 14 زندانیان و یکی از کارکنان تحت درمان در بيمارستان منطقه. یکی زندانی است در ICU. هر زندانی است نگهبانی 24 ساعت شبانه روز توسط دو اصلاح افسران در هشت ساعت در شیفت معنی طی روزهای اخیر ده ها تن از افسران با تجربه مستقیم و طولانی مدت قرار گرفتن در معرض به کروناویروس در علاوه بر این به کسانی که مستقر در نزدیک محدوده زندان است. (در حالی که بخش عمومی وزارت بهداشت و درمان ساخته شده است رایگان و تست در دسترس به تمام 450 لامپوک کارکنان تنها 42 استفاده از این سرویس است.)

اعضای افسران اتحادیه شکایت کرده اند پس از آغاز شیوع این بیماری که BOP ارائه نشده آنها کافی تجهیزات حفاظت شخصی. آنها مجبور به بارها و بارها استفاده مجدد N95 ماسک اتحادیه گفت و برخی از کارکنان شروع به خواب در اتومبیل های خود را برای جلوگیری از آوردن این ویروس در خانه با آنها. زندان نیز گرفتار کمبود نیروی انسانی است که وجود داشته و حتی قبل از همه گیر. به تازگی یک زن روانی تکنسین کشیده شد از او به طور منظم وظایف و دستور کار به عنوان یک تادیبی افسر.

با لمس نا امیدی سرپرست گرگ هارت گفت: در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی که در زندان بود و نه برقراری ارتباط با رهبران منطقه ای و یا زندانیان' خانواده بود و "رد" شهرستان متعدد ارائه می دهد برای کمک به. "هر کسی را که در زندان یک پدر یک مادر و یک برادر یا پدر بزرگ" هارت گفت. "آنها محبت خانواده در خانه که بسیار در مورد آنها. ما می خواهند بدانند که چه می گذرد در زندان و ما شده اند قادر به دریافت پاسخ کافی."

کربجل مقابل کروجل

در نامه ای به تاریخ مارس 7, BOP مدیر مایکل کروجل سعی کردم اما موفق به تخفیف دادن کربجل نگرانی که congressmember همراه با کالیفرنیا سناتور دایان فاینستاین و کامالا هریس تا به حال در بیان دو به شدت دقت کنید در ارسال نامه به آژانس فدرال در مارس 15 و 21. آنها می خواستند بدانند که چه کروجل انجام شد به لامپوک بحران تحت کنترل غربالگری, تست, درمان, پیشگیری, و غیره. نامه خود را در بازگشت بود "بسیار رضایتبخش" کربجل گفت. "از آنجا که پاسخ آمد تا اواخر من فکر کردم این امر می تواند خیلی بیشتر کامل است."

عکس: حسن نیت ارائه میدهد مایکل کروجل مدیر اداره فدرال زندانها و منصوب از دادستان کل ویلیام بار مورد انتقاد قرار گرفته در دو طرف راهرو برای بی مهارت بخش پاسخ به مرگبار شیوع کروناویروس در امکانات آن است.

در حالی که کروجل تبلیغ جدید بیمارستان واحد و بهتر توزیع تجهیزات حفاظتی او آدرس یک تعهد BOP ساخته شده در ماه گذشته به احداث 50 تخت بیمارستان صحرایی در این مجموعه به عنوان یک اضافی را با استفاده از روشن بار در سانتا باربارا در سیستم پزشکی. "او به طور کامل استفاده بیش از وضعیت که پیشنهاد" کربجل شکایت کرده است. و در حالی که BOP اعلام کرد این سازمان منتقل شده بود بیش از 5,100 آسیب پذیر زندانیان به خانه حبس او نگفت اگر هر یک از کسانی که آمد از لامپوک. "این افراد انجام می دهند وقت خود را" کربجل گفت: "اما آنها قطعا نه به اعدام محکوم شد."

دیگر اعضای کنگره در هر دو طرف راهرو — به طور مشابه نسبت به کروجل رهبری از اداره و آن 122 امکانات که در آن 49 زندانیان در حال حاضر از درگذشت COVID-19. تشکر. Nanette دیاز Barragán (D-44) نشان دهنده یک منطقه سن پدرو که شامل FCI ترمینال جزیره پیچیده و سایت دوم بدترین زندان شیوع در کشور است. "این قابل قبول نیست" او به تازگی در توئیتر خود نوشت. "دولت مسئولیت برای محافظت از مردم در مراقبت از آن جمله اند. ما نیاز به پاسخ."

تشکر. Frederick A. Keller (R-12) از پنسیلوانیا معرفی قطعه ای از قوانین ممکن است 1 به نام فدرال زندانها پاسخگویی به قانون است که در میان چیزهای دیگر نیاز به BOP مدیر به تایید سنا به جای اینکه منصوب از سوی دادستان کل. آن بود co-اسپانسر شده از طرف شش دیگر خواهان. "اداره فدرال زندانها نقش مهم امنیت عمومی نقش" کلر گفت: "ولی مطلق خود را عدم شفافیت و پاسخگویی به اعضای کنگره و عموم مردم است بد است."

کروجل منصوب شد دادستان کل ویلیام بار در فوریه 25. یک ارتش ایالات متحده کهنه او آغاز شده و با این اداره در سال 1992 به عنوان یک تادیبی افسر. او به عنوان یک توسعه کارکنان متخصص و ستوان و سپس به عنوان سرپرست در penitentiaries در تگزاس و لوئیزیانا قبل از ارتقا به مدیر منطقه ای در جولای 2016.

بسیار Hush-Hush

مخروطی از سکوت اطراف لامپوک پیچیده است که هیچ چیز جدید است. قبل از COVID-19 وجود داشته Santa Barbara County بالا رهبری تلاش برای بخشی بهتر از یک سال برای شروع یک گفتگو با مقامات زندان بر استفاده از یک جاده در اموال خود را. "من در تلاش بود برای به دست آوردن یک جلسه با سرپرست به بحث در مورد به دست آوردن دسترسی به جاده ای که ماموریت تپه ساکنان می تواند با استفاده از در صورت آتش سوزی تخلیه گفت:" سرپرست جوآن هارتمن که نشان دهنده منطقه است. با وجود توسعه مداوم و بی شماری قالب توسط کارکنان زندان هرگز پاسخ داد و در این جلسه قرار گرفت.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد لوئیس Milusnic یک اداره زندانها ارشد اجرایی شرکت اقدام به عنوان سرپرست لامپوک پیچیده است.

لامپوک در حال حاضر در سوم سرپرست پس از شروع شیوع. جیمز Engleman اقدام شد سرپرست زمانی که اولین موارد مثبت گزارش شد در اواخر ماه مارس و زندانیان و خانواده های آنها شروع به وحشت اما می تواند هر گونه اطلاعات از کارکنان از جمله فرد مورد کارگران. کمی شناخته شده در مورد Engleman دیگر از ذکر نام خود را در اخبار و مقالات از سال 2014 زمانی که او به عنوان یک سخنگوی BOP را ویکتورویل زندان پس از دو زندانی کشته شدند در اتهام Aryan Brotherhood حمله.

در برخی از نقطه در اوایل ماه آوریل BOP مدیر به نام B. فون Blanckensee به عنوان سرپرست سرپرست. قبل از ورود در لامپوک, Blanckensee برگزار شده بود مقام در تگزاس, غرب ویرجینیا و نیویورک امکانات. در مارس 10 تماس تلفنی با قانونگذاران قبل از percolating شیوع قرار گرفت توسط ارتباطات از زندانیان به خانواده های خود و رسانه های خبری او به Rep. کربجل مثبت گزارش. "او ساخته شده آن همه صدا بسیار خوشبو" گفت: کربجل.

در حال حاضر ارشد دفتر اجرایی لوئیس Milusnic نظارت لامپوک پیچیده است. Milusnic با توجه به مشخصات خود را در BOP وب سایت دستیار مدیر آژانس, برنامه, بررسی, بخش, "a self-monitoring سیستم فراهم می کند که نظارت BOP برنامه عملکرد و انطباق است."

با 7 میلیارد دلار بودجه دفتر مدیریت 36,000 کارکنان و incarcerates 172,000 مردم است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب