لامپوک زندانیان و خانواده های توصیف 'بی رحمانه' COVID-19 شرایط

مقامات فدرال این هفته اعلام کرد که ساخت و ساز در حال حاضر کامل در 20 تخت بیمارستان فضای داخل لامپوک زندان های

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

مقامات فدرال این هفته اعلام کرد که ساخت و ساز در حال حاضر کامل در 20 تخت بیمارستان فضای داخل لامپوک زندان های پیچیده که در آن شیوع کروناویروس آلوده نمرات از زندانیان و کارکنان. برنامه ریزی برای باز کردن مه 6 بیمارستان مراقبت های ويژه (HCU) واقع در طبقه اول از یک توقف در لباس نظامی کارخانه در یک رسانه-امنیت منطقه پیچیده است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این HCU اداره زندانها گفت: در تهیه بیانیه شامل 10 دوبار اشغال اتاق درمان یک بیمار مصرف منطقه پرستاران ایستگاه داروخانه و biohazard اتاق و همچنین به عنوان یک پست گارد و کارکنان سالن. "مفهوم برای ساخت بیمارستان آغاز شد و در 9 آوریل پس از این موسسه برای اولین بار مثبت COVID-19 زندانی مورد شناسایی شد در مارس 31," بیانیه می خواند. "بر اساس اندازه از اهل بیت جمعیت این بیماری همه گیر منحنی پیش بینی شده حجم بالایی از موارد که نیاز به یک سطح از بستری شدن جامعه محلی خواهد بود قادر به پاسخگویی."

تعداد دقیق زندانیان و کارکنان بیمار توسط coronavirus باقی مانده گریزان شکل به عنوان اداره زندانها (BOP) و سانتا باربارا کانتی مقامات بهداشتی ارائه شده متناقض داده ها پس از شروع شیوع. با استناد به ملاحظات امنیتی ، BOP نیز ممنوع و منطقه ای بیمارستان از افشای چگونه بسیاری از زندانیان و کارکنان شده اند و یا در حال حاضر در مراقبت از خود.

همانطور که از یکشنبه, آوریل 5 BOP بود گزارش 111 باز موارد در این مجموعه که متشکل از ایالات متحده ندامتگاه لامپوک (USP بردسير) متوسط-امکانات امنیتی با یک مجاور حداقل امنیت ماهواره اردوگاه و فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير) پایین-امکانات امنیتی. فقط بیش از 2700 مرد مجرم زندانی هستند بین دو lockups. این 111 رقم کاهش از 136 فعال موارد زندان شرح داده شده در هفته گذشته.

شهرستان مقامات صحی از سوی دیگر گزارش فقط 107 مجموع موارد هر دو فعال و غیر فعال. BOP و شهرستان, با این حال موافقم که 66 ساله اهل بیت الیور M. Boling درگذشت مارس 17 از ویروس. دیگر منابع آشنا با این وضعیت اما مجاز به صحبت علنی پیشنهاد کرده اند زندان ممکن است به عنوان بسیاری از 300 به 400 باز موارد در میان زندانیان موارد و یکی دیگر از 50 به 70 در میان کارکنان.

اهل بیت, بینش

در نامه ای به سانتا باربارا مستقل اهل بیت استیون فیشمن متهم لامپوک زندان مدیران عمدا دستکاری و کم اهمیت جلوه دادن داده ها. "آنها در حال مصرف کردن کسانی که COVID-19 مثبت زندانیان که "ظاهرا بهبود' از لیست موارد گزارش شده که در واقع هیچ یک از آنها تا کنون دوباره آزمایش," او گفت:. "این تحریف پرونده در حال انجام است به لامپوک تادیبی پیچیده نگاه خوب اما گزارش نشده است که انجام داده اخلاقی و یا صادقانه میگویم."

فیشمن ارائه یک کپی از شکایت رسمی ثبت شده توسط همکار زندانی مایکل الیس, که گفت که او آزمایش مثبت برای COVID-19 در 9 آوریل و به طور خلاصه در قرنطینه قرار داده شده اما پس از آن دوباره به راه افتادند به عموم مردم بدون اینکه دوباره آزمایش. "من که قرار است پشت در سفری در D واحد در شمال اردوگاه که در آن وجود دارد حدود 125 زندانیان دیگر زندگی که ممکن است در معرض سرایت این ویروس به خاطر من نبوده است دوباره مورد آزمایش قرار!," او نوشت.

الیس نیز در توصیف زمان خود را در قرنطینه در زندان امن واحد مسکن یا شو که به طور معمول این سایت متعلق به خشونت یا بدرفتاری زندانیان. "من احساس نا امید کننده است," او گفت:. "من در حال گوش دادن به مردان پرتاب کردن و سرفه تمام شب."

اهل بیت اسکات Byars تکرار فیشمن و الیس نگرانی های خود را در نامه ای به مستقل. برای صحبت کردن او پیش بینی کرد BOP خواهد موضوع او را به "دیزل درمانی" یک unsanctioned شکل از مجازات به موجب آن دستبند به دست زندانی هستند aimlessly حمل و نقل بین موسسات برای روزها و هفته ها در پایان. "اما" Byars گفت: "این پیام مهم تر از چگونه من می توانم بقیه عمرم را."

عکس: حسن نیت ارائه میدهدیک نامه از یک لامپوک اهل بیت نوشته شده در توصیف خود از همبندان مبتلا به تب و اسهال و استفراغ به مدت پنج روز اما بدون دریافت کمک از کارکنان.

خانواده ها هنوز هم نگران

اخبار بیمارستان و در بخش مراقبت را تکمیل ممکن است به ارائه برخی از آرامش را به خانواده های مجرمین است. بسیاری از باقی می ماند به شدت نگران سلامت از بستگان خود شده اند و تقاضاهای مصرانه برای اطلاعات پس از این مجتمع رفت و در کامل مستند در تاریخ 17 آوریل در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است. تلفن و ایمیل شد خاموش و هر چند مسئولان زندان گفت: سرویس ایمیل و همچنان خانواده ها شکایت کرده اند که بسیاری از نامه های خود را در حال بازگشت به آنها را بدون توضیح.

نظم به معنای گذشته 14 روز اما تمدید شده است به عنوان موارد جدید شناسایی می شوند. زندانیان در حال محدود به خود bunks به جز برای استفاده از حمام و توالت و آنها کارت بازی و شطرنج به تصویب زمان. به خستگی و سرخوردگی رشد بیشتر دعوا در حال شکستن. مسن زندانیان انجام بهترین خود را به نگه داشتن آنهایی که جوان آرام است.

"با آغاز یک دو هفته ارتباطات خاموشی است که به طور نامحدود تمدید خانواده ها نا امید و نگران گفت:" بث لارنس مادر یک زندانی خدمت به هشت سال حبس اتهام مواد مخدر. "ما می خواهیم به دانستن آنچه اتفاق می افتد با عزیزان ما." لارنس گفت که پسرش دچار بیماری شدید روانی و ابراز افکار مزاحم سمت راست قبل از او را متوقف شنیدن از او. "من نمی دانم اگر او به ویروس" او گفت:. "من نمی دانم اگر او خودکشی. من هیچ چیز نمی دانم." خانواده های دیگر شده اند قادر به برقراری ارتباط با بستگان خود را توسط تلفن های همراه قاچاق.

در آوریل 24, ماریا دل کارمن تورس فیگوئروا که در فلوریدا زندگی می کند دریافت نامه ای از پسرش در لامپوک. او گفت: آسم خود اقدام شد و او احساس بسیار بیمار اما درخواست های مکرر برای مراقبت های پزشکی قرار بود پاسخ داده نشده. نامه بعدی به فیگوئروا آمد در 30 آوریل از او پسر یکی از همبندان. "من تنها برای تو می نویسم با اخبار بد از پسر خود خواسته است من فقط به شما بگویم حقیقت دولت از رفاه و سلامت" این یکی از همبندان نوشت در اسپانیایی.

او در ادامه به توضیح به فیگوئروا که پسر خود را در حال توسعه یک تب بد شد و دچار حملات شدید اسهال و استفراغ. هر چند او می تواند به سختی از رختخواب پاسداران ادامه داد: نادیده گرفتن خود گریه می کند برای کمک به. پس از پنج روز از این همبندان گفت او و دیگر زندانیان در واحد خود تصمیم به شروع به کوبیدن بر روی همراه خود را درب تا توجه پزشکی آمد. آن کار می کرد و فیگورا پسر به بیمارستان منتقل شد, او گفت:. اما زمانی که فیگوئروا تماس, زندان, on May 1, یک افسر گفت که پسرش هنوز در زندان است اما حاضر به ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر.

این یکی از همبندان این نتیجه رسیدند نامه خود با بیان "من از ارسال فیزیکی کپی از تمام مدارک و شواهدی که از همه چیز است که اتفاق می افتد در اینجا." اما فیگوئروا گفت: وارد پاکت خالی به جز برای خود دست نویس توجه داشته باشید. "از کجا بقیه پرسید:" فیگوئروا دختر Kiara Carror. "به وضوح وجود دارد چیزی است که آنها نمی خواهند خودی بدانند." او به نام شرایط در زندان "بی رحمانه است."

عکس: حسن نیت ارائه میدهدبرخی از زندانیان تصویب زمان با نوشتن قافیه مانند این یکی در مورد کوروناویروس خزنده از طریق پیچیده

فدرال توضیحات

BOP مدیر مایکل کروجل به طور مستقیم خطاب به لامپوک شیوع در مارس 29 تصویری بیانیه. او تبلیغ جدید بیمارستان و در بخش مراقبت خواهد شد که کارکنان توسط پرسنل از اسپن پزشکی خصوصی بهداشت و درمان-مراقبت از پیمانکار است که با کمک قرنطينه در طول شیوع کروناویروس در الماس شاهزاده کشتی کروز.

کروجل که آژانس شده است به طور گسترده ای برای انتقاد از آن آهسته و آشفته پاسخ به چند شیوع بیماری در آن 122 امکانات که در آن 41 زندانی بوده اند زده دفاعی و مبارز تن در این ویدئو. او گفت که او با افتخار از راه لامپوک مسئولان زندان در حال انجام "با وجود انتقاد ثابت و حواس پرتی."

در یک بیانیه رسانه منتشر شد شنبه بعد از ظهر BOP گفت: این آغاز فرآیند تست 100 درصد از FCI لامپوک جمعیت برای COVID-19 تا تسهیلات بهتر می تواند جداگانه آلوده از سالم و کاهش نرخ انتقال. این آژانس همچنین گفت: زندان یک منبع فراوان از تجهیزات حفاظت شخصی برای زندانیان و کارکنان.

نامه ای از بث لارنس, پسر, اما, گفت, برخی هنوز نمی احتیاط لازم. "نگهبانان راه رفتن در اطراف با ماسک ساخت جوک در مورد ویروس و گفت آن را جعل و آن دمیده از نسبت" او نوشت. "به دلیل بی کفایتی خود را ما در حال پرداخت قیمت."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب