لامپوک زندان گزارش دوم COVID-19 مرگ

به زندان فدرال پیچیده در لامپوک گزارش دوم آن COVID-19 مرگ پنج شنبه. Jimmie لی, هوستون, 75, آزمایش مثبت برای ا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

به زندان فدرال پیچیده در لامپوک گزارش دوم آن COVID-19 مرگ پنج شنبه. Jimmie لی, هوستون, 75, آزمایش مثبت برای این ویروس در 8 آوریل و پس از سلامت خود را به سرعت کاهش یافته و قرار داده شد, در ونتیلاتور در آوریل 11. او ممکن است در 6 نامعلومی بیمارستان در شهرستان سانتا باربارا. هوستون بود دراز مدت موجود شرایط پزشکی اداره زندانها (BOP) گفت: در انتشار اخبار.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هوستون بوده است در بازداشت در لامپوک از فوریه سال 2018 است. او شده است می خواهم محکوم به اعدام در آلاسکا به 10 سال پشت میله های زندان به مواد مخدر و اسلحه اتهامات عنوان شده علیه. در مجموع 42 BOP زندانیان در حال حاضر از درگذشت COVID-19 در حالی که در بازداشت است.

در لامپوک زندان پیچیده به تازگی به اتمام ساخت و ساز در 20 تخت بیمارستان واحد به سهولت در حال رشد فشار بر روی منطقه ای مراکز بهداشتی درمانی به عنوان تعدادی از آلوده زندانیان همچنان به افزایش است. سانتا باربارا مقامات گزارش روز شنبه که 172 زندانیان و کارکنان در حال حاضر آزمایش مثبت برای ویروس. زندانیان و خانواده های آنها همچنان به انتقاد از BOP و لامپوک مقامات زندان برای اقدام نیست به سرعت به اندازه کافی برای جلوگیری از شیوع آن باقی مانده است یکی از بدترین ها در کشور است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن