به آسمان نگاه کنید تا کلاه های خود را بر نوآوری آمریکا

بلند کنیدمیلیون ها آمریکایی در خانه یا اینترنت آنقدر کند که به طور موثر یکجا خارج شده اند، اینترنت نخواهند داش

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399
بلند کنید

میلیون ها آمریکایی در خانه یا اینترنت آنقدر کند که به طور موثر یکجا خارج شده اند، اینترنت نخواهند داشت. نتیجه این امر، یک کلاه بر پتانسیل کارآفرینی و نوآوری آمریکا ست. تا زمانی که آمریکایی ها به زوم، جریان، دانلود و انجام فعالیت های اولیه اینترنت مبارزه کنند، پتانسیل ابتکاری کشور ما به طور قابل توجهی به دام خواهد بود.

به همین دلیل است که هر از جمهوری خواهان محافظه کار مالی تا دموکرات های مترقی باید از راه حل های فوری برای بستن شکاف دیجیتالما حمایت کنند. به طور خاص تر، به همین دلیل است که کمیسیون ارتباطات فدرال باید پروژه ها را تسریع کند تا پهن باند را از فضا به صورت پرازدم بپراند.

نیاز به اینترنت مبتنی بر فضا توسط همه گیر افزایش. COVID-19 تا بیشتر افسرده کلاه در حال حاضر کم در نوآوری آمریکایی تحمیل شده توسط عدم استقرار باند پهن و دسترسی. تبادل ایده ها به نوآوری حیاتی است. به همین دلیل، پردیس ها، شهرها و دیگر مناطق متراکم - بیایید آنها را مناطق نوآوری نام گذاری کنیم - هاب های استارتاپ هستند.

از هم دور شدن اجتماعی باعث شده است که شانس برخورد های استارتتاپ های بذر تقریباغیرممکن باشد. رئیس جمهور دونالد ترامپ اخیرا شانس نوآوری حتی با تلاش برای اعمال محدودیت ویزا بر دانشجویان بین المللی کمتر ساخته شده است. (با کمال تشکر، این محدودیت ها به دلیل مناسب ی که توسط دانشگاه های نخبه ارائه شده است به ثمر نخواهد انجامید). اگر کمتر دانش آموزان بین المللی تماس کشور ما خانه، پس از آن استخر خلاقیت ما کوچک خواهد شد. به طور تجمعی، سیاست های مهاجرت همه گیر و تاسف بار مانع توانایی آمریکایی ها در شناسایی همکاران هم فکر، همکاری در ایده های بزرگ، جسورانه و اتصال از طریق اینترنت است.

همه این ها به این سوال که اریک الدون از تک کرانچ مطرح می کند، می گدازد که «چند استارتاپ هرگز وجود نخواهد داشت چون افراد مناسب اتفاق نیفتاده اند که در زمان مناسب با هم در جای مناسب باشند؟» پاسخ دقیق غیر قابل فهم است اما جهت کلی مسلم است: نشبتی آمریکایی کاهش خواهد یافت. میزان کاهش آن، هر چند، می تواند با مداخلات سیاست تغییر کند. تلاش برای تسهیل دسترسی به اینترنت بیشتر می تواند کلاه بلند و افزایش شانس نوآوری با آوردن آمریکایی های روستایی و دیگران به طور نامتناسب به احتمال زیاد به عدم اینترنت کافی به مناطق نوآوری در حال حاضر منحصرا دیجیتال.

غول های تک برای پر کردن آسمان و فضا با وسیله ای جدید برای ساطع پهن باند مسابقه می کنند. Amazon, for example, received approval from the Federal Communications Commission to place 3,236 broadband-emitting satellites into space as part of Project Kuiper. SpaceX در حال حاضر صدها ماهواره از جمله پرتاب و برنامه ریزی برای اضافه کردن به خود را به عکس های خود را در ماه های آینده. در نهایت، SpaceX قصد دارد تا به عنوان بخشی از یک به اصطلاح بزرگ صورت های اتصال، ۱۲۰۰۰ ماهواره داشته باشد. Loon، محصول کارخانه ماه شات الفبا، میلیون ها نفر دسترسی به مناطق نوآوری دیجیتال در کنیا، که در آن شرکت مستقر بسیاری از بالن های پهن باند انفجار خود را تسهیل خواهد کرد.

اگر چه آنها قطعا مانند آن صدا, این ها پای در آسمان ایده نیست. مطمئناً، هنوز تردیدوجود دارد که آیا پهن باند مبتنی بر ماهواره به اندازه کافی سریع و قابل اعتماد است یا نه. اما این نوآوری ها با این وجود پیشرفت های بیش از وضعیت موجود است. در مقابل تلاش های فضایی برای افزایش گسترش باند پهن به مناطق روستایی، که توسط دودستگي پارتيزاني و همسترگ با هزينه هاي زيربنايي بالا، از بين رفتن دو طرف، غول هاي تکنولوژي راه حل هاي ملموسي را براي بستن شکاف ديجيتال در کوتاه مدت از طريق آسمان و فضا ارائه کرده اند.

باورش سخته که آمریکا می تونه با کمبود نوآوری روبرو باشه، ولی حقیقت داره. حتی قبل از COVID-19، عدم دسترسی همگانی به مناطق نوآوری به طور مکرر به این معنی بود که استارتاپ ها فاقد دیدگاه ها و شرکت کنندگان متنوع ی بودند. تعداد کمی از آمریکایی های روستایی و همچنین آمریکایی هایی که به عنوان افراد رنگ شناس هستند، عضو جوامع استارتاپ هستند که تمایل دارند به شدت با فضاهای ممتاز ی مانند پردیس های کالج و شهرهای ساحلی همبسته باشند. چه بیشتر، بدهی های دانشجویی روح نوآورانه آمریکایی های جوان تر را که مجبور به دنبال پرسودترین شغل به جای پروژه شور و شوق خود را به زیر می کند.

حرکت به مناطق نوآوری دیجیتال می تواند یک تبربه به نخودآمریکایی با افزایش شانس بیشتر آمریکایی ها تبادل ایده ها با یک دیگر. به عنوان دانه های استارتاپ -- برخورد شانس -- حرکت آنلاین ، هیچ چیز متوقف کردن کسی در مونتانا از پیوستن به همراه کسی در سان فرانسیسکو به کار بر روی چیزی دگرگون کننده وجود دارد. برای آن دانه ها فرصت ی برای شکوفا شدن به استارتاپ های موفق را داشته باشند، بیشتر آمریکایی ها به دسترسی به اینترنت کافی نیاز خواهند داشت. راه حل های فضا و آسمان محور، برخی از امیدوارکننده ترین راه ها را برای اطمینان از اینکه دسترسی به نوآوری زودتر و نه دیرتر رخ می دهد، ارائه می دهند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن