به دنبال بازگشت: Franklin County, اولین سرباز به از دست دادن زندگی در جنگ جهانی اول هنوز هم به یاد خانواده

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیانتشار: 10:00 AM EDT 24 مه سال 2020به افتخار قربانی محلی سربازان از گذشته افک

توسط NEWSWORLDS در 4 خرداد 1399

به افتخار قربانی محلی سربازان از گذشته افکار عمومی برجسته چارلز Mentzer Nitterhouse اول مرد در فرانکلین کانتی به مرگ در میدان نبرد در جنگ جهانی اول Nitterhouse است که این اسم از چارلز Nitterhouse VFW پست 1599 در چمبرسبورگ که در آن یک مورد صفحه نمایش پر شده است داستان زندگی خود را.

به این روز Nitterhouse بستگان هنوز هم حمل غرور برای سرباز جوان در قلب خود را.

Nittterhouse بود فقط 19 سال زمانی که او در فرانسه که در آن بدن او باقی می ماند امروز به خاک سپرده شد.

این اگهی به نظر می رسد در افکار عمومی در 27 ژوئیه 1918:

اولین چمبرسبورگ سرباز و همچنین به عنوان اولین انسان از فرانکلین کانتی "را به جانفشانی در جبهه های فرسوده زده اروپا" بود و چارلز Mentzer Nitterhouse از شمال فدرال خیابان. جوان Nitterhouse کشته شد در عمل در ژوئیه 15. خبر مرگ او ابلاغ به مادرش خانم ایدا B. Nitterhouse دیروز بعد از ظهر توسط وزارت جنگ. تلگراف به سادگی گفت: از سرباز مرگ است. از آن موجود نیست جزئیات.

جوان Nitterhouse بود که برای اولین بار کلاس های خصوصی و تا به حال رکورد بسیار عالی در خدمت. او خدمت با شرکت C از 18 هنگ در مرز مکزیک تحت کاپیتان Ambrose داشتن داوطلب خدمت سربازی به زودی پس از او خود رسیده هجدهم سال است. پس از خدمت در مرز او به خانه بازگشت و به چمبرسبورگ در آنجا باقی ماند تا زمانی که شرکت خود را به نام در حال مبارزه است. در سازماندهی مجدد از گارد ملی در کمپ, Hancock, خصوصی Nitterhouse عضو شرکت C 112th هنگ و آن را مبارزه با این نظام است که او زندگی خود را برای کشور خود.

یک نماینده افکار عمومی صحبت با مادر خود در خانه اش در شمال فدرال خیابان شب گذشته. با اشک پوشیده چشم او صحبت می کرد از غرور این پسر که التماس کرد با او به دادن رضایت به او اجازه می دهد تا برای پاسخ به کشور خود تماس بگیرید و به عنوان یک برادر بزرگتر. پس از نام نویسی دو برادر دیگر وارد خدمت.

خصوصی Nitterhouse نمی شد در پیش نویس این سن. او متولد 30 ژوئن سال 1899 و صرف دوران اولیه زندگی خود را در چمبرسبورگ. برای چندین سال او در افکار عمومی حامل پسر. قبل از جلب در خدمت او شاغل در چمبرسبورگ پشمی میلز. علاوه بر این او از این برادران و خواهران زنده ماندن او: جان در خدمت در تگزاس; رابرت در اردوگاه مید; Howard در فرانسه; کاترین برنیس راسل و روی در خانه; خانم لوئیس I. تعقیب مارتین خیابان و ویلیام ل Nitterhouse جنوبی خیابان دوم. خصوصی Nitterhouse عضو صهیون اصلاح مدرسه یکشنبه و تاریخ و منظور از آمریکایی مکانیک.

Nitterhouse خانواده به خاطر فداکاری

واندا Nitterhouse نگه داشته است سابقه خانوادگی او زنده را از طریق یک علاقه شخصی در شجره نامه.

The great-niece چارلز Nitterhouse او آموخته زیادی در مورد اجداد او زندگی از طریق تحقیقات آنلاین.

او بزرگ-عمو قربانی برای این کشور تا چند سال پیش چیزی است که او را هرگز فراموش نکنید.

"من بسیار افتخار از عمو چارلز و من فکر می کنم از او اغلب به عنوان من انجام تحقیقات من و دیدن چیزهایی که در تلویزیون در مورد جنگ و سربازان به طور کلی" او گفت:. "من فکر می کنم او یک مرد جوان شجاع و پس از آن به از دست دادن زندگی خود را فقط دو ماه پس از روشن 19."

هنگامی که چارلز Mentzer Nitterhouse متولد شد پدرش بارنت بود 52 و مادرش ایدا بود 34. او 7 از 10 کودکان و به دنبال او برادر بزرگتر جان به خدمت سربازی.

جان یک مامور حرفه ای (Master Sergeant) و مستقر در قلعه سام هوستون. دو برادر دیگر نیز وارد خدمت. چارلز التماس کرد با مادرش به او اجازه می دهد تا برای نام نویسی در ارتش با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط واندا و شری (Nitterhouse) Tarquino هر دو عالی-برادرزاده چارلز.

او به خاک سپرده شده است در Belleau, Aisne, فرانسه. اما نام او بر پدرش بارنت سنگ مزار در سیدار گروو کرج در چمبرسبورگ.

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن