از دست دادن تیله: چگونه به ورزش خود را ثابت در قرنطینه

من فکر می کنم من از دست دادن آن است. نه به این معنا که رشد یک قرنطینه ریش و یا بازی عبور از حیوانات بیش از حد.

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

من فکر می کنم من از دست دادن آن است.

نه به این معنا که رشد یک قرنطینه ریش و یا بازی عبور از حیوانات بیش از حد.

منظورم من از دست دادن آن به معنای "اوه خدای من آیا زندگی ارزش ؟ خدا واقعی است ؟ ما در ماتریس ؟ شد COVID-19 فقط یک پوشش برای دولت-پرنده جایگزینی باتری؟" و غیره به عنوان ذهن من لاک پشت ها تمام راه را به پایین به وجودی فراموشی.

این تا حدی به دلیل این واقعیت است که من شده اند در هفته و تنها مکالمات من تا به حال از آنجایی که این بحران آغاز شد و با من سگ عروسکی — او یک شنونده خوب اما مانع زبان سخت است برای غلبه بر.

من فکر می کنم چلیپا از جنون این است: آن بوده است نزدیک به دو ماه پس از همه مهم ورزشی در لیگ های حرفه ای و دانشگاهی باید تعطیل. رفته اند روز از استدلال در مورد کال فوتبال با دوستان من, تماشای بسکتبال NBA بیش از چند آبجو و تاسف گلف وجود دارد (نگاه کنید, اگر شما 90 و می توانید این بازی را در همان سطح 25 ساله می تواند آن را یک ورزش).

آن را خشن بوده است به حداقل می گویند. آنچه را من نگه داشته از رفتن پایان عمیق و شناور کردن به خالی مثل جورج کلونی به فضا à la "جاذبه" هستند و متوسط ورزشی تعویض — چیزهایی که به من فقط به اندازه کافی از یک طعم و مزه از رقابت برای حفظ موتورهای زمزمه. که در اینجا من سه موقت ورزشی stand-ins به رفع همه ما نیاز دارند.

سنگ مرمر لیگ

سنگ مرمر لیگ که قبلا شناخته شده به عنوان MarbleLympics سخت است برای توصیف در درجه اول به دلیل وجود یک تجربی ارزش به بازی است که کلمات نمی عدالت است. در سطح آن برای تلفن های موبایل نادان — گروه های مختلف-تیله های رنگی در حال تقسیم به تیم و آن تیم های رقابت در چند رویداد و رقابت در برابر یکدیگر برای پیدا کردن که واقعا بالا سنگ مرمر. هنگامی که شما تماشای این مغز خود را ناخودآگاه را انتخاب سنگ مرمر به نفع خود و بر اساس برخی از اسمی تفاوت مانند آن رنگ نام یا موفقیت (go O'rangers!). زمانی که سحر و جادو اتفاق می افتد.

همه ناگهانی شما در حال سرمایه گذاری در این سنگ مرمر و هر نوبت آن را می سازد پایین مسیر و هر مانع آن جهش و هر بلوک آن را هل می دهد شما سازمان دیده بان امیدوار است که این conscienceless توپ های رنگی شیشه ای ضربان رقابت و طول می کشد یک نقطه بر روی سکو. دوپامین راش است که می آید از یک پیروزی و دردناک, درد, از, شکست, همراه با فوق العاده, تفسیر, مجموعه طراحی و, ESPN-esque گرافیک را سنگ مرمر لیگ یک در نزدیکی یک به یک جایگزینی ورزشی را تجربه کنند. توکیو 2020 ممکن است به تعویق افتاد اما تیله منتظر هیچ بیماری است.

"آخرین رقص"

قبل از "آخرین رقص" عرضه چند هفته پیش صحبت کردن در مورد مایکل جردن بود صحبت کردن در مورد هرکول. به جای کشتن Nemean شیر و گرفتن سربروس MJ شد, سیگار, سیگار برگ, بازی با آنفولانزا و کاملا مسلط جهانی بسکتبال. مانند اساطیر داستان در مورد اردن به نظر می رسید بیش از حد خوب درست باشد و نسل جوان بودند شروع به فراموش کردن یا رد اعتبار demigod شاهکارهای.

اما پس از تماشای معاصران او ستایش خود را در دادگاه و دستاوردهای خود را گشودن خارج قسمت بعد از قسمت روشن است که the legend of Michael Jordan نیست اسطوره بلکه تاریخ است. "آخرین رقص" است که واقعا یک کپسول زمان دادن به طرفداران این نسل یک شانس را شاهد عظمت دوران قبل. ما ممکن است به یک نتیجه گیری از 2019-20 NBA فصل اما ما می توانید به تماشای 1998 بازی کردن قبل از چشم ما.

iRacing

طرفداران نسکار, فرمول یک, یا "سریع و خشمگین" حق رای دادن هنوز هم می تواند پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را با iRacing آنلاین بازی ویدیویی است که تقلید حرفه ای ماشین مسابقه رانندگی که به تازگی برگزار شد مسابقات شامل pro رانندگان مانند دیل Earnhardt جونیور و دفاع از Indy 500 قهرمان سیمون Pagenaud. آن را فاقد هیجان از ماشین رفتن تقریبا 300 مایل در ساعت سریع تعمیرات گودال خدمه فراهم می کند و ذاتی احساس خطر می آید که با زندگی واقعی مسابقه اما فضای رقابتی است که با این حال وجود دارد. همراه با تفسیر گرافیک که نگاه تقریبا یکسان به واقعیت و سهم عادلانه خود را از درام iRacing به ارمغان آورده است شادی از حرفه ای ماشین مسابقه رانندگی به میلیون ها نفر از طرفداران در طول چند ماه گذشته. نسکار است به بازگشت به زودی, اما در حال حاضر نژادها مجازی باید ابتدا خارش.

وقتی که من از دست های ورزشی, من از دست رفته بخشی از هویت من. من دیگر من سرگرمی من جامعه و یا رفتن به جایی برای فرار از زندگی روزمره است. اما این تعویض هر چند کوچک کمک کرده اند و پیدا کردن برخی از آرامش در جهان است که به نظر می رسد بدتر توسط دقیقه است.

در حال حاضر من افسار باقی مانده من سلامت عقل را به تیله های مستند و بازی های ویدئویی. و من را حفظ خواهد کرد به دنبال به جلو به روز هنگامی که بحران کنونی قرار داده است به استراحت و ورزش — بیشتر معنی دار و بی معنی فعالیت می گرداند.

مایکل Brust را پوشش می دهد esports. با او تماس بگیرید در [email protected]. او را دنبال کنید در توییتر @MikeB_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن