اشغال کم در طول COVID-19 ممکن است منجر به بسته شدن برخی از دانشگاه برکلی co-ops

برکلی دانشجو تعاونی در حال رفتن به تنها 30 درصد اشغال تابستان امسال در پی COVID-19 pandemic معنی برخی از خانه

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

برکلی دانشجو تعاونی در حال رفتن به تنها 30 درصد اشغال تابستان امسال در پی COVID-19 pandemic معنی برخی از خانه ها ممکن است در معرض تعطیلی.

هیچ تعاونی واحدهای قطعی بسته شدن که از هم اکنون — اگر واحد آغاز به دانش آموزان در حال حاضر ساکن در تعاونی واحد خواهد بود قادر به سوئیچ برای باز واحد با توجه به Ari Chivukula, کارشناسی معاون رئیس جمهور در امور داخلی.

کسانی که زندگی در co-ops ابراز نگرانی در مورد احتمال تعطیلی تابستان.

"به عنوان یک خانه رئیس جمهور, من نگران هستم برای برخی از اعضای تعاونی که ممکن است را انتخاب کرده و خانه های آنها بود زیرا آنها شامل مواد غذایی" گفت: ابیگیل Jaquez خانه رئیس جمهور در Kidd سالن یک ایمیل به در. "نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای هیئت مدیره خواهد بود بار مالی."

دوران کارشناسی را در مارس 7, هیئت مدیره, جلسه, کارشناسی, مدیر اجرایی, کیم بنسون گفت: اعضای مجبور خواهد بود به حرکت می کند با توجه به یک ایمیل از جاش Lavine, خانه, رئیس جمهور در Cloyne دادگاه. امید خواهد بود که هر کس می "بود تعاونی" Lavine گفت.

در یک ایمیل به فرد از تم رنگ خانه فرستاده به کارشناسی هیئت مدیره و اعضای تعاونی حمایت برای واحد خود را به ماندن در عملیاتی بیش از تابستان است.

ایمیل و یادداشت ها که به خاطر کسانی که ثبت نام برای مضمون مسکن اغلب انجام این کار به یک فضای امن برای زندگی در اختتامیه این خانه ها نقض خود را در فضای امن.

Lavine اضافه شده که بنسون و مدیر عملیات ماری Lucero پیشنهاد بسته شدن آفریقایی موضوع خانه; فرد از تم رنگ خانه; Cloyne است که ماده-رایگان; و شرمن سالن است که زنان-شناسایی تنها در طول سال تحصیلی. استدلال برای پیشنهاد تعطیلی مرکز در پایین نرخ اشغال از خانه ها با توجه به Lavine.

"مشکلات اصلی این بود که 1) مدیران و اعضای دیگر در این واحد بودند مشورت در مورد برنامه های ما در حال حاضر ساخته شده به صورت عملیاتی در occupancies ما در حال حاضر می دانستم که خودمان را به, و 2) به نظر می رسد که مربوط به اندازه گیری باید درصدی از حداکثر اشغال بلکه خام اعداد (و وجود خانه های دیگر که تا به حال تعداد پایین که بسته بود نه پیشنهاد)," Lavine گفت: در ایمیل.

برخی از ساکنان شده است که بیشتر انعطاف پذیر با امکان بسته شدن تا زمانی که خانه تم ها احترام با توجه به نامه ای از شخص تم رنگ خانه.

در حالی که امکان تعطیلی همچنان نامشخص ساکنان مضطرب به ببینید که چگونه مسئله حل خواهد شد در ماه های آینده.

"این نیز خسته کننده به طور کلی از آنجا که در حال حاضر وجود دارد بنابراین مقدار عدم قطعیت در جهان" Jaquez گفت: در ایمیل. "نمی دانستند که در آن شما در حال رفتن به زندگی می کنند در کمتر از دو هفته کمک نمی کند."

تماس با Audry Jeong در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن