چلپ چلوپ کردن: Pocono آب پارک بازگشایی به عنوان شهرستان سبز

Micaela هود mhood@poconorecord.comمنتشر شده 1:23 PM EDT Jun 19, 2020Pocono آب پارک به امید موج در مهمانان با س

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

Pocono آب پارک به امید موج در مهمانان با سهولت به عنوان آنها پس از بازگشایی Monroe County تضعیف سبز فاز جمعه.

با خیال راحت پروتکل های آن محل مانند cashless بررسی و کارمند متوسط چک, منطقه تفریحی امیدوار به جلب خارج از شهر بازدید کنندگان و مردم محلی به طور یکسان.

بسیاری از ارائه تخفیف و معاملات در اتاق مهمان و جاذبه های.

آنها همچنین در نظر گرفتن یک نشانه از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

پارک های آب واقع در Camelback رفت و آمد مکرر, Great Wolf Lodge و کالاهاری تفریحی و کنوانسیون اشاره کرده اند CDC توصیه های خود را در وب سایت های مربوطه.

با توجه به CDC وجود دارد این است که هیچ مدرکی وجود ندارد که COVID-19 را می توان به انسان از طریق استفاده از استخر و وان داغ یا آب زمین های بازی.

"عملیات مناسب نگهداری و ضد عفونی استخر, وان داغ و آب زمین های بازی باید غیر فعال کردن این ویروس است که باعث COVID-19" CDC می گوید آنلاین.

Great Wolf Lodge

Great Wolf Lodge (یکی از بزرگ گرگ درایو Scotrun, 570-688-9899, greatwolf.com) خواهد خوش آمدید مهمان لقب "بسته اعضای" اما با جدید 'پنجه-میزز' در محل.

"سلامت ایمنی و رفاه مهمانان ما بسته اعضا و جامعه شده است ما اصل راهنما در Great Wolf Lodge" رئیس اجرایی برای بزرگ گرگ تفریحی موری هنسی در بیانیه ای گفت:. "ما کار کرده اند به منظور توسعه و پیاده سازی جامع بازگشایی برنامه های مبتنی بر هدایت و پروتکل های توصیه شده توسط دولت و CDC و ما هیجان زده به خانواده ها به داشتن سرگرم کننده با اعتماد به نفس به دلیل جدید پادمان ما به محل قرار در سراسر تفریحی ما."

شرکت ایمنی طرح "پنجه تعهد" خواستار جدید ضد عفونی و بهداشتی از جمله پروتکل های round-the-clock مطابق با اصول بهداشتی از اغلب لمس سطوح در فضاهای عمومی و فوق العاده ضد عفونی کننده دست در ایستگاه های پراکنده در سراسر توچال و پارک آبی.

ماسک را نیز ارائه می شود رایگان برای مهمانان که درخواست آنها.

محبوب اسلاید در waterpark شامل آلبرتا می افتد (چهار داستان پشت سر هم سوار شدن لوله) گرگ صحرایی امریکای شمالی, دره عمیق و باریک (اسلاید با 40 foot drop) و دو بشکه (با 450 درجه چرخش و فلاش LED چراغ).

برخی از جاذبه های شمال و جنوب چشمه بسته است.

رفت و آمد مکرر می گوید آن را در عمل 50 درصد ظرفیت و به دنبال شش پا جدایی حکومت (به دنبال نشانگر روی زمین قرار داده شده در آب اسلاید و در میز جلو, خرده فروشی, مغازه ها و رستوران ها).

"رفت و آمد مکرر را حذف انباشتگی یا محل خارج-از-خدمات صندلی و میز در سراسر پارک آب و رفت و آمد مکرر برای اطمینان از خانواده گروه می تواند به درستی اجتماعی فاصله خود را از دیگر مهمانان" رفت و آمد مکرر در بیانیه ای گفت.

Great Wolf Lodge ارائه شده است 30 درصد به عنوان بخشی از آن خوش آمدید ارتقاء.

کالاهاری تفریحی و کنوانسیون

به عنوان یکی از بزرگترین پارک آبی را در این منطقه کالاهاری تفریحی و کنوانسیون (250 کالاهاری بلوار Pocono مانور 877-525-2427, kalahariresorts.com) اتحاد با تخفیف توچال باقی می ماند.

با سواری مورد علاقه مانند Flowrider (بدن شبانه روزی گشت و گذار وضعیت با پنج پا امواج) و تانزانیا چرخان بدن اسلاید (سواران پیچ و تاب و از طریق یک تونل قبل از افتادن به هفت پا استخر)

رفت و آمد مکرر و مرکز کنوانسیون امیدوار به جذب ساکنان به دنبال staycation هستید با معاملات مانند 20% کردن اتاق های هتل ها.

"فقط مانند بازدید کنندگان سفر به برای تعطیلات, poconos مردم محلی می توانید با استفاده از کالاهاری به عنوان یک زیر-یک-سقف خانواده, سرگرمی, مقصد. فراتر از داشتن امریکا بزرگترین پارک آبی سرپوشیده, کالاهاری به کلاس جهانی, آبگرم, حق بیمه, ناهارخوری, بازی و اتاق بازی و خیلی بیشتر" Karolyn Doro یک سخنگوی Kalarhari و شرکت مدیر اتاق گفت. "گوریل بیشه نوک درخت ماجراجویی سرگرم کننده در فضای باز مانند مینی گلف پوشش فایل های فشرده و یک طناب دوره و در داخل خانه بازی بزرگ اتاق دارای یک blacklight لیزر تگ عرصه مینی گلف و بولینگ و سه مضمون فرار از اتاق."

این steakhouse دو برش ذغال سنگ ذغال سنگ کوره باز خواهد شد و همچنین Sortino را, ایتالیایی, آشپزخانه و B-لوکس کوره و نوار — همه در 50 درصد ظرفیت است.

Doro می گوید رفت و آمد مکرر اندازه تخمین زده می شود که نزدیک به یک میلیون فوت مربع است که فراهم می کند مقدار زیادی از فضا برای مهمانان به گسترش در میان جدید اقدامات ایمنی.

"کالاهاری تعهد به پاک کردن خطوط تمام راه ما در حال پرداختن به ایمنی در طول رفت و آمد مکرر در طول بررسی در, در آب, پارک, رستوران و اتاق مهمان" Doro گفت. "مهمانان را ببینید احتیاطی ما برای اطمینان از ایمنی در طول رفت و آمد مکرر."

تغییرات جدید شامل فیزیکی فاصله در check-in; توسل نقشه ها و دیگر اطلاعات ارسال شده از طریق پیام متنی; ضد عفونی کننده ایستگاه های سراسر ملک; نقدی رایگان روش های پرداخت; حذف از بالا لمس آیتم ها در اتاق مهمان; تنها با استفاده از کاغذ منوها در رستوران ها و بیان بررسی کنید.

"در waterpark ما برداشته ایم صندلی و سالن استراحت اجتماعی فاصله و غالبا مطابق با صندلی و loungers" Doro گفت.

مشابه اقدامات اجرا شده در Camelback توسل و تسلیم گرگ بزرگ.

Camelback تسلیم و Aquatopia پارک آبی سرپوشیده

Camelback توچال (193 رفت و آمد مکرر درایو Tannersville, 855-515-1283, CamelbackResort.com) به بازگشایی آن 166 هکتار پردیس در مراحل به عنوان Monroe County وارد زرد فاز در ماه گذشته. رفت و آمد مکرر استقبال مهمانان به Camelback تسلیم و Camelback Mountain ماجراهای در ژوئن 12 و بازگشایی Aquatopia پارک آبی سرپوشیده در روز جمعه.

Camelback فضای باز پارک آبی Camelbeach, (309 رفت و آمد مکرر درایو Tannersville, 570-629-1662) در حال برنامه ریزی برای باز کردن ژوئیه 1.

"زیبایی Camelback رفت و آمد مکرر است که وسعت دانشگاه ما... با مقدار زیادی از فضای باز باور نکردنی, فعالیت های در فضای باز و ماجراهای هیجان انگیز در کوه هوا تازه" رئیس جمهور و مدیر عامل Camelback رفت و آمد مکرر شاون Hauver گفت: در یک بیانیه آنلاین. "Camelback می خواهد به ارائه همه مهمانان با آسایش خاطر داشته باشید که شما می توانید لذت بردن از اقامت خود و احساس امنیت."

مانند استراحتگاه دیگر در منطقه Camelback اجرا کرده است ضد عفونی کننده دست ایستگاه ها و افزایش تمیز کردن اقدامات است. علاوه بر این Camelback تسلیم تنها بازگشایی 50 درصد از آن 453 اتاق مهمان.

تمیز کردن اقدامات در Aquatopia سقوط در خط با سایر پارک های آب در منطقه و "بیش از استانداردهای صنعت" با توجه به Camelback وب سایت. رفت و آمد مکرر نیز قصد دارد تا مهمانان دنبال اجتماعی فاصله اقدامات مانند محدود کردن گروه سرنشینان قایق بر روی اسلاید و جاذبه های مهمان احزاب تنها به جای مخلوط کردن با غریبه ها.

در صورتی که مهمان نمایش نشانه هایی از بیماری Camelback تکنسین فوریتهای پزشکی ارائه خواهد شد با احتیاط ثانویه غربالگری سلامتی برای اطمینان از سلامت و ایمنی است.

Camelback را به شرکت در یک پخش زنده با کوه Pocono بازدید کننده اداره جمعه در 1 p. m. در PTN, Instagram و Facebook به مناسبت روز افتتاحیه.

رفت و آمد مکرر اجرا کرده است چندین روش های اضافی به جای مهمان در شهرستان مونرو سبز فاز. لیست کامل آنلاین در دسترس است در camelbackresort.com/covid-19-updates.

— ضبط سردبیر Ashley C. Fontones کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن