مرد دستگیر شده برای حمله و ضرب وشتم در شرق Yanonali خیابان

عکس: SBPDجمال Bseiso سانتا باربارا پلیس در روز چهارشنبه بازداشت 61 ساله و جمال Bseiso برای حمله پس از او به ا

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399
عکس: SBPDجمال Bseiso

سانتا باربارا پلیس در روز چهارشنبه بازداشت 61 ساله و جمال Bseiso برای حمله پس از او به اتهام ضرب و شتم یک مرد بر صورت و سر با یک شی فلزی.

به گفته پلیس Bseiso تبدیل شده بود خشمگین در 40 ساله قربانی بود که آشنایی برای استفاده از اموال خود را. متعاقب آن استدلال رخ داده است که در 500 بلوک شرق Yanonali خیابان به سرعت فیزیکی شد. گفته Bseiso برداشت ناشناس شی فلزی و شروع اعتصاب قربانی با آن است. آنها مداخله کرده و به نام 9-1-1 به عنوان Bseiso فرار کرد. قربانی منتقل شد به بیمارستان کلبه با آسیب به سر و قابل توجهی صورت پارگی.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


زمانی که پلیس واقع Bseiso کمتر از یک ساعت بعد او اقدام به فرار دستگیر شد اما و رزرو در زندان شهرستان به اتهام حمله با سلاح مرگبار و ضرب وشتم.

در ماه ژانویه این مجله مستقل مارین گزارش داد که Bseiso دستگیر مسکونی و سرقت. در این حادثه صاحب خانه اخراج .38 کالیبر تفنگ دستی در Bseiso اما او نمی رسید.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب