مردی که مورد آزار قرار گرفته گوزن و مشترک ویدئوها از آن محکوم به آزادی مشروط

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 1:41 PM EDT 29 مه سال 2020یک Jefferson County مردی که در فیلم ضبط لگد

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

یک Jefferson County مردی که در فیلم ضبط لگد زدن به یک گوزن و کشیدن آن شاخ در حالی که آن را برگزار می شد پایین بود و محکوم به دو سال آزادی مشروط با توجه به پنسیلوانیا بازی کمیسیون.

الکساندر براک اسمیت 18 و ناشناس 17 ساله دستگیر شدند در ماه ژانویه پس از تصویری از سوء استفاده های منتشر شده در رسانه های اجتماعی باعث خشم.

اسمیت در ابتدا متهم شده بود با تشدید ظلم و ستم به حیوانات, جنایت و اتهامات دیگر. در مه 6, او به نظر می رسد در دادگاه و مجرم به درجه دوم بزه تعداد از ظلم به حیوانات است.

بیشتر: اتهامات علیه Pa. در گوزن, شکنجه تصویری; 18 سال می تواند به صورت زندان زمان

بیشتر: گوزن مورد ضرب و شتم بر روی تصویری: نوجوانان گفت: آنها شکار و تلاش برای پایان کشتن پلیس می گویند

در علاوه بر این به دو سال آزادی مشروط او جهت انجام خدمات اجتماعی در یک پناهگاه حیوانات و سخنرانیها به شکارچی-کلاس های آموزش و ورزشکاران در باشگاه ها.

بیشتر: سگ رفته است: دو سال پیش سالی زد اما در حال حاضر او را به خانه

را نیز شکار مجوز لغو شد 15 سال بازی کمیسیون گزارش شده است.

17-year-old مورد بود adjudicated در دادگاه اطفال و سوابق آن اقدام عمومی هستند.

این ویدئو از نوامبر. 30 حادثه به اشتراک گذاشته شده از طریق نرم افزار پیام اسنپ چت و دیده شدن توسط هزاران نفر از مردم در سراسر جهان است.

بیشتر: چگونه coronavirus را تحت تاثیر قرار حیوانات SPCA?

بازی کمیسیون, مدیر اجرایی, Bryan Burhans گفت: ظلم و ستم به تصویر کشیده شده در این ویدئو به هیچ وجه نشان دهنده شکار جامعه است.

"از همان آغاز برخی از بلندترین صدای خواستار عدالت در این مورد کسانی که از شکارچیان که مراقبت عمیقا در مورد حیات وحش و همیشه پا به حفاظت از آن" Burhans بیان شد که در انتشار اخبار. "این طرز فکر از طریق نسل منتقل ممکن است بزرگترین دلیل ما لذت بردن از سالم و پایدار جمعیت حیات وحش امروز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن