تجلی الهام

من رشد کرده ام, احاطه شده توسط مادر من سفال. وجود یک تعداد نامحدود از لیوان در کمد را انتخاب کنید از برای من ص

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

من رشد کرده ام, احاطه شده توسط مادر من سفال. وجود یک تعداد نامحدود از لیوان در کمد را انتخاب کنید از برای من صبح فنجان چای و یک پشته از کمی منحرف صفحات به من مطابقت آووکادو نان تست به. دیگر صبح من را انتخاب terra cotta و نرم نارنجی صفحه با یک چرخش الگوی در وسط و مورد علاقه من سفید و لیوان آبی که Dr. Seuss-مانند دست و رنگ درختان در دو طرف آن است.

مادرم شروع به ساخت سفال زمانی که من در مهد کودک, پس از او ثبت نام در کلاس ها و علاقه مند شد خودش. در حالی که من فاقد صبر و شکیبایی به ادامه پرتاب — خاک رس اصطلاح به این معنی می توان سفالگری روی چرخ — آن من شد مادر اصلی سرگرمی. خانه ما به سرعت پر شده با دست لیوان و بشقاب و بولز کوزه چای گلدان و گلدان گیاه و بسیاری از سرامیک عروق.

چند هفته پیش من تصمیم به پرتاب دوباره برای اولین بار در یک سال. من ساخته شده یک لیوان و یک فنجان کوچک: این جام خوش طعم مورد اندازه دست من با ظریف و شیک ، لیوان بیشتر وزن با ضخامت پایین و محکم هر چند کمی خارج از مرکز و دیوار. آن دسته راحت است اما نه به عنوان زیبا به عنوان من می خواهم. اما با توجه به این که من کشیده سه دسته و به طور تصادفی و اجازه دهید آنها را خشک قبل از من می تواند آنها متصل شد من بهترین تلاش است.

دیروز من لعاب لیوان فرو بردن آن در آبی رتل و نقاشی در حال اجرا لعاب بر روی لب نام بافت Starburst. ریزه اندام جام من تصمیم به تزئین فرو بردن آن در Majolica — سفید مات و نقاشی روی برگ با استفاده از چمن سبز. من نمی توانستم صبر کنید تا من نوزاد سفال بازگشت به برکلی با من به نوشیدن صفحه اصلی-اسپرسو دم در صبح و تكيه به دلچسب لیوان چای سبز در شب.

در حال رشد با زیبا, سفال دست ساز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار چگونه من فکر می کنم در مورد اشیاء در اطراف من. من دیوار دکوراسیون یک کولاژ از کارت پستال, گالری کارت یک پوستر از سال 2020 SF EarthGang کنسرت و خود من آثار هنری است. وقتی که من نگاه در و دیوار اتاق من, من احساس می کنم یک اتصال به فضایی که در آن ساکن است. به طور مشابه, تقریبا تمام اشیاء استفاده کنم به خوردن و نوشیدن مرا به یاد مادرم خلاقیت یا خود من.

من متوقف به فکر می کنم در مورد چیزهایی که من خود را. از پتو به کفش برای شستشوی صورت من به نظر می رسد را خیلی در مورد این اشیاء برای اعطا. آنها یکبار به من و همه زمان و نیروی کار که رفت و به آنها به ندرت وارد ذهن من است. اما زمانی که من به نوشیدن آب از مورد علاقه من زرد جام با آن ضعیف دیوار و مارپیچی کنده کاری من احساس مبتنی دانستن است که من تا به حال به پرتاب لیوان آتش آن لعاب آن و آتش آن را دوباره قبل از من می تواند آن را نگه دارید در دست من است. که دانش الهام بخش خلاقیت در درون من در حالی که همچنین ساخت من خدا را شکر برای خلاقیت از کسانی که در اطراف من.

بسیاری از آنچه که ما استفاده و مصرف شده و تولید انبوه. ما هیچ ایده که آنها چه مقدار زمان آن را در زمان و یا فرایند خلاق پشت خود را ایجاد. که طبیعت تولید انبوه: آن را فاقد خلاقیت به منظور به حداکثر رساندن بهره وری.

من بسیار حساس فرد پس از اشیاء من فراگیر خودم را با آنها به طور مداوم ناخودآگاه مؤثر بر من. اگر من پر من با فضای کسل کننده تولید انبوه اشیاء, من احساس می کنم uninspired و قطع شده است. اما اگر من پر دنیای من زیبا و دست ساز قطعه از هنر من احساس خلاق و متصل — از آنجا که هنر ما اجازه می دهد به زندگی ما به طور مداوم در برقراری ارتباط با ما, ما یادآوری از تمام هنرمندان وجود دارد و الهام بخش جدید راه های بیان در درون ما.

در همان زمان هزینه های مربوط به ساخت یک سفال بالا هستند. دسترسی به یک چرخ رس ابزار کوره و لعاب باعث می شود آن را به یک سرگرمی گران قیمت و خرید هنر دستباف گران است به همین دلیل بسیار.

هنر یک امتیاز است اما آن را نمی باید. از لحاظ اقتصادی آن به مراتب بیشتر امکان پذیر است برای خرید ارزان و تولید انبوه اشیاء. و بسیاری از چیزهایی که من با استفاده از تولید انبوه هستند: قفسه کتاب من من Tevas من پری چراغ من کتری و.... آن را غیر واقعی — و یا حداقل به چالش کشیدن — فقط خرید دستباف, پرنعمت و یا thrifted موارد. اما حتی یک مجموعه کوچک کمک می کند و داشتن یک منبع خلاقیت است که من می تواند به سرمایه گذاری مجدد در فضای عمیقا الهام بخش است.

من یک بار به عنوان خوانده شده که هر چه ما به خودمان اعتقاد داریم. این همان مفهوم با خلاقیت: با استفاده از مادرم سفال دست ساز, دار زدن, نقاشی های من, خرید از فروشگاه های صرفه جویی و کسب و کارهای کوچک من آشکار الهام در درون خودم و در من ایجاد یک اتصال به جهان اطراف من.

Nathalie Grogan می نویسد: دوشنبه, هنر و سرگرمی ستون در هنر به عنوان یک روش ارتباطی است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب