Manlove به گام را به عنوان پالمیرا دختران بسکتبال مربی

جری Reigel برای اخبار روزانهمنتشر شده 11:03 AM EDT Jun 16, 2020پالمیرا girls' مربی تیم بسکتبال مریم Manlove مج

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

پالمیرا girls' مربی تیم بسکتبال مریم Manlove مجموعه به استعفا او مربیگری موقعیت موثر از روز پنجشنبه پالمیرا منطقه جلسه هیئت مدیره مدرسه.

Manlove استعفای آمد تا حدودی به عنوان یک شگفتی با توجه به زمانی که فصل گذشته به پایان رسید و در فوریه, او گفت که او به دنبال به جلو برای فصل آینده است.

"این بود که از یک سال و یادگیری," او گفت: از 7-15 مبارزات انتخاباتی. "ما نشان داد بسیاری از رشد. ما تا به حال بسیاری از دختران سال قبل که تعداد زیادی از دقیقه زمانی که بسیاری از این دختران مجبور به نشستن. ما همه به دنبال به جلو به سال آینده."

سه اضافه کاری تلفات در دو هفته آخر ماه فصل شد برای غلبه بر مشکل است.

در سه ماه گذشته نگرش او ظاهرا تغییر کرده است. با 2 1/2 سال در خانه او اولین مربی که مادری آموزش و مربیگری به مقدار زیادی به رسیدگی است.

"مدرسه منطقه است سپاسگزار برای خدمات خود را در حالی که پیشرو دختران بسکتبال برنامه" مدیر ورزشی برایان Weidler گفت: "مهمترین طول جادویی ما اجرا به 2019 منطقه 3 طلا."

Manlove در زمان بیش از برای کهنه مربی ران برمن چهار سال پیش پس از هفت سال تصدی در Dallastown. برمن تنظیم یک استاندارد بالا در پالمیرا با یک مقام قهرمانی در سال 2013 و برنده سوابق و حضور در منطقه و دولت های حذفی تقریبا هر سال است.

Manlove برنامه ساخته شده در این منطقه برگشتی اولین بار دو سال قبل از رسیدن به اوج خود در 2018-19. پشت سالمندان اولیویا Richardon و آملیا Baldo, پاشنه فصل باز با ضرب و شتم شمال لبنان 44-25 در بانوی Vikings Tip-Off مسابقات است.

بیشتر: COVID-19 مه باعث لغو SweepThe خیابان

بیشتر: نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم

در اواسط پن کیستون بخش بازی در خانه برابر رقیب پایین تر دوفین در اوایل ژانویه Baldo سقوط به کف با چه چیزی ثابت می شود یک مچ دست شکسته.

او بازگشت و به صف در وقت برای خانمها بالغ را به پایان برساند 12-10 و کسب شماره 12 دانه در D3-5A برگشتی. برجسته و سپس آمد و در distirct نیمه نهایی با 54-51 اضافه برنده در شماره 1 Solanco.

تدمر رفت و به پایین Gettysburg 31-23 در منطقه نهایی در خواندن را سانتاندر عرصه است. Gettysburg برنده این منطقه عنوان این بهار با تعداد کمی از بازیکنان یکسان است.

"من برای همیشه سپاسگزار برایان Weidler به من این فرصت را برای هدایت بانوی گربه وحشی پشمالو, برنامه" Manlove گفت. "من چهار باور نکردنی فصل از خاطرات و روابط گرامی. با تشکر از همه برای دوستی و سفر شگفت انگیز."

در چهار سال گذشته پالمیرا ارسال شده یک رکورد از 52-47.

قبل از زمان خود را در Palmyra Manlove رفت 114-77 در هفت فصل در Dallastown و به طور معمول کمک Wildcats ادعا در YAIAA. اما او بحث برانگیز اخراج در سال 2016 پس از برخی از والدین گفته شکایت در مورد سبک مربیگری و گفته است که او بطور شفاهی مورد آزار قرار گرفته بازیکنان. مدرسه دلیلی برای بیمارستانها در حال تمام شدن بود و او را "مربیگری سبک" با توجه به مدارک Manlove در زمان دریافت.

Manlove به شدت تکذیب اتهامات علیه او و هفت از Dallastown دستیاران استعفا داد و در حمایت از او. در آن زمان نامه ای از حمایت برای او ایجاد شده بود در یک دادخواست آنلاین سایت و 119 نفر اضافه شده نام خود را به آن.

یک کاتولیک نیویورک فارغ التحصیل Manlove به عنوان مدیر بسکتبال عملیات تحت مگی دیکسون در دانشگاه نظامی ایالات متحده در وست پوینت و در سال پس از دیکسون مرگ غیر منتظره و در سن 28, Manlove ترویج شد و به ارتش کمک مربی تحت دیو Magarity.

نیویورک رکورد روزانه مت Allibone کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن