مرد بازداشت در غرب منچستر مرگ و جمعه ظاهر نامربوط پزشکی قانونی می گوید

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:17 PM EDT مه 6 2020مرگ یک مرد در روز دوشنبه و دستگیری او در اواخر ماه گذشته

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

مرگ یک مرد در روز دوشنبه و دستگیری او در اواخر ماه گذشته در غرب منچستر شهرستان — که در طی آن او مبارزه با پلیس — آیا اعتقاد به مربوط با توجه به نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی, Pam, گی

شهرستان نیویورک زندانی دنی S. متئو, 44, درگذشت در بیمارستان نیویورک در اوایل صبح روز دوشنبه "پس از برخی از عوارض مربوط به یک پزشک" گی نوشت.

متئو از 200 بلوک جنوبی پن خیابان نیویورک دستگیر شد مارس 21 بعد از این وسیله نقلیه که در آن او یک مسافر کشیده شد بیش از.

او فرار از پلیس سعی carjack سه وسایل نقلیه مختلف و در نهایت دستگیر و پس از اسلحه تیزر از کار اخراج شدند سه بار در او.

"این حادثه است تصور می شود مربوط به مرگ" با توجه به گی.

کالبد شکافی شده است, برنامه ریزی برای پنجشنبه صبح در Lehigh Valley بیمارستان در اللنتون. خانواده ابلاغ شده است, گی نوشت.

متئو بازداشت

حدود ساعت 2 بعد از ظهر در آوریل 21, غرب منچستر شهرستان افسر پلیس خال خال قرمز کرایسلر ون زد پلاک آن و آن را تا به حال منقضی شده ثبت نام بدون بیمه و پلاک متعلق روی کیا نه کرایسلر.

پلیس به دنبال ون جنوبی در کارلایل جاده کشیده و آن را بیش از در 1400 جلوگیری از کارلایل جاده در نزدیکی Brougher خط.

در داخل خودرو پلیس 41 سوزن امپول دو لوله شیشه با سوخته باقی مانده و دو نالوکسان قرص, پلیس گفت:.

پلیس زد متئو نام از طریق یک جنایت پایگاه داده ها و کشف او بود که می خواستم در سه جنایت حکم. به عنوان دو تن از افسران تلاش برای دستگیری متئو او تحت فشار قرار دادند آنها و فرار, پلیس گفت:.

بیشتر: Hersheypark را Candymonium غلتک coaster آن برای اولین بار اجرای آزمون

بیشتر: دولت فروشگاه در حال حاضر باز برای منظقه مشروب تحویل در coronavirus

یک افسر دنبال متئو و مستقر او تیزر. شات اول تا به حال هیچ اثر.

"دومین کارتریج زده دنی در پشت او به زمین سقوط" به پلیس گفت:. "من شروع به رویکرد دنی زمانی که او در چرخش دست خود را در من رو از زمین بلند و کشیده tazer [sic] سیم کردن او را."

که زمانی که متئو تلاش برای رسیدن به سه وسایل نقلیه مختلف در حال انتظار برای ترک خارج شده و در غرب شهر منچستر, مرکز, پلیس گفت:.

متئو نگه داشته در حال اجرا و یک افسر دیگر اخراج یک تیزر در او دوباره با هیچ اثر اما افسران قادر به گرفتن متئو. مبارزه در گرفت با یک افسر و متئو درد و رنج جراحات قبل از متئو بود دست به دستبند.

او به اتهام سه فقره هر یک از اقدام به سرقت از یک خودرو و بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری و یک تعداد هر یک از تشدید حمله و پرواز برای جلوگیری از دلهره کاذب شناسایی به اجرای قانون و مقاومت در برابر دستگیری و استفاده از/در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن