نقشه برداری, دانشکده برنامه ریزی برای پاییز سال 2020

در جولای 21, UC برکلی به روز بازگشایی قصد دارد برای ترم پاییز. با توجه به اعلام اخیر از بخش امور دانشجویی پرد

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در جولای 21, UC برکلی به روز بازگشایی قصد دارد برای ترم پاییز. با توجه به اعلام اخیر از بخش امور دانشجویی پردیس را "شروع ترم پاییز به طور کامل با آموزش از راه دور" اما امید به تغییر به یک مدل ترکیبی بسته در شرایط بهداشتی. این یک محوری از برنامه های اصلی بود که یک مدل هیبرید از آغاز تا پایان. برای به دست آوردن درک بهتر از دانشگاه برکلی را بازگشایی استراتژی روزانه کالیفرنیا در مقایسه با UC برکلی به مشابه دیگر کالج ها و دانشگاه ها. به ملاقات مجازی با نیازهای دانش آموزان و مربيان در حال بهبود از راه دور آموزش تکنیک های شبیه سازی جنبه های تعاملی آموزش منظم. فراتر از کلاس درس دانشگاه برکلی است که در تلاش برای ارائه یک مطلب جامع محیط دانشگاه و دانشجویان بازگشت. "در حالی که ما در حال pivoting برای خدمت به دانش آموزانی که با ما خواهد بود ... از راه دور ما کاملا آگاه چگونه کل تجربه دانش آموز ایجاد می کند برکلی آموزش و پرورش گفت: Stephen ساتون معاونت دانشجویی در یک ایمیل. به عنوان یک بزرگ عمومی دانشگاه UC برکلی چالش ها که کوچکتر مدارس ممکن است مجبور به آدرس. پردیس مدیران باید پیاده سازی استراتژی برای مدیریت ده ها هزار نفر از دانش آموزان که از سراسر جهان و تعامل غالبا در فضاهای محصور شده است. "چالش های متعددی که در ارتباط با دانشگاه زمینه مانند برکلی و ... از نزدیک گره طبیعت, تماس, به ویژه در میان افرادی که زندگی در محوطه دانشگاه گفت:" جوزف Lewnard استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه برکلی است. "دوم اینکه دانشگاه یک محیط پیچیده که در آن بسیاری از دانش آموزان زنده در خارج از دانشگاه در جوامع مختلف که در آن آنها باید نوردهی های مختلف." بازگشایی دانشگاه ها به دست اورد جدید اهمیت در پی 6 جولای اعلام سازمان مهاجرت و گمرک است که دانشجویان بین المللی باید ترک ایالات متحده اگر تمام کلاس های خود را در حال حاضر. هر چند این قانون به تازگی معکوس رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اصرار بر بازگشایی مدارس در تضاد با روایت در میان دانشمندان و کارشناسان بهداشت عمومی است که شتابزده بازگشایی خطرات بیشتری گسترش COVID-19. با توجه به Lewnard, "مدل که ... تشویق در پردیس در فرد راهنما در راه آن رخ داده است قبل از مارس لزوما افزایش خطر است."

چگونه UC برکلی مقایسه?

در ابتدا ما به بررسی بزرگ دانشگاه های دولتی. در شکل زیر ما نقشه برداری 60 بزرگترین دانشگاه در ایالات متحده همراه با پیشنهاد بازگشایی استراتژی برای آینده بلند مدت. ما تصمیم به مرتب کردن بر اساس دانشگاه در مقطع کارشناسی ثبت نام به جای کل ثبت نام. اکثر این مدارس عمومی با چند دانشگاه خصوصی مانند دانشگاه نیویورک و دانشگاه بریگهم جوان. UC برکلی می افتد درست در ميانه برای اندازه با حدود 30000 دانشجویان است. ترکیب ثبت نام از این مدارس است که حدود 2 میلیون و دانشجویان است. این رنگ نشان دهنده بازگشایی استراتژی است. برای روشن شدن "هیبرید" به این معنی است که یک مدرسه آموزش در درجه اول از راه دور با چند کلاس های حضوری. "آنلاین" به معنای آموزش است که به طور کامل از راه دور و مدارس دارای برچسب "فرد" را عمدتا در فرد آموزش. اندازه نشانگر این است که متناسب با مدرسه در مقطع کارشناسی ثبت نام.

ما برای اولین بار است که در کالیفرنیا دانشگاهها ایستادگی کردن برای درصد بالایی از به طور کامل کلاس های آنلاین. بعد از تعویض بازگشایی طرح را به طور کامل از راه دور دانشگاه برکلی شبیه بسیاری دیگر دانشگاه در کالیفرنیا است. در مقابل چندین دانشگاه های بزرگ مانند دانشگاه مرکزی فلوریدا و تگزاس A&M University, خوشبین باقی می ماند که آنها را می توانید در کلاس های حضوری در پاییز هر چند از راه دور گزینه وجود دارد برای دانش آموزان که مایل به اقامت در خارج از دانشگاه.

دوم ما در مقایسه با UC برکلی به مدارس دیگر در درون دولت است. کالیفرنیا برگزار شد تا به عنوان یک نمونه برای برخورد با کروناویروس اما از سال دیده می شود سنبله در موارد. ما شامل هر چهار سال در دانشگاه کالیفرنیا با مدرک کارشناسی جمعیت بیش از 7000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب