مریلند نقشه راه برای بازیابی: آوردن کسب و کار در یک پست-COVID shutdown

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 6:01 PM EDT آوریل 4 سال 2020OCEAN CITY, Md. — نوشتن بر روی دیوار یک حباب

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

OCEAN CITY, Md. — نوشتن بر روی دیوار یک حباب بود و در مورد پشت سر هم و Ryan James نمی خواهید در بخش مالی زمانی که همه چیز آمد ریزد.

که در آن داستان مادر Cantina آغاز می شود. جیمز یک بانکدار نشستن در دفتر کار خود در بالتیمور در سال 2008 با دیدن علائم هشدار دهنده از عمده رکود اقتصادی در مورد برای شروع است.

مادر Cantina, a Tex-Mex رستوران در اقیانوس شهر متولد شد در رکود اقتصادی ، از آن پس رشد شده است نمایی جیمز گفت. در حال حاضر 12 سال بعد جیمز می یابد خود را در یک وضعیت که در آن او را به انجام همه چیز را او می تواند به کسب و کار خود را از طریق یک فاجعه اقتصادی.

در مارس 16, رژیم صهیونیستی. لری هوگان دستور رستوران به ناهار خوردن در سرویس اما به آنها اجازه ادامه به ارائه takeout یا خدمات تحویل.

که فلج مادر Cantina. فروش کاهش یافت, صورتحساب انباشت اشیاء بدست آمده و جیمز در بر داشت خود را در یک وضعیت وحشتناک تصمیم گیری که آیا به رستوران خود را.

"ما می تواند فقط بسته و گفت: آن را فراموش کرده ام, اما من نمی تواند انجام دهد که به افرادی که کار بسیار سخت و اعضای تیم که با تکیه بر ما برای درآمد" جیمز گفت.

بیشتر: چرا این Rehoboth Beach رستوران باز در طول بیماری همه گیر کوروناویروس?

این ایده از زندگی و مرگ توسط شمشیر خود به یک چالش کشید که جیمز برای شروع خود را کسب و کار کوچک. در حال حاضر جیمز تا وزن خود را در خانواده و 45 نفر دیگر بر روی شانه های او.

"بودن رئیس خود را می افزاید: یک لایه از دشواری چون ما مردم که تعداد ما برای درآمد و امرار معاش خود" جیمز گفت. "نه قادر به آنها را به یک کار و یک فرصت در حال حاضر با COVID-19 همه گیر و دشوار است. وزن آن سنگین در من در حال حاضر."

در زمان هوگان سفارش در مورد رستوران مریلند تا به حال 37 مورد از COVID-19 با توجه به مریلند وزارت بهداشت. دولت در حال حاضر بیش از 21,000 با صدها نفر از موارد جدید اضافه شده در هر روز.

حتی به عنوان تعدادی از موارد همچنان به افزایش هوگان گفت سهشنبه, مارس 24 که او خوشبین است که مریلند خواهد بود قادر به بازگشایی در اوایل مارس و اجازه دهید کسب و کار و ساکنان بازگشت به کار.

"به من اجازه دهید بسیار روشن دیگر از نگه داشتن Marylanders امن و صرفه جویی در زندگی می کند و شکست دادن این دشمن پنهان وجود دارد مطلقا هیچ چیز برای من مهم تر از مردم به کار گرفتن ما کسب و کارهای کوچک بازگشایی شد و اقتصاد ما در مسیر بازگشت" هوگان گفت.

بیشتر: Salisbury مترو منطقه در میان ملت سریعترین رشد نقاط مهم برای COVID-19

بازگشایی است به عنوان آسان نیست آن را به عنوان ممکن است صدا گفت: بوریس Lushniak این دین از دانشگاه مریلند در دانشکده بهداشت عمومی.

بازگشایی قبل از موعد مقرر و یا سرعت بیش از حد می تواند غم انگیز نتایج Lushniak هشدار داد. مقامات دولتی مجبور به استفاده از علم برای هدایت تصمیم گیری های خود و مردم باید صبور باشید و همچنان به دنبال اجتماعی فاصله حتی پس از بازگشایی فاز آغاز خواهد شد.

هر کس موافق با آن چشم انداز. تیم والترز یک عضو موسس بازگشایی مریلند گفت که او و گروه خود را می خواهید برای دیدن مریلند بازگشایی آوریل 1.

برای به انجام رساندن است که والترز می خواهد برای دیدن هوگان تقسیم بازگشایی به تلاش های منطقه ای به جای یک استراتژی کلی است.

وی افزود: مقامات دولت نباید "مجازات کل دولت برای آنچه اتفاق می افتد در مرکز ایالت مریلند."

بازگشایی یک گام در یک زمان

James' عشق برای مواد غذایی توسعه یافته در طول دوران کودکی خود را.

"مادر بزرگ من هرگز خریداری نان" جیمز گفت. "او همیشه خود را نان. ما تا به حال یک نان کشو در آشپزخانه خود را که ما با قرار دادن نان تازه پخته شده در هر روز."

جیمز هنوز هم به خاطر عطر و بوی راه رفتن به خانه مادر بزرگ و بوی نان تازه پخته شده است. بحران نان پوسته نرم در داخل مخلوط با روغن زیتون و برخی دست برداشت گوجه فرنگی رسیده از باغ هنوز خاطرات جیمز نگه می دارد به.

آن روز با مادر بزرگ خود را در حال چرا جیمز کردم به پخت و پز, او گفت:, و به همین دلیل او و همسرش تصمیم به رفتن به کسب و کار رستوران.

در سال 2008 جیمز رسیده بود یک نقطه که در آن او می خواست به ترک امور مالی و شروع به خانواده اش با همسر خود در خارج از بالتیمور. که هنگامی که یک تماس در آمد از دو نفر از دوستان بودند که فروش رستوران خود را در شهر اقیانوس.

بیشتر: Delmarva مرغ گیاهی بیماری به دریافت CDC FEMA کمک کند. Md. خانه های پرستاری برای تست همه

آن را فرصت مناسبی برای یک مرد در عشق با مواد غذایی و ساحل و به دنبال یک محل عالی برای بالا بردن یک خانواده است. جیمز و همسرش, Neely, نقد در همه چیز آنها تا به حال نقل مکان به شهر اقیانوس و شروع به مادر Cantina به عنوان حباب مالی بود در مورد به پشت سر هم.

"وجود دارد یک کمی از انگشتان ما عبور و امیدوارم که ما آن را, اما می دانم که اگر ما نمی خواهیم به اندازه کافی جوان به بهبود مالی" جیمز گفت.

دوازده سال بعد مادر مغازه خواربار یا مشروب فروشی است که در یک وضعیت بسیار متفاوت تر از در سال 2008.

داستان مثل مادر Cantina شکستن قلب او هوگان گفت. به عنوان یک مادام العمر تاجر هوگان نگه داشته است کسب و کار و اقتصاد در مقابل ذهن خود را در طول زمان به عنوان فرماندار.

هوگان خود را اعلام کرد بازگشایی برنامه جمعه به آغاز فرایند برای کسب و کار و ساکنان مریلند به عقب بر گردیم روی پای خود را.

بازگشایی تدریجی خواهد بود تقسیم به مراحل هوگان گفت. در طول فرایند مقامات دولتی را تماشا خواهد کرد معیارهای کلیدی مانند نرخ بستری شدن در بیمارستان و تعداد بیماران بستری به ويژه.

والترز و بازگشایی مریلند مخالفت با یک رویکرد مرحله به مرحله و می خواهید برای دیدن دولت بازگشایی سریعتر.

بازگشایی مریلند فکر می کند که مردم باید آزادی برای تصمیم گیری های خود را والترز گفت. مریلند مقامات باید به ساکنان توصیه ها و اجازه می دهد آنها را برای خود تصمیم بگیرید چگونه می خواهید آنها را به واکنش نشان می دهند.

"در پایان, ما فقط می خواهم به دانستن آنچه که داده ها در حال استفاده است که ما می خواهیم یک رویکرد منطقه ای ما می خواهید برای دریافت قطعات از دولت ما است که حداقل نهفته در خود بایستند چرا که بقیه از ما در حال رفتن به نیاز به آنها را به صورت کاملا فرانک" والترز گفت.

تثبیت اقتصاد به معنی رفع COVID-19

بشر هرگز در بر داشت خود را در این وضعیت از قبل گفت: Lushniak سابق آمریکا معاون جراح عمومی در دولت اوباما.

یک صد سال پیش در طول آنفولانزای اسپانیایی دانشمندان حتی دیدن این ویروس مبارزه می کردند چون میکروسکوپ نیست به اندازه کافی قوی و Lushniak گفت. در حال حاضر دانشمندان در حال حاضر قادر به نقشه ژنوم رمان coronavirus — اما در حال توسعه درمان و واکسن دیگر.

در حالی که بشریت منتظر علوم برای گرفتن جامعه هدف باید محدود کردن تعداد افرادی که قرارداد COVID-19, Lushniak گفت.

"آنچه که مردم نمی توانند انتظار یک سوئیچ" Lushniak گفت. "ایده این است که 'OK آوریل 1 است که در اینجا ما جان سالم به این همه پشت کار.' که منجر به شرایط غم انگیز است."

همه نشانه با توجه به Lushniak است که اگر جامعه سعی در بازگشت به "عادی" این امر باعث یک موج جدید بیماری و بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

این قطعنامه به تمام مشکلات از جمله اقتصاد است که به شدت مبارزه COVID-19, Lushniak گفت. تا زمانی که بشریت رفع بحران بهداشت عمومی هیچ چیز دیگری می تواند حل و فصل شود.

از یک اقتصاد, چشم انداز, COVID-19 و بحران اقتصادی آن ایجاد شده بخشی از همان موضوع گفت: Thomas Drechsel استاد اقتصاد در دانشگاه مریلند است.

"این رکود است که ما شاهد هیچ ربطی به اصول اقتصاد" Drechsel گفت. "این یک بحران بهداشتی. آن چیزی است که مانند یک گردباد. این چیزی است که واقعا خارج از سیستم اقتصادی است که بازدید کل اقتصاد و بسیاری از کسب و کار و افراد است."

رفع مشکل نیاز جامعه برای مقابله با علت به جای اقتصادی آن تحت تاثیر قرار Drechsel گفت.

اگر بشریت نیست رفع بحران بهداشت و اقتصاد هنوز هم رنج می برند Drechsel گفت. اقتصاد به عنوان یک سیستم بهره مند شوند نیست و زمانی که تعداد زیادی از مردم در حال مرگ وجود دارد, اختلال در جامعه یا سیستم بهداشت عمومی تحت فشار است.

اقتصاد در طول آنفلوآنزای اسپانیایی از سال 1918 یک مثال Drechsel گفت. یک مطالعه منتشر شده در پایان ماه مارس توسط اعضای فدرال رزرو و MIT نشان داد که مناطق با سختگیرانه تر stay-at-home سفارشات در طول آنفلوآنزای اسپانیایی بهره مند از لحاظ اقتصادی در دراز مدت به دلیل آن ذخیره بیشتر زندگی می کند.

"این که آیا وجود خواهد داشت و در دراز مدت اثرات بستگی دارد در چه مدت این است که به گذشته و چگونه موفق سیاست های اقتصادی را در کمک به افراد در حفظ شغل خود را کمک به کسب و کار باز بماند و دوباره بعد از این است که بیش از" Drechsel گفت.

دولت فدرال نیاز به سرعت دریافت پول در دست از کسب و کارهای کوچک Drechsel گفت. پرداخت های مستقیم هستند یک گزینه شبیه به محرک چک های آمریکایی شروع به دریافت خواهید کرد.

سریعتر پول می تواند به کسب و کار بهتر Drechsel گفت: از آنجا که بسیاری از کسب و کارهای کوچک مانند رستوران ها در حال اجرا هستند تا هزینه های.

رو به یک فروپاشی کامل اقتصادی

اوایل در طول pandemic, پول, کون بزرگ مادر در مغازه خواربار یا مشروب فروشی. کسب و کار شد و تاسیسات آب و جیمز' امور مالی شخصی وابسته به کسب و کار شناور ماندن.

در اواسط ماه آوریل آینده از مغازه خواربار یا مشروب فروشی در گرو دو نتایج: حمایت مالی از دولت و یا بخشی از تابستان پر از گردشگری است.

از آن ثروت از مادر Cantina برای بهتر تغییر کرده است جیمز گفت. رستوران دریافت فدرال کمک و جیمز برآورد رستوران خود را قادر خواهد بود به آن را از طریق تابستان در حال حاضر.

"ما یک باند خوب به ما از طریق به سقوط و از آنجا که حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از وام از طریق ما در حال رفتن به قادر به استفاده از آن پول به یارانه حقوق و دستمزد برای کارکنان بنابراین ما می تواند بسیاری از کارکنان بازگشت به کار" جیمز گفت.

مادر Cantina یکی از بسیاری از کسب و کار است که باید نگاه به دولت و یا دولت فدرال برای کمک های مالی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مریلند وزارت بازرگانی مجبور به توقف پذیرش برنامه های کاربردی پس از تنها دو هفته به دلیل بسیاری از کسب و کار اعمال کرده بود به مریلند COVID-19 امداد کمک مالی صندوق و وام صندوق.

بیشتر: COVID-19 امداد در دسترس Md. کسب و کارهای کوچک: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

در سراسر کشور ایالات متحده اداره کسب و کار کوچک تا به حال تایید شده بیش از 600 فاجعه وام مریلند کسب و کار با توجه به SBA در آوریل 24. در کل این آژانس فدرال به دست بیش از $145 میلیون در امداد وام در مریلند به تنهایی.

بیش از 26 میلیون آمریکایی در سراسر کشور را برای ثبت نرخ بیکاری در آخرین پنج هفته. در آمریکا به تنهایی بیش از 350 ، 000 ساکنان اعمال شده به دولت کمک بیکاری برنامه از جمله 44 از James' 45 کارکنان رستوران.

بیشتر: رکورد 26 میلیون آمریکایی ظ برای مزایای بیکاری بیش از 5 هفته به اخراج باد در

در حالی که هر بخش از اقتصاد است که صدمه زدن به دلیل COVID-19 مارشال, وستون, رئيس جمهور و مدیر عامل انجمن رستوران مریلند گفت: هیچ صنعت رنج می برد بیشتر از رستوران ها.

در سراسر کشور بیش از 8 میلیون نفر از کارگران رستوران گذاشته شده است خاموش و یا furloughed با توجه به انجمن ملی رستوران. است که در حدود دو نفر از هر سه شغل در صنعت است.

این وضعیت در مریلند است فقط به عنوان جدی وستون گفت. در حال حاضر حدود 150,000 از دولت تقریبا 259,000 رستوران کارکنان گذاشته شده یا furloughed.

چهل درصد از رستوران ها در مریلند بسته شده و وستون نگرانی که در صد می تواند به رشد به عنوان زمان می رود, او گفت:.

"رستوران ها از جان گذشته" وستون گفت. "آنها ناامید هستند چرا که آنها بسیار ترس که آنها در حال رفتن به قادر به بازگشایی زمانی که به آنها اجازه داده است."

ترس است که بر اساس اطراف این واقعیت است که از 60% از رستوران ها که تصمیم گرفته اند برای باز باقی می ماند بسیاری از آنها تنها حدود 10 درصد از آنها به طور منظم و فروش که نیست به اندازه کافی برای پوشش هزینه های در بسیاری از موارد وستون گفت.

رستوران ها شده اند که در اطراف دیگر ممکن است قادر به زنده ماندن وستون گفت. رستوران ها که باز در پنج سال گذشته را یک زمان سخت تر چرا که آنها ممکن است پول نقد درآمد ساخته شده است.

"این بسیار ترسناک که شما فکر می کنم در مورد تاثیر از دست دادن 40-50 ٪ از رستوران ها در کشور ما به طور بالقوه" وستون گفت. "است که می تواند واقعا ترسناک تاثیر بر همه ما است."

"یک پوشش نقره ای غم انگیز در یک آگهی'

جیمز است هنوز امیدوار به دیدن کمک مالی از ایالت مریلند حتی اگر مادر Cantina دهکدهای دریافت پول از دولت فدرال است. دریافت پول از دولت کمک خواهد کرد کسب و کار پرداخت وام مسکن خود را و اجازه دهید جیمز را بیشتر کارکنان به کار می کنند.

"چیز خوب است و همه از طلبکاران شخصی من شده اند بسیار درک و آنها اساسا تمام گفت:" فقط به ما پرداخت زمانی که آن را بیش از همه,' " جیمز گفت. "فراهم می کند که به راحتی برای امور مالی شخصی چون من نمی ساخت هر گونه پول اما من هم لازم نیست به صرف هر دو بنابراین این نوع مانند من وضعیت مالی شخصی است قابل تامل است."

بازگشت هنگامی که مادر Cantina برای اولین بار افتتاح شد, جیمز می دانست که بدون توجه به مشکلات مالی که در اطراف آنها مردم هنوز هم نیاز به غذا خوردن و نوشیدن ، تا زمانی که او می تواند با ارائه یک محصول خوب "برخی از آبجو ارزان در قیمت مقرون به صرفه و خوب tacos برای رفتن با آن" کسب و کار می تواند آن را.

مریلند حسابرسی پیتر Franchot به خاطر رکود اقتصادی خوبی, او گفت:. آن زمان سال برای مریلند به حفاری در خارج از آن و این وضعیت دولت می یابد خود را در حال حاضر می تواند "کوتوله" است.

Franchot نیست sugarcoating مشکل اما او در خوش بینانه در مورد وضعیت او گفت:. COVID-19 و بحران اقتصادی آن را ایجاد کرده است حتی می تواند ارائه مریلند یک فرصت است.

"من فقط پیشنهاد می کنم که تا حدودی به عنوان یک پوشش نقره ای بسیار غم انگیز اقتصادی پیش آگهی است که ما در واقع می توانید با استفاده از این رکود به اختراع دوباره خودمان را به عنوان یک دولت" Franchot گفت.

به عنوان مریلند بازسازی دولت می توانید سعی کنید برای تغییر ادراک خود را به عنوان مالیات ایالتی و دوستانه تبدیل به سالمندان و کسب و کار Franchot گفت.

جیمز نیز تبدیل شده لیمو به لیموناد زبان استعاره.

از رستوران فروش کاهش تقریبا 90% او تصمیم به باز کردن یک فروشگاه مواد غذایی در رستوران خود را به فروش برخی از با کیفیت بالا و مواد تشکیل دهنده او است در انبار.

"ما مختلف تامین خطوط از فروشگاه های مواد غذایی, بنابراین برای مثال اگر شما می خواهید برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی و هیچ مرغ خوب من تن مرغ است که من می قصاب و فروش سینه مرغ برای" James گفت.

فروشگاه مواد غذایی کسب و کار گرفته شده جیمز گفت. فقط به عنوان مادر مغازه خواربار یا مشروب فروشی به صورت تصاعدی رشد بیش از حد به فروشگاه مواد غذایی.

به طور کلی ایده فروشگاه مواد غذایی است که بخشی از یک تلاش برای نگه داشتن کسب و کار خود را رفتن مردم به کار و کمک به جامعه خود جیمز گفت.

"من فقط باید برای نگه داشتن به دنبال به جلو دانستن این است که بسیاری از مردم در حال شمارش را بر من و من در تلاش برای ایجاد به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان من می توانم به مردم را به کار" جیمز گفت.

متی Prensky اقیانوس شهرستان خبر خبرنگار Delmarva در حال حاضر. کار خود را با تمرکز بر کسب و کار دولت و مسائل جامعه در اقیانوس شهرستان Worcester County است. او را می توان در رسید mprensky@delmarvanow.com و یا در توییتر @matthewprensky.

لذت بردن از داستان های شبیه به این ؟ مطمئن شوید برای عضویت در Delmarva در حال حاضر امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن