مت Holzman: 1963-2020

اگر شما متوجه چیزی از دست رفته از ما, رادیو FM, از امواج رادیو و تلویزیون در ماه گذشته آن صدای مت Holzman — صد

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

اگر شما متوجه چیزی از دست رفته از ما, رادیو FM, از امواج رادیو و تلویزیون در ماه گذشته آن صدای مت Holzman — صدا به عنوان قلب و روح KCRW رادیو.

من با مت زمانی که او 19 سال است. او پایین راهرو زمانی که من نقل مکان کرد و به یک UCSB, خوابگاه, در, سقوط, بعد از ظهر. مت و هم اتاقی خود راب Babbush به نظر می رسید سال از من بزرگتر بودند; آنها بازگشت خود را برای سال دوم و در مقایسه با ما froshies احاطه شده توسط گریان پدر و مادر و خواهر و برادر آنها به نظر می رسد آرام و داناست.

مت بود و علوم کامپیوتر عمده. نه یک نفر در UCSB می توانست حدس زده است که او را تا پایان به روح عمومی رادیو. اما وجود نشانه هایی از آینده اش: او عاشق داستان است. او دوران کودکی مورد علاقه کتاب بیست و یک بالن توسط ویلیام Pène du Bois در مورد یک معلم است که در بر داشت خود را در یک ماجراجویی بزرگ است.

ماجراجویی بود و مت راه برای ایجاد داستان های آینده و در این راه خود را در کالج کار بود و پرکار. وجود دارد تپش در درب من در هفته روز صبح "از خواب بیدار شوید! ما در حال رفتن به برف!" هر گونه مقاومت مواجه شد با یک استدلال قانع کننده. "ما جوان, این دانشگاه, من رانندگی خواهد شد بنابراین شما می توانید مطالعه!" در حالی که من همیشه برنده بیش از مت ماهر استدلال خود را اقناع منجر به پنهان طناب نوسانات در الوود bluffs, قایقرانی, سفر و کنسرت موسیقی راک در شب است که همیشه به نظر می رسید درست قبل از امتحانات و خرما به علت.

من همدلانه به اندازه کافی در سن 18 سالگی به درک احساسات است که مت بود دستکاری به عنوان یک مرد جوان زندگی با یک بیماری شناخته شده به عنوان سندرم بیماری کلیوی (PKD). از آن آسان است در حال حاضر به درک خود را در انفجار از شادی و خشم و راه او به بررسی یک اتاق به عنوان اگر به دنبال یک خروج.

پس از دریافت یک اهدا کلیه و او بیشتر متمرکز شده و کمتر اتشی. اما او حفظ توانایی های خود را به شادی کردن در لحظه. زمانی که او بازدید سانتا باربارا برخی از 15 سال پس از او فارغ التحصیل ما رفت دلتنگ تور پیاده روی از ایسلا ویستا و بر آمد یک گل ایستاده در Embarcadero حلقه. آن را در اواخر بعد از ظهر و سحر و جادو-ساعت خورشید نورانی ایستاده و گل فروشنده یک زن جوان در یک پنبه sundress که معمولی کشیدن بر روی یک مفصل است. چشم از گل ها و گل زیبا فروشنده خیلی هیجان زده مت که او شروع به پریدن کرد به زمین به عنوان اگر فرمان به انجام 10 pushups. او با صدای بلند بوسیدن سر و صدا و ظهور عقب و گفتند به شگفت زده گل فروشنده — "من دوست دارم ایسلا ویستا!"

مت مرگ در یکشنبه عید پاک بوده است memorialized در نشریات متعدد و در سراسر امواج رادیویی در لس آنجلس. در عرض چند ساعت از خود عبور من شگفت زده در یک رودخانه از توییتر نوشته ها و نظرات. مت خلق کرده و ساخته پرشور جوامع است. کسانی از ما که می دانیم مت از سانتا باربارا جمع آوری تقریبا به حفاری تا عکس و به اشتراک گذاری لینک کلیک کنید برای ادای احترامات در انواعthe L. A. Timesو تعدادی از فیلم های سایت.

KCRW پخش بسیاری از مت رادیو قطعات. مورد علاقه من است و او گفتن از خود دلخراش تجربه او در روز دریافت اهدا کلیه. اتفاقا وجود یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه سانتا باربارا در کار کشف مکانیسم های پشت PKD این بیماری ارثی است که بر صدها هزار نفر در ایالات متحده به تنهایی.

سی و پنج سال پس از فارغ التحصیلی من چه خواهد بود من ماجراجویی نهایی با مت. ما لود کردن دوچرخه و pedaled تا ساحل برای برخی از کمپینگ و ابتلا. من فقط تکمیل هفت هفته از درمان سرطان و احساس وجد آمدیم به انجام آنچه که من دوست دارم با ارزشمند ، ما راه می رفت خط ساحلی شنا کردن بیش رنگارنگ جنگل اشنه دریایی و biked به El Capitan عکس دره اردوگاه فروشگاه برای صبحانه burritos. مت عاشق امام جواد و خواب اواخر به هر دو صبح به دنبال مانند یک کودک جانور کیسه دار احاطه شده توسط یک دنج پایین لحاف.

مت Holzman گفت: داستان به صورت ملی و بین المللی رادیو مخاطبان است. کسانی که از ما به اندازه کافی خوش شانس به حال مت به عنوان یک دوست می دانم که او ایجاد هزاران نفر از داستان های به یاد ماندنی; او زد ما در اتاق خوابگاه درب در زمان ما در ماجراهای پایین دامنه های اسکی و در سراسر اقیانوس معابر. او cajoled ما را به پیوستن به او را در طبقه رقص و او به ما کمک کرد لذت بردن از لحظه ای. او را در گوش ما و در قلب ما برای همیشه لطفا برای.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن