"ماده + روح' در وستمنت ریدلی-درخت موزه

چین هنرمندان معاصر تابش انرژی خاص است که می آید از طریق یک عصر-ساخت فرهنگی تغییر است. بسیاری از آنها می تواند

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

چین هنرمندان معاصر تابش انرژی خاص است که می آید از طریق یک عصر-ساخت فرهنگی تغییر است. بسیاری از آنها می تواند به یاد داشته باشید در یک زمان فقط چند دهه پیش هنگامی که وجود دارد هیچ گالری های هنری در پکن. امروز وجود دارد بیش از 300. در ماه ژوئن سال 2018 یک گروه از هنرمند آمریکایی/مربیان سفر به چین به عنوان بخشی از یک برنامه طراحی شده برای تشویق فرهنگی گفتگو ایجاد و همکاری.

Matter + spirit exhibit Westmont
عکس: حسن نیت ارائه میدهدلی ساموئلسون واقعی اژدها 1' ساخته شده از سیم گچ و سنگ و چوب و موزاییک و دریا تیغ.

ماده + روح: یک چینی/آمریکاجدید آنلاین نشان می دهد از وستمنت ریدلی-درخت موزه هنر, ویترین کار از 25 از هنرمندان درگیر است. آنچه بیشتر قابل توجه در مورد این نمایشگاه این است که عمق آن است. هر هنرمند برجسته می شود یک صفحه مجزا از جمله اطلاعات دقیق در مورد خود و یا حرفه ای خود را. این کمک می کند تا درک راه است که در آن صلیب-نفوذ فرهنگی سرازیر شد.

برای مثال چک کردن اجرای Jiuyang زو ارائه شده در اینجا با عکس و فیلم و سپس سازمان دیده بان وستمنت استاد Meagan استرلینگ تصویری از یک پروژه به نام "حفر یک سوراخ به چین است." آن را لذت بخش فکری و تنها یک جنبه از یک چند وجهی نمایشگاه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب