مارس 6 توسط پرستاران ملی بعد

مارس 6 ملی روز پرستار — روز آغاز می شود که ملی پرستاران هفته که نقطه اوج در 12th, فلورانس نایتینگل 200هفتم تو

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

مارس 6 ملی روز پرستار — روز آغاز می شود که ملی پرستاران هفته که نقطه اوج در 12th, فلورانس نایتینگل 200هفتم تولد است. در سال 1982 یک کنگره قطعنامه تعیین شده ممکن است 6 به عنوان به رسمیت شناختن ملی روز برای پرستاران. چند سال بعد در سال 1990 آمریکا, انجمن پرستار گسترش شناخت به ایجاد پرستاران ملی در هفته است. در این سال سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد 2020 به عنوان سال با افتخار از بلبل دویست ساله. در سراسر جهان, پرستاران هستند که اذعان به عنوان قهرمانان در خط مقدم از COVID.

این زمان مهمی برای تشخیص پرستاران و گسترده سهم و تاثیر مثبت آنها را در زندگی هر روزه است. Santa Barbara County رفتاری سلامتی بخش می تواند نمی شود خودمان افتخار از پرستاران که کار خستگی ناپذیر و واقعا اختصاص داده شده جان خود را برای خدمت به جامعه ما است.

پرستاران ملی هفته ما فراهم می کند با یک فرصت برای جشن گرفتن بسیاری از پرستاران را تفاوت از پرداختن به چالش های بهداشت عمومی به ارائه فرهنگی صالح مراقبت و افزایش تنوع و شمول در مراقبت های پرستاری. با محلی کنونی با چالش های COVID-19 ما پرستاران رفته بالا و فراتر از آن به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از مشتریان خدمت در حالی که انجام این کار در یک شیوه ای است که تضمین ایمنی برای مشتریان و کارکنان.

این که آیا آن یک پرستار مشغول به کار خستگی ناپذیر در رفتاری سلامتی روانی, مرکز درمانی, بحران ثبات واحد در یک جامعه مبتنی بر تیم و یا خدمت در یک کلینیک مبتنی بر تیم و یا برنامه به همه ما رفتاری سلامتی پرستاران شور و شوق خود را برای سلامت ما دپارتمان مشتریان قدردانی است هر روز. و به همه پرستاران در سانتا باربارا کانتی با تشکر از شما برای همه شما. خود را به طور کلی شفقت خوش بینی و مهربانی خسته شده اید و ما از شما قدردانی!

برای همه کسانی که احساس می کنید که ما انجام می دهیم لطفا نگاهی به برخی از زمان در طول پرستاران ملی هفته (ممکن است 6-12) به رسمیت شناختن یک پرستار که به لمس شما یا یک دوست در این سال:
می گویند آن را با کافئین: پرستاران کار می کنند و در اواخر ساعت. یک کارت هدیه به یک کافی شاپ عملی است و خیلی قدردانی است.
آن را می گویند با صدای بلند Facebook سبک: در نظر گرفتن یک رسانه های اجتماعی فریاد خود را در Facebook صفحه.
می گویند آن را با یک نامه: دست نوشته با تشکر از شما یادداشت ها هنوز هم یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود و افزایش یک پرستار ،
می گویند آن را با مواد غذایی: در هر محل کار برخوردار متفکر سبد غذایی از یک سپاسگزار دهنده. فقط مطمئن شوید که شامل اندازه کافی برای این تیم است.

رفتاری سلامتی دسترسی به خط در دسترس است 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از طریق تماس (888) 868-1649.

سوزان Grimmesey ارشد مراقبت با کیفیت و استراتژی افسر برای Santa Barbara County Department of رفتاری سلامتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن