شاید باتری

هدر Sawdon مقاله جالب است و نشان می دهد برخی از کار تحقیقی. اما من احساس می کنم که آن را نمی ممکن است کل داستا

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

هدر Sawdon مقاله جالب است و نشان می دهد برخی از کار تحقیقی. اما من احساس می کنم که آن را نمی ممکن است کل داستان.

یک دوست خوب و همسر و دخترش نیز جان سپردند که قایق. او متعلق به خود فرو رفتن قایق بود اما تولد دختر خود پس از سرگرم کننده و نه کار بود و منظور از آخر هفته.

او همچنین دیرین کارمند کامپیوتر اپل. که مسئول بسیاری از پروژه ها در طول سال مانند iPads و اپل — و با داشتن مدرک در رشته مهندسی برق — باعث می شود او یک متخصص در باتری های قابل شارژ. بله همیشه این احتمال وجود دارد از یک باتری شکست. (همه ما شنیده در مورد خطرات و مرگ و میر است که ایجاد شده است.) اما اگر تا به حال حتی شده یک اشاره از اضافه بار/شرايط نا ايمن در حال حاضر من کاملا مطمئن هستم که استیو را انجام داده اند چیزی در مورد آن. با او بودن پردازنده من فقط نمی تواند قبول این واقعیت است که شارژ باتری بودند علت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن