'معنی دار و پایدار آموزش: منطقه خلیج مربیان تماس برای ایمنی اضافی اقدامات منابع

روز دوشنبه 39 اتحادیه های معلمان در المدا و کنترا کوستا شهرستانهای منتشر شد اعلام فراخوانی برای قوی اقدامات ای

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

روز دوشنبه 39 اتحادیه های معلمان در المدا و کنترا کوستا شهرستانهای منتشر شد اعلام فراخوانی برای قوی اقدامات ایمنی و افزایش منابع آموزشی به بازگشایی مدارس در پاییز.

به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد همچنان به افزایش در منطقه خلیج بسیاری از مناطق از جمله برکلی Unified School District, با توجه به آغاز سال تحصیلی با آموزش از راه دور به جای بازگشت به فرد در آموزش. بیانیه امضا شده توسط رهبران اتحادیه به نمایندگی از بیش از 21,000 مربیان بر اهمیت همکاری بین اتحادیه ها و مناطق آموزش و پرورش به عنوان برنامه ریزی همچنان برای ترم آینده.

"آنچه اعضای هیئت مدیره مدرسه یا منطقه مدیران بدانند که ضروری است نه لزوما اولویت حرفه ای که در کلاس درس هر روز کار با دانش آموزان گفت:" برندا Leal رئیس مارتینز انجمن آموزش و پرورش در یک مصاحبه مطبوعاتی از گردشگاه عمومی و کنترا کوستا شهرستانهای اتحادیه های معلمان.

در علاوه بر این به فراخوانی برای ایمنی اضافی برنامه ریزی و اتصال موافقت نامه های بین ولسوالی ها و اتحادیه های کارگری در این بیانیه آمده است که مدارس خواهد شد نیاز به منابع بیشتر برای رسیدگی به نیازهای دانش آموزان در طول COVID-19 همه گیر از جمله کوچکتر اندازه کلاس و بیشتر پرستاران و مشاوران.

با توجه به گردشگاه عمومی شهرستان اداره آموزش و پرورش سخنگوی میشل اسمیت مک دونالد هر منطقه در شهرستان باید برای خود تصمیم بگیرند که چگونه به انجام مدرسه reopenings بر اساس مداوم راهنمایی از کالیفرنیا و دپارتمان سلامت عمومی کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش و آالمدا کانتی عمومی وزارت بهداشت و همچنین گفتگو با نیروی کار همکاران.

برکلی Unified School District شده است در جلسه با برکلی فدراسیون معلمان یا BFT چند روز هر هفته برای ماه گذشته گفت: منطقه سخنگوی تریش McDermott یک ایمیل به در.

"در حالی که وجود موانع مهم برای باز کردن مدرسه و دانشگاه و مدرسه و دانشگاه در سراسر کشور ما همچنان به همکاری با ما چانه زنی شرکای نسبت به این هدف" McDermott گفت: در ایمیل.

در سفارش برای مدرسه reopenings ممکن است جامعه بزرگتر نیاز به کاهش جامعه گسترش و افزایش تست گفت BFT جمهور مت مایر در یک ایمیل. او همچنین اظهار داشت که BFT موافق با اتحادیه' اعلام و منتشر کرده است خود را با وضوح خواستار مدارس برای ادامه آموزش از راه دور تا زمانی که فرد در یادگیری را می توان انجام بیشتر با خیال راحت.

این BFT قطعنامه خواستار مدارس به رزومه فرد آموزش تا آالمدا کانتی پناهگاه در محل سفارش برداشته است COVID-19 موارد کاهش شده است برای حداقل دو هفته و گسترده تست در دسترس است به دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان است.

مانند اعلامیه از گردشگاه عمومی و کنترا کوستا شهرستانهای معلمان کارگری BFT قطعنامه متحده وجود دارد که منابع کافی از دولت های فدرال و ایالتی به منظور تسهیل در مدرسه reopenings.

"افزایش تعداد COVID موارد غیر قابل قبول است. ما باید ایمنی از ما دانش آموزان و کارکنان در جلو و مرکز" گفت: Keith Brown, رئيس جمهور از اوکلند انجمن آموزش و پرورش در اتحادیه' آزادی مطبوعات. "ما می خواهیم به ارائه معنی دار و پایدار, آموزش برای دانش آموزان ما بر اساس درس های آموخته شده از این در بهار گذشته."

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن