دیدار با یکی از سانتا باربارا در بسیاری از COVID-19 پزشکی کارگران

عبارات حمایت از سانتا باربارا در خط مقدم COVID-19 کارگران ادامه داد: در این هفته با یک روگذر چهار گارد ملی جت

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

عبارات حمایت از سانتا باربارا در خط مقدم COVID-19 کارگران ادامه داد: در این هفته با یک روگذر چهار گارد ملی جت و درخشان نور آبی از نشانه های سراسر شهرستان. ما پزشکان و پرستاران به معنای واقعی کلمه به قرار دادن زندگی خود را در خط; تا کنون 66 نفر از آنها آزمایش مثبت برای ویروس. در اینجا ما به معرفی یکی از Sansum کلینیک superstars ― Mimosa Bitters فوری پرستار مراقبت مدیر که ایجاد شده و در ادامه به اجرای کلینیک خودرو-بر اساس تست برنامه.

هنگامی که شما ایجاد ماشین مبتنی بر تست برنامه ؟ چگونه بسیاری از مردم شما تست شده تا کنون ؟

ما قادر به دریافت این برنامه و در حال اجرا در 17 مارس است. در گذشته هفت هفته ما تست شده 829 نفر و 30 نفر تست مثبت است. علاوه بر تست علامتی بیماران ما نیز هم اکنون در حال تست بدون علامت بیمارانی که برای برنامه ریزی ضروری و غیر اورژانس جراحی است. (برای این بیماران آزمایش اتفاق می افتد در ظرف پنج روز خود را برنامه ریزی شده روش.) به عنوان یک نتیجه, ما افزایش تعداد بیماران تست شده هر روز و در حال حاضر تست حدود 40 نفر در هر روز.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


چه هستند برخی از چالش های ماشین تست ؟ چگونه است که شما و تیم خود را سازگار با آنها ؟

بزرگترین چالش در برقراری ارتباط با بیماران در اتومبیل های خود را در حالی که تلاش برای حفظ فاصله امن. گردش کار ما ایجاد شده است که ما بیمار ما تماس بگیرید تلفن همراه در این تریلر ما ثبت نام کنید و آنها را بررسی کنید و سپس تمامی مراحل توضیح داده شده است به آنها را قبل از آنها می آیند تا به پرستار ثبت شده در تست های منطقه است. در این راه وقت صرف چهره به چهره با بیمار کمتر از دو دقیقه که تا حد زیادی کاهش قرار گرفتن در معرض بالقوه به ثبت نام و بیمار است.

چه استراتژی استفاده می کنید به نگه داشتن کارکنان خود را آرام و مثبت در طول این همه دیوانگی?

من شده اند با گرفتن لینک دوره های یادگیری در شب و گوش دادن به پادکست در صبح نه تنها کمک به من آرامش می شود و قادر به مقابله با این استرس اضافه شده اما همچنین به من کمک کند یاد بگیرند که چگونه به بهترین حمایت از تیم است. این تغییرات به دستورالعمل ها و توصیه هایی رخ می دهد تا به سرعت و گاهی ساعتی پس من کار سخت به ماندن به عنوان به روز که ممکن است به طوری که زمانی که کارکنان به سوالات من پاسخ می توانید آنها را با اطمینان. من معتقدم که ارتباط مستمر شفافیت و طنز فوق العاده مهم است, به خصوص در زمان هایی از این.

چگونه کارکنان حفاظت از خود را ؟

زمانی که همه از این برای اولین بار شروع یکی از اولین چیزهایی که کارکنان انجام شد تحقیق چگونه به درستی فکر و اوردن PPE و سپس عمل به آن با هر یک از دیگر تا زمانی که آنها احساس اعتماد به نفس آنها انجام آن را به درستی. Sansum نیز ارائه مالش از مرکز جراحی به طوری که مراقبت فوری کارکنان می تواند به جلوگیری از آلوده خود را لباس.

چگونه باید چند ماه گذشته تحت تاثیر تیم خود را ؟ شما فقط خسته ؟

فوری تیم مراقبت شده است تا حد زیادی متاثر از این بیماری همه گیر اما جای تعجب آن به ارمغان آورده است و آنها را به هم نزدیک است. همواره وجود دارد یک حس قوی از رفاقت در مراقبت فوری; کارکنان را به شما بگویم همکاران خود را مانند خانواده. اما این سمان است روابط خود را در راه است که من نمی رود. برای اکثر آنها انرژی با کمک به جامعه خود و من نمی تواند به خودمان افتخار مدیریت این تیم است.

چه هستند برخی از مثبت نشاط بخشی و یا چیزهایی که شما را دیده ام در طول این همه ؟

من شده اند کاملا دور توسط همه مردم و سازمان ها در اطراف شهر است که به منظور اهدای اقلام به تیم ما. ما دریافت کرده اند دستباف مو را پوشش می دهد N95 ماسک, دونات, کامل, نهار, ارکیده و حتی ضد عفونی کننده دست از جامعه ساخته شده است که کارکنان احساس کنند و انجام کار خود را. چه کسی می تواند درخواست برای بیش از که ؟


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن