جلسه نیاز: گرگ می دهد با تشکر از کسانی که کمک به تغذیه پنسیلوانیا خانواده گرسنه

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 3:36 PM EDT Jun 23, 2020رژیم صهیونیستی. تام گرگ متوقف شده توسط بانک غذای

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. تام گرگ متوقف شده توسط بانک غذای محلی در روز سه شنبه, نقشه کشی, با توجه به بسیاری از مردم در سراسر ایالت برای کمک به تغذیه خانواده در طول coronavirus بیماری همه گیر.

فینلی Smith, 14, از Springettsbury شهرستان شد فقط یکی از چندین داوطلبان برای پاسخگویی فرماندار به عنوان او راه می رفت در سراسر سابق Kmart فروشگاه. دو رد و بدل اجتماعی فاصله آرنج ضربه.

فینلی بود که وجود داشت داوطلبانه با خانواده اش گفت که این کار "باعث می شود من احساس خوبی در من کمک کردن با تعداد زیادی از مردم نیاز دارند."

آنها در داخل York County مواد غذایی بانک شرق نیویورک غذایی اضطراری Hub در 1094 Haines جاده ها است. آن وجود دارد در پارکینگ هر سه شنبه از ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر که خانواده خط در وسایل نقلیه خود را برای دریافت مواد غذایی رایگان.

بیشتر: نیویورک شهرستان, مواد غذایی بانک pop-up توزیع پر شکاف برای مادر تنها

بیشتر: نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبان pop-up مواد غذایی کمک مالی در Wrightsville

بیشتر: عکس: نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی دارای pop-up توزیع مواد غذایی در گلن راک

که محل خدمت حدود 2000 خانواده در هر هفته با توجه به انتشار اخبار از فرماندار ،

"من می خواهم برای تشکر از همه داوطلبان و کشاورزان و تولید کنندگان مواد غذایی غیر سود و کسب و کار که در حال کمک و حمایت از بانک های مواد غذایی در سراسر کشور" گرگ گفت.

نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی را فراهم کرده است 2.4 میلیون وعده های غذایی و داوطلبان را اهدا بیش از 4000 ساعت در درایو-از طریق پیاده روی را از طریق پاپ آپ توزیع مکان در سراسر شهرستان پس از همه گیر شروع به انتشار متحده است.

"ما کارکنان و داوطلبان کار سخت شده است برای دیدار با افزایش تقاضا برای مواد غذایی گفت:" جنیفر Brillhart مواد غذایی, بانک, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت. او تشکر فرماندار و وزارت کشاورزی برای حمایت خود را در تامین منابع مورد نیاز.

در میان طرح های طراحی شده به آدرس ناامنی غذایی است که وزارت کشاورزی را به کشاورزان به خانواده های غذایی برنامه جعبه. این خرید مازاد شیر و دیگر محصولات لبنی به علاوه مرغ و گوشت خوک و تولید از کشاورزان که از دست رفته بازار برای این محصولات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن