میکا پارسونز' گام بعدی در پن استیت: "آن را به طور کامل متفاوت است.'

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 4:58 PM EDT Jun 15, 2020گام بعدی برای Penn State را میکا پارسونز است ک

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

گام بعدی برای Penn State را میکا پارسونز است که تقریبا بر او.

سابق هریسبورگ ستاره را به پیوستن به خود را Nittany Lion هم تیمی هفته آینده در فاز دوم فوتبال برنامه بازگشت به دانشگاه. او انتخاب به صرف یک هفته دیگر در خانه آموزش ها و جوان, پسر مالکوم و خانواده اش.

هنگامی که او بازگشت سلطنت خود را به عنوان رهبر تیم غیررسمی آغاز می شود.

"این خواهد بود کاملا متفاوت" پارسونز گفت: دوشنبه در یک کنفرانس ویدیویی تماس بگیرید.

"من از یک مرد که گفت: هرگز چیزی برای یک مرد که کردم به صحبت کردن بیشتر. من به رفتن به خارج از منطقه راحتی من و صحبت کردن بیشتر و سعی می شود که مرد برای جوانتر (بازیکنان).

"آن را نمی تواند انجام دهد جز به من کمک کند رشد می کنند. این یک چالش من بود حاضر به قبول. و یک چالش من رو به مایل به رشد را به انجام آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این سال است."

شیرها محبوب Top 10 فصل انتخاب به عنوان مربی جیمز فرانکلین عمیق ترین و با استعداد ترین گروه نشده است.

پارسونز ارقام به درخشان ترین تمرکز که پن استیت و دانشگاه فوتبال به تدریج بازگشت به پیش فصل کار در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

او در حال حاضر صاحب چشمگیر, شخصی, افتخارات خود را برای بازی در میدان بزرگ ده Linebacker از سال پنبه کاسه MVP شد همه آمریکایی.

اما این شیرها ممکن است نیاز به حتی یک نسخه بهتر از او را به شکستن به College Football Playoffs برای اولین بار. آن را فراتر از اوایل Heisman تروفی بحث و پیش بینی های او که یکی از اولین بازیکنان انتخاب شده در 2021 پیش نویس NFL اگر او را ترک, کالج زود است.

هنوز هم وجود دارد یکی دیگر از سطح توسعه برای کسی که هرگز واقعا بازی linebacker قبل از ورود در پن استیت.

"فقط با یادگیری این که چگونه می شود که هر کس به نظر می رسد تا. یادگیری آنچه در آن طول می کشد و آنچه شما باید به به بود که مرد. شما باید به مایل به از آن لذت ببرید تمام وقت ... بود جدی در مورد تغییر رویکرد خود را."

پارسونز گفت: او صرف سه ماه گذشته انجام هر نوع تمرین است که به چالش کشیده و او را از در حال اجرا تپه حمل سیاهههای مربوط به کشتی با سابق ایالتی پن ملی قهرمان بو Nickal.

پارسونز گفت که او احساس می کند هیچ فشاری به صورت جداگانه و یا تیم عاقلانه برای رسیدن به انتظارات خاصی. او توضیح داد که بیشتر روشمند رویکرد روز به روز کار و تجسم.

که او را قادر به تنظیم یک رکورد وزنه برداری برای Penn State linebackers این زمستان با 375 پوند قدرت تمیز....

"این کار را با رفتن به برای خود صحبت می کنند. من به همه بچه ها در اتاق وزن است که شما فقط به آن صحبت می کنند به وجود. همه چیز را به شما قرار داده و به درجه شما رو به صحبت می کنند به وجود.

"سال گذشته من نوشت اهداف من و بسیاری از اهداف من آمد درست است."

او گفت: "او آماده است برای گسترش تیم خود از حضور همراه با وظایف شغلی در این زمینه است.

او ترکیبی از پیگیری سرعت و قدرت در نقطه ای از حمله باید او را یکی از ترین کشور دشوار مدافعان به حساب برای این فصل است.

که بعد از مرحله اول می آید زمانی که او در گزارش به پردیس دوشنبه آینده.

"بدن من احساس خوب, من وزن چه من می خواهم به وزن من در حال حرکت به راه من می خواهم به حرکت می کند. من نه در مربی Deege شکل. شکل خود را کاملا متفاوت از معدن" پارسونز با لبخند گفت: توصیف Penn State مشهور قدرت و تهویه مربی دوایت گالت.

"اما من در شکل زمانی که من دوباره من نمی میرند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن