مایکل دریک می شود 1st, سیاه, شخص, شخص, رنگ منصوب رئیس جمهور UC

دکتر مایکل دریک خواهد بود که رئیس جمهور بعدی از سیستم UC — اولین فرد از رنگ سیاه برای اولین بار فرد به موقعیت

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

دکتر مایکل دریک خواهد بود که رئیس جمهور بعدی از سیستم UC — اولین فرد از رنگ سیاه برای اولین بار فرد به موقعیت نگه دارید.

دریک تصویب شد UC Board of Regents روز سه شنبه به جای فعلی رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو هنگامی که او مراحل را از موقعیت در ماه اوت است. او قبلا به عنوان UC معاون رئیس جمهور برای امور بهداشت و درمان صدر اعظم UC ایروین و اخیرا رئیس جمهور از دانشگاه ایالتی اوهایو.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه دریک که برنامه های رها شده از بازنشستگی به پذیرش این نقش گفت: "ممنون و بسیار فروتن" را به فرصتی برای خدمت به عنوان رئیس جمهور UC.

"وجود دارد هیچ کار دیگر من در نظر گرفته اند" دریک در کنفرانس مطبوعاتی گفت:. "این واقعا امکان پذیر نیست برای من فکر می کنم من زندگی بدون تفکر از دانشگاه کالیفرنیا و فرصت آن فراهم شده است."

قبل از تبدیل شدن به یک مدیر دریک با حضور UCSF برای مدرسه پزشکی و بعد از آن به عضویت هیات علمی از UCSF دانشکده پزشکی, متخصص چشم و یا دور چشم و مراقبت از چشم.

UC Irvine, رتبه بندی افزایش طول دریک مدت به عنوان صدراعظم آن رسیده صفوف اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی را بالای 10 دانشگاه در کشور است. مدارس جدید و برنامه هایی نیز تاسیس شد و از جمله آنهایی که در قانون آموزش و پرورش, بهداشت عمومی پرستاری و داروسازی در حالی که او صدراعظم شد.

تحت دریک رهبری UC Irvine, چهار-سال فارغ التحصیلی نرخ افزایش بیش از 18 درصد به عنوان تنوع در مقطع کارشناسی دانشجو بدن.

"دریک به ارمغان می آورد با او درجه فوق العاده از تجربه تاسیس رکورد موفقیت و ثابت ظرفیت برای رهبری موثر" گفت: UC برکلی صدراعظم کارول مسیح در یک campuswide ایمیل سه شنبه. "دریک خواهد شد و می تواند طلیعه چیزی بودن در یک دوره جدید از برتری دسترسی ورود و واقعی سهام برای دانشگاه, برای دانشگاه ما جامعه و برای مردم کالیفرنیا که ما خدمت می کنند."

تنوع و شمول بوده و روزانه بخشی از دریک حرفه ای -- او اشاره کرد که وجود دارد بیشتر آمریکایی های آفریقایی تبار منصوب به ایالت اوهایو رهبری دولت در پنج سال گذشته نسبت به قبل از 140 سال ترکیب شده است. دریک افزود که دولت او نیز افزایش یافته حفظ دانشجویی نرخ و تنگ موفقیت دانش آموزان شکاف.

دریک گفت که او معتقد است در قدرت فراگیر و می خواهد به اعمال تلاش برای تضمین این که دانش آموزان آینده نگر می توانید درخواست به سیستم UC.

"من همچنان به حمایت از اقدامات است که کمک به بیشترین تعداد از شهروندان ما تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را" دریک در کنفرانس مطبوعاتی گفت:.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در بیانیه ای گفت که او "خوشحال" به استقبال دریک به عنوان دانشگاه رئیس جمهور اضافه کرد که او معتقد است که لازم است برای موسسات آموزش عالی به باز باقی می ماند در دسترس و فراگیر در طول این زمان.

همراه با دولت السلطنه و همکار پشتیبانی دریک همچنین حمایت از دانش آموزان به عنوان UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar در بیانیه ای گفت که دریک رسمیت می شناسد "دیرینه چالش ها" از دانشگاه. او همچنین تأیید تعهد خود را به حقوق صاحبان سهام, قیمت و مشاوره دانشجويي در میان ویژگی های دیگر.

"من امیدوار هستم که دکتر دریک را در همکاری با UCSA به دنبال از طریق این اصول" Sarveshwar در بیانیه ای گفت:. "من او را به چالش با قاطعیت دنبال یک چشم انداز برای دانشگاه کالیفرنیا است که پایه های اقتصادی و اجتماعی و نژادی و عدالت است."

تماس با سباستین کاهیل و کیت Finman در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن