مایکل Drury را 'در طول راه غرب"

در میان چشم انداز انجام شده نقاشان تماس سانتا باربارا خانه مایکل Drury جدا می ایستد. برای چند دهه, Drury است

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

در میان چشم انداز انجام شده نقاشان تماس سانتا باربارا خانه مایکل Drury جدا می ایستد. برای چند دهه, Drury است صرف جهان آشنا از چشم انداز نقاشی عمدتا در اختصاص داده شده و سایت باعث "plein air" سبک و رندر با متمایز شخصی به زبان ویژوال.

جان سخت تحسین و neophytes یکسان هستند را تشویق به اتمام زمان یک فرد نمایشگاه در طول راه غربدر هنوز جوان, Santa Barbara, Fine Art Gallery (مجاور به آرلینگتون تئاتر و اجرا توسط همکار نقاش ریچارد Schloss و همسرش جولی). از طریق این بدن از نقاشی های ساخته شده در طول سفر پاییزی در سراسر غرب, شناسایی شخصیت از Drury را تغزلی و در عین حال unsentimental طبیعت paeans تصرف ما چشم و جرقه طبیعت-عشق.

مورد علاقه خود را پیکرنگاری به خوبی نشان داده شده در اینجا است که یک عمر در دامنه ناهموار و اغلب آتشفشانی — لندفرم, آمورف ابر زندگی ("سقوط صبح Alvord صحرا"), ساحلی رؤیت و گاه به گاه انبار (یک روستایی نماد حضور انسان). "دو انبارهای Pt. ریس" و "آقای Gorzell را انبار و برف آسمان" در سراسر آمده به عنوان استارک محبت پرتره — مشتاق معماری genuflections.

سبک نگارش Drury را لمس به عنوان یک نقاش افزایش یافته است قدردانی از قدرت سایه ها و نور و بی هارمونی سخت و نرم و لبه های ناهموار ممکن میکند. برخی رابطه جنسی خشن, عشق, کیفیت, همراه, از طریق, به عنوان چشم انداز هنر ارزش بروید.

Drury محلی ریشه های عمیق اجرا به عنوان یک بومی بابا Barbaran که خود را به دست آورده BA و وزارت امور خارجه درجه از UCSB و عضو موسس محترم بلوط گروهی از نقاشان با شور و شوق برای خارج از منزل است. در این سال Drury جشن قابل توجهی نیم قرن نقطه عطف پس از ملاقات افسانه ای نقاش چشم انداز Ray قوی در سال 1970: قوی که طبیعی شهر فرنگ نقاشی هنوز هم می تواند در بر داشت در سانتا باربارا موزه تاریخ طبیعی اساسا ارائه الهام بخش کيندلينگ و پارادایم برای جوان دست پرورده هنرمندان در بلوط ،

جالب اینجاست که در حال حاضر جشن Drury را نقاشی زمینه گزارش مستلزم عجیب و غریب داخلی-فضای باز دوگانگی در همگامی با منحرف تدارکات ما COVID-محدود عصر. بسیاری از ما ممکن است تمایلی به شرکت در گالری استاندارد-رفتن رفتارهای در حال حاضر اما در حال حاضر به رفتن عمیق تر "در داخل" را در هنر و فرهنگ در اینترنت. خوشبختانه گالری کامل آنلاین نمایندگی نشان می دهد باعث می شود برای آسان هنر قدردانی. آن را یک خطر بیافتد دیدگاه فاقد مقیاس یا پوست گرفتن در یک نقاشی در محدوده نقطه خالی بر روی دیوار گالری.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدمایکل Drury را "Cottonwoods جایی در نوادا"

ما همچنین ممکن است احساس می کنید الهام گرفته Drury را ضمنی طبیعت-وکالت به جاده و بازدید واقعی چمن از Drury را scenes — در Gaviota نقطه Concepcion, نقطه ریس و گسترده منطقه شناخته شده به عنوان "حوضه بزرگ" (از جمله موهاوی و از طریق نوادا). در مورد برخی Drury ویترین عظمت mountainscapes با کمال تعجب از طریق scrim از سایه مناظر, همانطور که در "ژوئن صبح نزدیک Lone Pine" و "Badgers بینی سقوط بعد از ظهر" کوچک زرد درختان مانند طیفی انفجار در برابر پس زمینه تیره.

ويژگی محل و زمان فصلی به طور کلی مهم به Drury و در عین حال او نیز می تواند در آغوش ایده geoclimatic ابهام با خود GPS-آزاد نقاشی "جایی در نوادا" و آن همدم "در جای دیگر در نوادا است."

واقعی نقاشی سه قابی از Pt. مفهوم نقاشی های حساب برای برخی از قابل توجه ترین و به یاد ماندنی بوم در این دسته است. "صبح زمستان و نقطه مفهوم" و "انقلاب زمستانی صبح در نقطه" در حال نامتعارف ساخته است که در آن یک لغزش ناهموار فانوس دریایی دماغه کمین در بخش پایین تر از تصویری فضا قرار داد در برابر گستره وسیعی از اقیانوس یک مورد که در آن اقیانوس "زمین" بافندگی بیش از فرض "شکل" در ترکیبی معادله است. طوفان ابرها خورش سربار در "نزدیک شدن جبهه سرد" و یک حلقه درام جریان است در صحنه در اینجا با کمک این عنوان را از تغییرات آب و هوا در حال حرکت است.

به عنوان دیده می شود در این نمایشگاه Drury ماجراهای در خانه های غربی جلو ادامه apace با چشمان باز و یک نقاشی صدای خود تماس بگیرید.

411: Michael Drury, "در طول راه غرب" در سانتا باربارا هنر 1324 دولت سنت باز روزانه 12 صبح تا 7 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن