مایکل مور احتراق ناقص در چند

در سالگرد 50 از روز زمین مایکل مور منتشر سیاره انسان در یوتیوب, فیلم, که برای او تهیه کننده اجرایی. متاسفانه ا

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

در سالگرد 50 از روز زمین مایکل مور منتشر سیاره انسان در یوتیوب, فیلم, که برای او تهیه کننده اجرایی. متاسفانه این فیلم نیست جشن تاریخچه جنبش زیست محیطی. به جای آن ادعا می کند که انرژی های تجدید پذیر است و شاهد و جنبش های زیست محیطی است که فقط یک ابزار از شرکت ها در تلاش برای پول در فن آوری سبز.

انرژی و آب و هوا مخالفت کارشناسان با این فیلم ادعا می کند و نتیجه گیری:
میچل آبجو انرژی مخلوط: "اساسا نادرست حمله در هر دو راه حل ها و اعتبار رسولان."
دن Gearino داخل آب و هوا اخبار: "یک ظرف غذا از فریبنده و منسوخ حکایات و جانشینی استدلال مسخره."

در اینجا چند نمونه از ادعاهای دروغین غرب در مورد انرژی های تجدید پذیر:
ادعا می کنند: نگرانی های زیست محیطی در مورد اثرات زیست توده انرژی به این معنی است که تمام انرژی های تجدید پذیر است مشکوک. در واقع انرژی زیست توده, دارای اثرات منفی در استفاده از زمین و تولید گازهای گلخانه ای خورشیدی و باد نیست.
ادعا: پانل های خورشیدی تنها 10 سال گذشته است. در واقع پس از 20 سال ترین پانل های خورشیدی تولید هنوز 90 درصد از آنها دارای خروجی.
ادعا: انرژی خورشیدی و انرژی باد گیاهان کربن به عنوان بزرگ به عنوان سوخت فسیلی گیاهان. در واقع وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین چرخه زندگی انتشار سوخت فسیلی گیاهان نسبت به باد و انرژی خورشیدی. برای مثال یک coal-fired power plant چرخه زندگی انتشار گازهای گلخانه ای در حدود 100 برابر چرخه زندگی انتشار یک ابزار در مقیاس مزرعه باد.
ادعا: وسایل نقلیه الکتریکی فقط به عنوان آلاینده به عنوان بنزین وسایل نقلیه. در واقع EV کاهش تولید گازهای گلخانه ای از جمله تولید گازهای گلخانه ای از تولید برق استفاده می کنند — از بنزین معمولی مدل حتی در بخش هایی از ایالات متحده که هنوز هم به شدت تکیه بر سوخت های فسیلی برق قدرت.

زیست محیطی رهبران نگران تاثیر این فیلم:
لایحه McKibben نویسنده: "اگر شما بگویید یک دسته از دروغ در مورد گروه ها و رهبران و به عنوان نتیجه اعتماد مردم نیست آنها چه مزایایی دارد؟"
نیل جوان نوازنده: "بسیار آسیب رساندن فیلم به بشر مبارزه برای یک راه بهتر از زندگی مور فیلم به طور کامل از بین می برد هر چه شهرت او به دست آورده است."

اما McKibben امیدوار است که با وجود این اختلاف ناشی از مور فیلم اکثر مردم هنوز درک است که ما نیاز به "صرفه جویی در انرژی; جایگزین زغال سنگ و نفت و گاز با باد و خورشید; شکستن قدرت سیاسی از صنعت سوخت فسیلی; تقاضا فقط انتقال برای کارگران; ساخت یک جهان است که باعث کاهش ویرانگر نابرابری و محافظت از سیستم های طبیعی هر دو چون آنها با شکوه و به طوری که آنها می توانید در ادامه به جذب کربن است."

John D. کلی است که رهبر گروه از شهروندان آب و هوا لابی سانتا باربارا فصل.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن