میلیونر هنرمند, Jeff Koons در میان افراد مشهور و ثروتمند که دریافت PPP وام

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 7:49 AM EDT Jul 8, 2020Kanye West کلیسای ساینتولوژی و Jeff Koons?آنچه

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

Kanye West کلیسای ساینتولوژی و Jeff Koons?

آنچه می تواند آنها احتمالا در مشترک دارند ؟ غرب یک مد و موسیقی مترادف و بنا به گزارش یک میلیاردر. کلیسای ساینتولوژی که ادعا می کند مشاهیر مانند تام کروز و جان تراولتا به عنوان اعضای این گزارش به ارزش $1 میلیارد.

و Koons? هنر خود را در فرمانی به مجموعه ای از رکورد فروش در مزایده از جمله $91.1 میلیون فروش از فولاد ضد زنگ خرگوش با عنوان خرگوش در سال 2019 و با توجه به وب سایت مشهور خالص ارزش او به ارزش 200 میلیون دلار.

اما هر سه با توجه به NBC News, دریافت چک حفاظت از برنامه وام از دولت فدرال وام در نظر گرفته شده برای کمک به کسب و کار برای زنده ماندن اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر. وام در نظر گرفته شده بودند به کارگران پرداخت که در غیر این صورت باید مشاغل از دست رفته در طول همه گیر است و می تواند ببخشند اگر کسب و کار حفظ آن شغل است.

بیشتر: پنسیلوانیا رول کردن کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک به عنوان coronavirus اقتصاد بازدید

بیشتر: برای Koons, هنر در همه جا و همه چیز هنر است

ببینید: که در Pa. دریافت چک های حفاظت وام

به گزارش غرب در زمان از یک وام به مبلغ 5 میلیون دلار برای حفظ 106 شغل در شرکت پوشاک, Yeezy, LLC. سه شاخه از کلیسای ساینتولوژی در نیویورک و فلوریدا و واشنگتن هر رو وام از $350,000 برای حمایت از مجموع 137 شغل.

و Koons این گزارش ایالت نیویورک شهرستان بومی زندگی می کند که پاره وقت در یک مزرعه در پایین ویندزور Township, دریافت وام تا 2 میلیون دلار برای حفظ 53 شغل در هنر استودیو در نیویورک است که کانون این بیماری همه گیر در مراحل اولیه آن.

در مارس 2019, Koons' خرگوش به فروش می رسد برای $91.1 میلیون دلار در آن زمان یک رکورد برای یک قطعه توسط یک هنرمند زندگی. رابرت Mnuchin پدر وزیر خزانه داری ایالات متحده استیون Mnuchin میانجیگری خرید گزارش از طرف میلیاردر هنر جمع آوری و پرچین-مدیر صندوق استیو کوهن.

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب