مینا موریتا مدیر 'برف یا سفید نادر, مردم,' آدرس تغییر تولید فرمت

مینا موریتا شده است مدیر هنری سان فرانسیسکو شلوغ آتش تئاتر برای مدت پنج سال. در اوایل این سال او شروع به کار ب

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

مینا موریتا شده است مدیر هنری سان فرانسیسکو شلوغ آتش تئاتر برای مدت پنج سال. در اوایل این سال او شروع به کار با UC برکلی گروه تئاتر و رقص و مطالعات عملکرد (TDPS) به همراه داستین Chinn بازی "برف یا سفید نادر مردم" به روی صحنه است.

به عنوان مورد برای بسیاری از کار در داخل و اطراف برکلی همه چیز تغییر مارس 9, زمانی که صدراعظم را اعلام کرد تعلیق در کلاس های حضوری در دانشگاه برکلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در آن زمان موریتا گفت: او تا به حال گلو درد و کارگردانی تمرینات از خانه یک فال از مراحل آمده است. در میان محدودیت های جدید, موریتا گفت: تولید تصمیم گرفتند به محور هر چه زودتر به جای بعد به سمت یک رویکرد جدید و صرف پس آخر هفته تحقیق در مورد دوره ها ممکن است از عمل است.

"در حال حاضر به دلیل (coronavirus) تئاتر در فرد نمی تواند اتفاق می افتد" موریتا در مصاحبه با گفت: روزانه در کالیفرنیا. "برای بسیاری از ما و هنرمندان ما تبدیل شده است به معنای دیگر آیا این جریان در Instagram, پادکست — وجود صوتی, پخش رادیو, پخش هر تعداد از راه های ممکن برای جشن روایت."

یکی از این فرمت های صوتی بازی که موریتا برجسته را از رادیو و با توجه به آن ثبت شده طبیعت است. موریتا با اشاره به مسائل بالقوه با در حال اجرا زندگی می کنند نشان می دهد بیش از زوم یا مشابه زندگی می کنند جریان ویدئو خدمات با استناد به غیر قابل اعتماد wifi روشنایی و کیفیت صدا و همچنین مشکلات در مرحله بندی و فیزیکی. او همچنین با اشاره به مشکل ذاتی در تلاش برای انتقال در حال اجرا و یا مبارزه با بیش از جداسازی صفحه نمایش های ویدئویی و گفت: تولید و بازیگران و خدمه حل برای انطباق با "برف" به صوتی بازی.

بخشی از این اقتباس مورد نیاز تعمیرات اساسی و تغییرات در طراحی کلی نشان می دهد که تا به حال یک بار مدل شده به عنوان یک بصری پر جنب و جوش نشان می دهد با توجه به موریتا. مجموعه طراحی تبدیل به طراحی یک مدل تنظیم است که می تواند عکس. طراحی صحنه و لباس شد فتوشاپیه تفاسیر صحنه و لباس, مفاهیم, با, بازیگران و چهره برآمدگي در بالا از آنها. طراحی نور بدل به یک تصویر ویرایش روند. طراحی و در اصل در نظر گرفته شده برای این مرحله بود که به مقصد برای یک سری از اسلاید به بازی به عنوان صوتی بازی پیشرفت.

التون Bradman بازی صدا, طراح شاهد بزرگترین تغییر در نقش خود به عنوان صوتی شد هسته جنبه های عملکرد. موریتا توصیف فرایند ضبط صدا به عنوان یک درهم آمیخته از فایل ها از هر یک از این بازیگران که رکورد طول می کشد در میان تمرینات با صحنه شرکای قبل از ارسال آنها را به Bradman می شود به اضافه جمعی محصول نهایی.

این تمرینات موریتا گفت: انجام شد بیش از یک زوم تماس که در آن بازیگران دیگر اعضا عمل می کند به عنوان یک پایه برای مخاطبان زندگی می کنند که هرگز خواهد بود. موریتا در صحبت دشواری کمدی زمان بدون غریزی تنظیمات کمدین را در طی یک نمایش زنده در مقابل مخاطبان زنده است.

"نکته دیگر این است که در تئاتر شما باید کمدی فیزیکی پس چگونه شما بیان کمدی فیزیکی در صدای خود را؟" موریتا پرسید: بالا آوردن موضوع دیگری تولید مواجه شده است. "ما به نوعی تا به حال به مردم ایستاده در همه زمان ها و حرکت از آنجا که بدن خود را یک وسیله نقلیه از نفس است که باعث می شود صدا را تغییر دهید." او گفت: این در حالی است که bobbing او شانه ها را به عقب و جلو در تظاهرات و اشاره کرد که زبان واقعی از بازی رفت و تا حد زیادی بدون تغییر حتی اگر ارائه آن نیست.

موریتا بیشتر اشاره به تغییرات دیگر در صحبت کردن زنگ و گفت که در حالی که تئاتر محل معمولا بر طرح شفافیت و بیان فرمت های صوتی هر چند متفاوت مجاز برای املاک زمزمه و انواع حجم معمولا ممکن است در یک مرحله زندگی می کنند. او همچنین اشاره کرد مزایای اضافی از قالب.

"وجود دارد چیزی در مورد فرمت صوتی" موریتا گفت. "یک راه برای از بند باز کردن تخیل چه از طریق الهام یا عمیقتر معنا یا عمیقتر قصد ... حتی در حالی که شما در حال انجام لباس های شسته شده شما هنوز هم می توانید گوش دادن و داشتن این همزمان تجربه می کنند. برای بهتر یا بدتر شدن ما شده است در یک زمان از چند وظیفه ای."

مدیر همچنین صحبت در مورد آب و هوای فعلی در راه های دیگر بحث در مورد راه های که در آن به بازی می پردازد زمان سیستمیک مسائل — مانند آنچه در موریتا به عنوان "یک سرمایه داری ذهنیت" و مسائل در زمینه های پزشکی و آنها چگونه به نظر می رسد به پرورش سر خود را در میان coronavirus بحران است. موریتا ابراز نگرانی بیش از چگونه مسائل را تحت تاثیر قرار دولت آینده از این مرحله و گفت که تئاتر "یک میدان است که تعریف موفقیت به رشد است."

موریتا پیش بینی تغییرات بزرگ برای تئاتر صنعت در پی بحران جاری است. "من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک انشعاب در این زمینه بین کسانی که به دنبال تبدیل آن و کسانی که تکیه به یک طرز فکر کمیابی که در آن gatekeeping و منابع جمع اوری شده است با رفتن به افزایش" موریتا گفت. او همچنین در مورد عظیم ضربه تئاتر صنعت مواجه است و با اشاره به این که هنرمندان و کارکنان این گروه شده است که سخت ترین ضربه.

با وجود خود او را توصیف بدبینی موریتا توصیف آینده قوی برای تئاتر است.

"من فکر می کنم آن را به یک زمان جنینی به صورت یک روح خلاق به وجود" موریتا گفت. "من فکر می کنم آن را در نهایت در یک فرصت است که ما باید به reimagine و تبدیل تئاتر زمینه — و همه چیز در واقع."

تماس با خدمه Bittner در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن