جزئی دستگیر شده در ارتباط با Goleta پیش دبستانی آتش سوزی آتش سوزی

پس از یک رشته از آتش سوزی, آتش سوزی در اطراف Goleta در شب دوشنبه — از جمله یکی که باعث خسارت عمده به پیش دبستا

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

پس از یک رشته از آتش سوزی, آتش سوزی در اطراف Goleta در شب دوشنبه — از جمله یکی که باعث خسارت عمده به پیش دبستانی — یک نر نوجوان مظنون دستگیر شد آتش سوزی روز سه شنبه.

روز دوشنبه در 11:41 p. m., Santa Barbara County آتش نشانان در پاسخ به اولین و مخرب ترین از blazes در رشد نوزادان, مهد کودک و نوزاد مرکز و کلیسای مذهبی و علوم واقع در 400 بلوک از شمال شاهراه جاده با توجه به کاپیتان دنیل Bertucelli Santa Barbara County Fire عمومی افسر اطلاعات.

مدت کوتاهی پس از پیش دبستانی آتش خاموش شد و مصمم به عمد مجموعه, آتش نشان و, آتش, محققان پاسخ بین نیمه شب تا 3:30 صبح به دو عمدا مجموعه آتش سوزی در Vala درایو. آتش سوزی نابود چند سطل زباله و یک توالت های قابل حمل.

شهرستان آتش نشانان مشغول به کار با سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر و کارپینتریا/Summerland آتش نشانی محققان برای دستگیری مظنون که نامش ذکر نشده چرا که او جزئی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب