گم شده Amish نوجوان لیندا Stoltzfoos تا به حال هیچ دلیلی برای ترک به طور غیر منتظره' پلیس می گویند

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 1:40 PM EDT Jul 13, 2020به عنوان جستجو برای 18 سال قدیمی لیندا Stoltzf

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

به عنوان جستجو برای 18 سال قدیمی لیندا Stoltzfoos ادامه, دادگاه, پرونده, جزئیات چگونگی ربوده Amish نوجوان او را دوست داشتم, خانواده, tutored در کودکان با ناتوانی های یادگیری و تا به حال "هیچ دلیلی برای ترک به طور غیر منتظره."

روز جمعه پلیس متهم 34 ساله جوستو سیگاری از 3200 بلوک لینکلن بزرگراه در بهشت پنسیلوانیا با آدم ربایی و حبس نادرست در آدم ربایی در روز پدر.

در اینجا این است که چگونه همه چیز آشکار با توجه به سوابق دادگاه که ریختن نور بیشتر در لنکستر کانتی مورد:

لیندا Stoltzfoos' خانواده گزارش او از دست رفته

در ساعات اولیه صبح روز 22 ژوئن شرق لمپتر Township پلیس در پاسخ به Stoltzfoos خانه در پرنده در دست برای فرد از دست رفته گزارش. لوید Stoltzfoos افسر گفت: که قرار بود برای رفتن به گروه جوانان پس از کلیسای قبلی در روز اما هرگز آن ساخته شده است.

او نمی آمد به خانه به تغییر لباس های خود را در بین کلیسا و گروه جوانان به عنوان انتظار می رود ، خانواده بررسی می شود اتاق خود اما پیدا رسمی کلیسا, لباس محققان گفت.

پدرش گفت: او معتقد بود که او هرگز آن را از خانه پس از کلیسای مدارک دادگاه دولت است.

لوید Stoltzfoos پلیس گفت که دخترش به طور معمول راه می رفت همراه Beechdale و Stumptown جاده ها برای رسیدن به کلیسا. او هم قطع در سراسر زمینه های.

محققان اشاره کرد که آن را دشوار برای او را به یک میانبر با میل کریک در حال اجرا را از طریق این منطقه است.

گم شده Amish نوجوانان شد با شیوه زندگی'

لیلیان Ebersole گفته محققان او در گفتگو با لیندا بعد از کلیسا در روز پدر قبل از زن جوان به رهبری برای صفحه اصلی.

لیندا ماند و بعد از کلیسا و با کمک ظروف Ebersole محققان گفت. این دو صحبت در مقابل یک انبار قبل از او رفتگان و لیندا گفت: او در حال رفتن به راه رفتن در خانه و تغییر لباس های خود را قبل از رفتن به گروه جوانان.

لیندا حمل کفش و پابرهنه راه رفتن آخرین بار Ebersole او را دیدم.

Ebersole توضیح لیندا به عنوان "یک محتوای کسی که با سبک زندگی" استشهاد متحده است. او هرگز تا به حال یک تلفن و یا یک دوست.

محققان همچنین صحبت با سه نفر از Stoltzfoos' دوستان خوب. آنها گزارش کردند که با او در شب جمعه قبل از او ناپدید شد. او خوب بود و عمل به طور معمول.

لیندا Stoltzfoos گفت: دوستان خود را با او خواهد آنها را ببینید و در گروه جوانان در یک مزرعه در Leola روز یکشنبه اما او هرگز نشان داد. دوستان که او بیمار بود, پلیس گفت:.

دوستان گفته محققان آنها را باور نمی کند او همیشه از بین برود و بدون گفتن هر کسی.

محققان همچنین متوجه شدند که لیندا Stoltzfoos به کار است و به معلم کمک می کند تا دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در جامعه Amish.

"در طول مصاحبه با خانواده و دوستان مشخص شد که لیندا عاشق خانواده اش بود و هیچ دلیلی برای ترک به طور غیر منتظره" استشهاد متحده است.

Amish مسافر نیست موج بازگشت

محققان صحبت با مردم در جامعه در مورد لیندا Stoltzfoos' ناپدید شدن.

سارا و اسحاق Stoltzfus گفته محققان آنها راه رفتن در Amish فاصله جاده حدود 1:30 p. m. روز پدر زمانی که آنها را دیدم یک آمیش زن در صندلی مسافر قرمز/نارنجی ماشین سفر در امتداد جاده.

سارا Stoltzfus گفت: او دست تکان داد در مسافر است که یک آمیش سنت اما زن نه موج بازگشت. او فکر آن را عجیب و غریب بود.

او بعد دیدم عکس از لیندا Stoltzfoos و معتقد است که او در آن ماشین است. شوهرش به پلیس شرح راننده.

محققان همچنین صحبت با گیدئون King III, که گفت که او در سفر خود اسب و کالسکه در Amish جاده آن روز هنگامی که او بیش از حد دیدم آمیش زن در ماشین قرمز. او با پوشیدن یک صحن سفید و سیاه و پوشش سر.

او گفته محققان که او فکر آن را عجیب و غریب بود زیرا او باید شده سواری در یک خودرو در حالی که لباس پوشیدن و در کلیسا او لباس. همچنین زنان در این منطقه انجام می پوشند نه سر سیاه پوشش به کلیسا استشهاد متحده است.

ویدئو نشان می دهد که تنها فردی که نزدیک جاده

پلیس به دست آمده نظارت تصویری از 500 بلوک Beechdale جاده و FBI منطقه ای پزشکی قانونی کامپیوتر آزمایشگاه انجام یک معاینه پزشکی قانونی از آن است.

محققان می تواند دیدن یک سدان سفر همراه Beechdale جاده در اطراف 12:42 p. m. راننده سمت پنجره بود و یک شی سفید دیده می شود می تواند در صندلی جلو سمت مسافر.

شناسایی وسیله نقلیه به عنوان یک کیا ریو با یک اسپویلر و برچسب بر روی تنه. یک پرونده بررسی نشان داد که جوستو سیگاری, 34, بهشت متعلق به یک وسیله نقلیه اتصالات که توضیحات و او مشغول به کار در یک کسب و کار در فاصله.

محققان سوار به کسب و کار دیدم قرمز کیا ریو در پارکینگ و متوجه شد که آن را همسان خودرو در این ویدئو. در طول نظارت پلیس اشاره کرد و آن را ترک کسب و کار در اطراف 5:25 p. m. در جولای 8, و آنها بعد آن را پارک شده در پشت سیگاری آپارتمان در امتداد بزرگراه لینکلن.

گم شده Lancaster Pa. Amish زن: آنچه ما می دانیم در حال حاضر در مورد لیندا Stoltzfoos

18-year-old گم: مرد به اتهام آدم ربایی در مورد از دست رفته Amish نوجوان

تا $10,000: اف بی آی ارائه می دهد پاداش برای اطلاعات از دست رفته Amish نوجوان لیندا Stoltzfoos

پلیس صحبت با فرد سیگاری بعد. او گفته محققان که او نمی دانست لیندا Stoltzfoos و نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات در مورد ناپدید شدن استشهاد متحده است.

محققان ادامه داد: در مورد توسعه یک جدول زمانی و مشخص شد که لیندا Stoltzfoos ناپدید شد در عرض 10 تا 15 دقیقه در روز پدر.

در حالی که تماشای آهسته بررسی تصویری محققان مشاهده یک خودرو کشش در امتداد سمت غرب Beechdale جاده حدود 12:36 p. m. در مورد چهار دقیقه بعد تنها فردی با پوشیدن لباس سفید دیده می شود راه رفتن در امتداد جاده ها است.

یک فرد ناشناس به نظر می رسد از منطقه که در آن ماشین کشیده عبور جاده و با نزدیک شدن به تنها فردی است. دو راه می رفت در سراسر خیابان را به جایی که ماشین کشیده. ماشین بیرون کشیده و از سمت جاده یک زمان کوتاه بعد.

خودرو قرمز بود چهار درب کیا ریو با سیاه و سفید تر و تمیز یک اسپویلر عقب و یک "LCM" دشنه در سمت چپ عقب تنه منطقه است.

Stoltzfoos' لباس در بر داشت دفن شده در منطقه از راه دور

دو روز پس از لیندا Stoltzfoos از بین رفت, وزیر امور خارجه در پاسخ به تماس در مورد مشکوک وسیله نقلیه پارک شده در پشت یک Ronks, Pa. کسب و کار است.

جاناتان Stoltzfus گفت: سپاهی که او را دیدم قرمز کیا که پلیس بعد مشخص شد متعلق به سیگاری پارک شده در اموال حدود 5 بعد از ظهر راننده رفت و در اطراف ساختمان نگاه در و پنجره و سمت چپ.

راننده بعد از بازگشت و پارک شده در همان نقطه در کنار راه آهن, پلیس گفت:. ماشین چپ اموال قبل از سپاهی می تواند در تماس با فردی است.

در جولای 10, اعضای ایالتی پنسیلوانیا پلیس پزشکی قانونی تیم جستجو بر داشت لیندا Stoltzfoos' لباس به خاک سپرده شد حدود 6 تا 8 اینچ عمیق در یک منطقه از راه دور در پشت کسب و کار. این موارد شامل یک جفت از تیره پا, جوراب ساق بلند منگوله دار با هم.

لیندا Stoltzfoos خانواده گفت: محققان این لباس شبیه به آنچه او پوشیده بود روز او ناپدید شد.

این منطقه از راه دور که در آن لباس پیدا شد حدود 3 مایل از جایی که لیندا Stoltzfoos ناپدید شد, پلیس گفت:.

مقامات دسترسی تلفن همراه پرونده و مشخص است که فرد سیگاری تلفن در منطقه به طور کلی از Ronks کسب و کار در بعد از ظهر روز پدر.

محققان در مصاحبه سیگاری در جولای 10. او در ابتدا تکذیب کرد, در این منطقه, اما پس از آن گزارش شده است که او سفر در جاده های بین Leola و محل اقامت خود استشهاد متحده است.

محققان نشان داد او یک عکس از وسیله نقلیه از این ویدئو. سیگاری پلیس گفت که او تنها راننده و سرنشینان از خودرو خود را در روز پدر, استشهاد متحده است.

مقامات نوشت: در استشهاد که آنها بر این باورند لیندا Stoltzfoos ربوده شد.

چگونه برای کمک به

محققان در حال پرسیدن هر کسی که ممکن است سیگاری دیده می شود — و یا خود را به رنگ قرمز کیا ریو سدان — زمان اطراف لیندا Stoltzfoos ربوده شد و در روز پس از تماس با شرق لمپتر Township پلیس در 717-291-4676.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن