MLB بازیکنان صحبت کردن در لیگ شرح زیر است با تاخیر پاسخ

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به دست آوردن دیر شتاب و کسانی که از آن حمایت می ساخت هر تلاش برای صحبت کردن و به اش

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به دست آوردن دیر شتاب و کسانی که از آن حمایت می ساخت هر تلاش برای صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید در هر راه که آنها می توانند. ورزش جهان در حال تجربه یک افزایش بزرگ در حمایت از این جنبش و این انتظار می رود که ورزش حرفه ای لیگ به عقب حرکت بسیار publicly. زمانی که MLB موفق به صحبت کردن در موقع راه بیس بال حرفه ای بازیکنان در زمان آن را در دست خود.

در ژوئن 15, مختلف, سیاه, MLB بازیکنان شرکت کننده در یک ویدیو در حمایت از جنبش برجسته عبارت "یک تیم است. یک رویا است. تواند تغییر کند."

این ویدئو شامل بازیکنان بیس بال مانند نیویورک یانکیز حق fielder هارون قاضی فیلادلفیا فیلیز مرکز fielder اندرو McCutchen و لس آنجلس داجرز حق fielder Mookie بتی.

آن منتشر شد در توییتر توسط نیویورک یانکیز outfielder Giancarlo استانتون به عنوان بخشی از #Players4BLM مبارزات انتخاباتی. در مجموع 42 بازیکنان تکرار عبارت "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." شماره 42 حمل اضافی معنا در بیس بال. آن تعداد از جکی رابینسون اولین پست سال 1900 سیاه, MLB, بازیکن, و در حال حاضر بازنشسته شماره در لیگ.

بازیکنان ویدئو خواست MLB برای ایجاد تغییرات در حمایت از این جنبش و آن را در مورد زمان لیگ به رسمیت شناخته شده نابرابری بین اکثریت سفید جلو دفتر و بازیکنان آن تقریبا نیمی از آنها افرادی هستند که از رنگ.

در آوریل 2019 موسسه برای تنوع و اخلاق در ورزش منتشر شد یک مطالعه که اندازه گیری مقدار اقلیت استخدام در MLB. لیگ به دست آورده و نمره 79 معادل یک B-که مسلما عالی نیست. بسیاری از سطح بالای موقعیت های برگزار شده توسط مردان سفید پوست که تحت تاثیر قرار است که بازیکنان را به استخدام و چگونه گفت: بازیکنان درک شده توسط جامعه.

در سال 2018 41% از MLB ورزشکاران بودند مردم رنگ با 8.4% شود: ورزشکاران. چرا که مردم از رنگ را تشکیل می دهند از جمله بخش بزرگی از MLB را جمعیت یکی می تواند استدلال می کنند که لیگ باید بیشتر آوازی در میان BLM تظاهرات. بازیکنان آن بودند (و هنوز هستند) صحبت کردن. پس از تاخیر و فشار از لیگ به دنبال برتری از آن بازیکنان است.

در نهایت MLB متعهد به کمک جمعی در مجموع بیش از 1 میلیون دلار به گروه های حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. تمام 30 MLB و صاحبان در حال ساخت کمک های مالی به این گروه به عنوان به خوبی.

در تلاش برای افتخار Juneteenth سالانه بزرگداشت از پایان برده داری در ایالات متحده MLB معکوس رنگ های رسمی آن آرم.

نیروی محرکه بزرگ اهدا شد هیچ یک دیگر از شیکاگو توله جمهور تئو اپستاین. او با الهام از شیکاگو تظاهرات و متوجه MLB باید انجام دهند ،

اهدای اعلام شد در شروع MLB پیش نویس همراه با یک تماس به ایجاد یک تغییر در لیگ. نمایندگان از هر تیم برگزار شد پلاکارد که خواندن "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آمریکا برای تغییر."

عبارت "متحد برای تغییر" می آید از این مفهوم است که ما همه در این با هم با توجه به New York Mets مدیر کل برودی ون Wagenen. او همچنین اذعان کرد سیستمیک نژادپرستی در کشور ما و اشاره کرد که MLB سیستم ایمنی بدن است از آن.

در حالی که MLB در حال حاضر متعهد کمک های مالی و صحبت کردن می آید هفته پس از Black Lives Matter تظاهرات آغاز شد. NBA NFL NHL همه ضرب و شتم MLB به ساخت یک بیانیه است. در حال حاضر که MLB صحبت کرده و متعهد به انجام بهتر آن است که زمان برای دیدن نتایج واقعی به دلیل وجود مشکلات سیستمیک است که نیاز به ثابت — در حال حاضر است.

تنها شش نفر از 30 MLB مدیران افرادی هستند که از رنگ و تنها دو بازی بیس بال سر گروه سیاه و سفید هستند. به بالا از آن همه خاموش وجود دارد که تنها یکی از اصلی صاحب که یک فرد از رنگ.

اپستاین که سازمان MLB را اهدا اعتراف کرد که او نیاز به تغییر و همچنین ذکر موارد خاص هنگامی که او می تواند انجام شود بهتر است.

"اکثریت مردم که من را استخدام کرد, اگر من صادق بودن باید زمینه های مشابه به عنوان من و نگاه بسیاری مانند من" اپستاین گفت: در یک کنفرانس تلفنی قبل از این پیش نویس به عنوان گزارش شده توسط Cincinnati Enquirer. "این چیزی است که من نیاز به خودم بپرسید چرا. من نیاز به سوال خود من پیش فرض های خود را با من در نگرش است. من نیاز به پیدا کردن یک راه بهتر است."

به طور کلی MLB ساخته شده است ستوده کمک های مالی برای مبارزه با نابرابری نژادی. اما در حال حاضر به آن نیاز دارد به ایجاد تغییرات ملموس در لیگ خود را — و جهان است.

امیلی ویلسون می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب