رفسنجان Bank & Trust اعلام بازنشستگی از دیرین عضو هیئت مدیره پیتر Jordano.

رفسنجان Bank & Trust امروز اعلام کرد که پیتر Jordano است بازنشسته خود را از هیئت مدیره پس از 37 سال خدمت.

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

رفسنجان Bank & Trust امروز اعلام کرد که پیتر Jordano است بازنشسته خود را از هیئت مدیره پس از 37 سال خدمت. Jordano پیوست هیئت مدیره در دسامبر سال 1982 پس از دعوت از رفسنجان Bank & Trust اواخر موسس و صاحب مایکل Towbes.

زندگی سانتا باربارا, ساکن, عروسی محلی دانش و حس کسب و کار کمک زیادی به بانک موفقیت طولانی مدت در طول تصدی خود در هیئت مدیره. جانت Garufis رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت گفت: "پیت شده است یک قهرمان رفسنجان Bank & Trust به عنوان به خوبی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر رشد ما تا به امروز حدود 1.8 میلیارد دلار دارایی. ما بسیار سپاسگزار برای فداکاری خود را به این بانک موفقیت این همه سال. مایک و پیت ساخته شده است یک رابطه پایدار در طول سال و من می دانم که مایک قدردانی پیت از سال ها بسیاری از خدمات و کمک به این بانک موفقیت است. هیئت مدیره و تیم مدیریت ما را از دست ندهید پیت راهنمایی و مشاوره و شاید مهمتر از پیت منحصر به فرد حس شوخ طبعی است. ما برای گسترش با تشکر و بهترین آرزوها را برای تمام سال خود وفادار است."

Jordano است رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Jordano را Inc., این سه شهرستان بزرگترین تامین کننده مواد غذایی و نوشیدنی ها و تجهیزات رستوران. او و همسرش Gerd هستند به طور فعال در تعدادی از محلی غیر انتفاعی هستند و به خوبی شناخته شده برای کمک به آنها از زمان گنج و استعداد به بسیاری از سازمان های محلی. ساحل مرکزی جوامع خوشبخت هستند شامل پیتر و مری Gerd Jordano به عنوان رهبران در جامعه ما است.

در مورد رفسنجان Bank & Trust

رفسنجان Bank & Trust قدیمی ترین و بزرگترین محلی متعلق به جامعه بانکی در سانتا باربارا و ونتورا شهرستان. تاسیس در سال 1975 بانک خود را جشن گرفت 45th anniversary در 17 مارس سال 2020 و عمل 11 شعبه در سانتا باربارا Goleta Solvang رفسنجان, کارپینتریا Ventura کرمان و وست لیک ویلج. رفسنجان Bank & Trust دارای سابقه تزلزل دوستی شرکت در جوامع محلی آن را در خدمت سالانه اهدای 1.5 میلیون دلار و داوطلبانه بیش از 7500 ساعت به سازمان های غیر انتفاعی در سانتا باربارا و ونتورا شهرستان. اهدا شد در سال 2017, بانک از سال (غربی مستقل بانکداران) از میان بیش از 550 مستقل جامعه بانک که مقر آن در 13 کشورهای غربی به بانک ارائه می دهد انواع رقابتی سپرده و اعطای وام راه حل برای کسب و کار و مصرف کنندگان از جمله کسب و کار وام و خطوط اعتباری; تجاری املاک و مستغلات سرمایه گذاری ، وام SBA; وام مسکن, وام, وام های مصرف کننده; کارت های اعتباری; خدمات تجاری و خدمات آنلاین از جمله بانکداری تلفن همراه و مدیریت پول نقد. ثروت خود را مدیریت بخش را فراهم می کند جامع اعتماد خدمات و کامل مدیریت سرمایه گذاری برای تمام دفتر شعبه بازار. این بانک به دست آورده است 19 بهترین بانک جوایز در 7 سال گذشته علاوه بر متعدد تمجید برای بهترین وام مسکن و بهترین شرکت خدمات مالی در سانتا باربارا, بهترین سرمایه گذاری شرکت در Santa Ynez دره و سوم بهترین بانک برای کار در ایالات متحده آمریکا (American Banker مجله).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن