بیشتر اقیانوس رستوران های شهر تعطیل به عنوان کارکنان تست مثبت برای COVID-19

ریچارد Pollitt Salisbury ایسنامنتشر شده 9:29 AM EDT Jul 12, 2020بیشتر Ocean City, Md., رستوران ها و کافه ها در

توسط NEWSWORLDS در 22 تیر 1399

بیشتر Ocean City, Md., رستوران ها و کافه ها در حال بسته شدن درهای خود را به عنوان کارکنان همچنان به آزمایش مثبت برای COVID-19.

روز شنبه Blu Crabhouse و نوار خام اعلام کرد و آن را برای کسب و کار نزدیک تا اطلاع ثانوی بعد از یک عضو از کارکنان قراردادی این بیماری است. یک Facebook پست از رستوران گفت: کارکنان دیگر بودند و در انتظار نتایج آزمون.

"هنگامی که کارکنان ما این است که آزمایش قرنطينه کامل هستند و امکانات ما تحت عمیق بهداشت ما را بازگشایی" این پست بخوانید. "با ما کارکنان و مراجعان' ایمنی و سلامت به عنوان اولویت ما ما درک شما قدردانی و حمایت مستمر."

ادامه مطلب: دو اقیانوس شهرستان میله نزدیک درب کارکنان پس از تست مثبت برای COVID-19

بیشتر از 10 بیشتر Rehoboth Beach نجات غریق تست مثبت برای COVID-19

Buxy را شور سگ سالن و حوض خشک 28 نیز تعطیل در 7 p. m. روز شنبه و بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که چهار شنبه, جولای 15.

حوض خشک 28 را تایید نمی کند هر گونه کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 اما گفت که بسته شدن است "برای اطمینان از ایمنی از مشتریان و کارکنان."

این دو آخرین Ocean City موسسات به تعطیل تا اطلاع ثانوی با استناد به نگرانی های این ویروس در حال گسترش است. روز جمعه Fish Tales, Longboard کافه و بنفش گوزن شمالی سالن اعلام کردند که با چندین کارکنان تست مثبت است.

اصلی Crabcake کارخانه در اقیانوس شهر نیز قطع نوار آن و داخل سالن ناهار خوری خدمات تا اطلاع ثانوی زیر نقض اجتماعی فاصله و ماسک صورت سیاست.

خرچنگ کیسه و بول در ساحل (2nd Street) اعلام کرد داخل سالن ناهار خوری قطع خواهد شد, به عنوان ویروس گسترش در سراسر اقیانوس رستوران های شهر. انجام و فضای باز ناهار خوری خدمات را هنوز هم در دسترس خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب